Die is op haar teentjes getrapt vanwege haar cultuurtje, dus kraamt ze onzin uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef computergirl het volgende:
je bent ook wel errrrrrrg dom als je Wilders met Hitler vergelijkt. Terug naar het VMBO met dat king
waarom? Hij gaf haar het advies om eens wat aan haar geschiedenis kennis te doen. Meer energie moet je niet besteden aan zo'n dom wijf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
In plaats van dat hij haar met argumenten tegenspreekt, komt hij met een paar flauwe opmerkingen. Jammer.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Roi het volgende:
Extra cru die opmerking van de meisje wetende dat ze dit fragment aan het begin hebben laten zien.
Argumenten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
In plaats van dat hij haar met argumenten tegenspreekt, komt hij met een paar flauwe opmerkingen. Jammer.
Volkomen terecht hoe hij haar afserveerde. Wat een domme hoer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
Dat lijkt mij ook. Ik zou graag eens met hem naar de kroeg gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij reageert af en toe wel stekelig
En toch is het volgens mij een zeer aimabel mens.
Meisje kwam zelf ook niet met argumenten. Als met zo'n zware stelling (die altijd mank gaat) komt, verwacht ik wel dat je laat zien dat je er over nagedacht hebt. En uit dat gestamel bleek dat niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
Wel erg vermakelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef UncleDolan het volgende:
Grappige televisie op deze manier.
Inderdaad, maar Huys lost het ook wel snel en goed op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Moszkowicz heeft duidelijk de touwtjes in handen.
Ik vond het wel triest dat ie dan beelden zou uitzenden met een muziekje en 'dansende mensen' eronder of iets dergelijks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Huys lost het ook wel snel en goed op.
Hoop dat ik hem een keer kan zien, zou hem graag kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Die docu van Bram in het kamp is heel indrukwekkend.
Ik heb m al een paar keer op 4 mei op tv gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop dat ik hem een keer kan zien, zou hem graag kijken
Oh dat meen je nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef UncleDolan het volgende:
Oh nu komt die Fatima bij Paul de Leeuw op bezoek...
Zeker, had van mij nog wel een uur mogen durenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh, best jammer dat t al afgelopen is
Kan ze haar domheid nog even verder etaleren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef UncleDolan het volgende:
Oh nu komt die Fatima bij Paul de Leeuw op bezoek...
Goeie tip voor iedereen die hem nog wilt zienquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m al een paar keer op 4 mei op tv gezien
Dat dat nog zendtijd krijgtquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou, es zien of Paul Fatima ook af gaat zeiken![]()
Faalfatima
Binnen haar mogelijkheden wellicht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Ze had er nog goed over nagedacht ook.....
Joh...
Dat is ook logisch. Argumentum ad Hitlerem valt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef Mendeljev het volgende:
Zo'n antwoord kun je ook verwachten van Abraham (Bram) die zelf van Joodse afkomst is. Dat die griet zo'n vergelijking maakt zonder goed uit haar woorden te komen gaf haar niet het voordeel van de twijfel maar Bram reageert op gelijke voet door te zeggen dat hij haar niet serieus nam zonder op het argument in te gaan.
Huh wat, leg uit, mijn TV is al weer uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh ze wilde het wel even precies weten, dus ze ging op zoek naar zn Facebook![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAA een stageplek.
Ze is nog dommer dan ik dacht
Ik heb zijn Hyves ook niet kunnen vinden!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh ze wilde het wel even precies weten, dus ze ging op zoek naar zn Facebook![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAA een stageplek.
Ze is nog dommer dan ik dacht
Ja, en als iemand beweert dat er een enorme theepot in een baan om Jupiter draait, moet ik dat ook serieus nemen zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Mendeljev het volgende:
Het lijkt nu wel alsof het meisje gedissed is ofzo maar dat is dus niet het geval omdat er helemaal niets ontkracht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |