Ik vind hem juist erg veel humor hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:51 schreef golfer het volgende:
Interessante uitzending.
Bram zou wat meer humor moeten hebben, dat wel. En wat minder bevriend moeten zijn met die nog meer dan hem rechtse Leon de Winter.
Dit zijn ook verhalen uit eerste hand van roma & sinti die de oorlog en de kampen op het nippertje overleefd hebben maar wel hun familie hebben zien sterven in de kampen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er echt genoeg over gehoord uit de eerste hand, dat is voor mij voldoende.
Dat verhaal over die twee babietjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dit zijn ook verhalen uit eerste hand van roma & sinti die de oorlog en de kampen op het nippertje overleefd hebben maar wel hun familie hebben zien sterven in de kampen..
Ze gaan met zijn allen terug naar Auswitschz en worden geconfronteerd met allerlei beelden, ze zien zelfs koffertjes met hun familie namen erop....
Geloof me ik wist voor het zien van deze docu dat het vreselijk was maar in deze docu zijn veel dingen besproken die normaal taboe zijn om erover te spreken ivm culturele achtergonden.....
ja vreselijk, net zoals die vrouw wat verteldequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat verhaal over die twee babietjes.![]()
![]()
dat heb ik dan weer gemist,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Paul kwam gisteren ook met een Wilders en kampen grap, zijn VARA visie is duidelijk.
Ze had actuele punten moeten pakken, dan had ze het best kunnen maken. "De PVV is een voorstander van het verbieden van hoofddoekjes in de bus, en het aanhouden van de dragers van hoofddoekjes in het openbaarvervoer en hebben dit als partijpunt voor Noord Holland. Dit is voor mij een standpunt dat thuis hoort in het regime van Hitler, of, zoals u zelf aangaf, "een van de andere dictatoriale boefjes die er nog genoeg rondlopen". Zou u ook de verdediging van Wilders nog op u nemen, als zijn beleid verder doortrekt in deze lijn, alleen gericht op moslims in plaats van joden?"quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar je kan Hitler ook no way vergelijken met Wilders.
Ik heb ook een schurfthekel aan Wilders hoor, maar kom op zeg
Een Godwin gaat in dit geval niet op, omdat het om een vergelijking gaat van politiek beleid. Het is niet dat ze zegt "Hitler at graag chocola, Wilders lust ook chocola, dus Wilders is een nazi". Een politieke vergelijking moet je juist altijd kunnen maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is ook logisch. Argumentum ad Hitlerem valt niet serieus te nemen.
Heb je haar gezien bij Paul de Leeuw? Daar kwam veel nuttigs uit hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We weten het niet omdat Moszkowicz haar (letterlijk) de rug toekeerde.
Ik had het misquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Allemaal vragen over Eva denk ik
vond het dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Zojuist gekeken..Paul vond het dat van Fatima!!
Zeg doe jij nou eens zelf rustig als iemand gewoon iets vraagtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rustig maarPaul vond het zielig voor Fatima.
Wat ik sneu vond, dat ze bij Paul nog veel dommer bleek dan ik had gedachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef Isegrim het volgende:
Met medelijden is zo'n meisje niet geholpen. Als ze keihard op d'r plaats gezet wordt kan het zijn dat ze die grijze cellen eens aan het werk zet en zich afvraagt wat er nou eigenlijk zo dom is aan wat ze zegt.
Ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ik sneu vond, dat ze bij Paul nog veel dommer bleek dan ik had gedacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |