quote:
Nou ja lullig gezegd is zo'n beetje alles op tv dat tv maakt wel knuffelig voor de Moslims, dus ik zag de bui al hangenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef Isegrim het volgende:
Dat is de Paul van vroeger, die is niet meer.
Ik mis mquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef Isegrim het volgende:
Dat is de Paul van vroeger, die is niet meer.
Heb je hem al op Feesboek?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mis m![]()
Mss ga ik m maar es mailen.
Paul ?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor de opnames voor maandag
quote:Beste student,
Hiermee bevestigen wij je aanmelding voor de opname van het televisieprogramma College Tour met Maxime Verhagen. Wat leuk dat je erbij bent! Presentator Twan Huys zal samen met jou en vele andere studenten onze vicepremier interviewen.
Ik weet mijn vraag niet eens meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben er ook bij Stuurver. We gaan die christendemocraat flink aan de tand voelen.
Ik ga mijn vraag natuurlijk niet hier vertellen anders stel jij hem!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik weet mijn vraag niet eens meer
Dat dus. Stuitende domheid is helaas niet strafbaar in dit land, anders zou dat arme kind levenslang krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Eerst miepen dat ze bij Bram de kans niet kreeg om uit te leggen wat ze wilde zeggen, om vervolgens bij Paul echt alleen maar pure domheid uit te kramen.
Bram had dat heus wel meteen door, die heeft het meisje voor zichzelf in bescherming genomen door haar meteen de mond te snoeren.En daar maak ik geen grapje mee, ik geef Bram echt die credit en mensenkennis.
En ik ben heel erg teleurgesteld in Paul de Leeuw, want ik had van hem wel verwacht dat ie dr uiteindelijk ook te kakken zou zetten, na dr faalrelaas
Die facebook opmerking die deed het hem voor mij echtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef Scorpie het volgende:
'Jaaaaa,bahahahaaaaaaaaaaa, ik vind dus ehhhhhhhhhhhhhhhh wel dat ehhhhhhhh ja bahaaaaaaaaaaaaaaaaa, Wilders ook dingen wil verbieden enzooooooooooooooooooooo, en jaaaaaaaaa, dat deed Hitler ook, dus jaaaaaaaaaaaaaaaaa, behhhhhhhhhhhhhhhhhhhh'
Ik was er na 10 seconden al klaar mee.
Dank! Want ik zag het bij de gewone link ook niet. Ff kiekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan haar niet vinden in de uitzendinggemist van de MaDiWoDoVrijdagShow van gisteren.
Edit: Gefunden!
Eerst die Geschiedenis bijles-opmerking, toen de uitleg dat Wilders-Hitler vergelijking niet om uiterlijk of moorden gingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die facebook opmerking die deed het hem voor mij echt
Denk het wel want iedereen die ik ken en zich aangemeld heeft kreeg een uitnodigingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Maraca het volgende:
Hopelijk ben ik nog op tijd met het inschrijven voor de college tour met Maxime Verhagen. Zag dat het op mijn school was ..
Krijg je die direct?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Denk het wel want iedereen die ik ken en zich aangemeld heeft kreeg een uitnodiging
Heb de hele lijst met e-mailadressen die Quinten me toestuurde even snel doorgelezen, toch een hoop bekenden gespot.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Denk het wel want iedereen die ik ken en zich aangemeld heeft kreeg een uitnodiging
Ahquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Maraca het volgende:
Ja, met Maxime Verhagen. Was bij de opnames aanwezig en het gaat een briljante aflevering worden
Nee nog niet, ik ga dit weekend kijken denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef sherezade het volgende:
@ pisces heb je de docu nog bekeken laatst?
Eerste 'vraag' begint meteen goed inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Maraca het volgende:
Ja, met Maxime Verhagen. Was bij de opnames aanwezig en het gaat een briljante aflevering worden
Het voelde alsof ik bij TROS muziekfeest was beland door dat ritmische klappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Eerste 'vraag' begint meteen goed inderdaad.
Ach, een beetje sfeer makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het voelde alsof ik bij TROS muziekfeest was beland door dat ritmische klappen.
ah oke , ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik ga dit weekend kijken denk ik
En ze draait oorzaak en gevolg om.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, die lelijkerd vind dat ze kritisch moet zijn!
Dat zit ik ook te denken gezien de dingen over haar relatie en zwangerschap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit ik naar een herhaling te kijken?
Ahquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
het gesprek was in september 2010..
En dat beeld is alleen nog maar versterkt na dit gesprekquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mooie, slimme, en oprechte vrouw lijkt me het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |