Heb de hele lijst met e-mailadressen die Quinten me toestuurde even snel doorgelezen, toch een hoop bekenden gespot.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Denk het wel want iedereen die ik ken en zich aangemeld heeft kreeg een uitnodiging
Ahquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Maraca het volgende:
Ja, met Maxime Verhagen. Was bij de opnames aanwezig en het gaat een briljante aflevering worden
Nee nog niet, ik ga dit weekend kijken denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef sherezade het volgende:
@ pisces heb je de docu nog bekeken laatst?
Eerste 'vraag' begint meteen goed inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Maraca het volgende:
Ja, met Maxime Verhagen. Was bij de opnames aanwezig en het gaat een briljante aflevering worden
Het voelde alsof ik bij TROS muziekfeest was beland door dat ritmische klappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Eerste 'vraag' begint meteen goed inderdaad.
Ach, een beetje sfeer makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het voelde alsof ik bij TROS muziekfeest was beland door dat ritmische klappen.
ah oke , ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik ga dit weekend kijken denk ik
En ze draait oorzaak en gevolg om.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, die lelijkerd vind dat ze kritisch moet zijn!
Dat zit ik ook te denken gezien de dingen over haar relatie en zwangerschap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit ik naar een herhaling te kijken?
Ahquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
het gesprek was in september 2010..
En dat beeld is alleen nog maar versterkt na dit gesprekquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mooie, slimme, en oprechte vrouw lijkt me het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |