Tuurlijk wel. Juist door zo bevooroordeeld te zijn lopen dergelijke discussies dood. Wat is er mis met zon vergelijking?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Isegrim het volgende:
Dat is ook logisch. Argumentum ad Hitlerem valt niet serieus te nemen.
Als daar goede argumenten voor zijn wel ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Isegrim het volgende:
Ja, en als iemand beweert dat er een enorme theepot in een baan om Jupiter draait, moet ik dat ook serieus nemen zeker?
No comment.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Juist door zo bevooroordeeld te zijn lopen dergelijke discussies dood. Wat is er mis met zon vergelijking?
Nou, ze zei dus, ja ik wilde wel nog contact met hem opnemen zodat hij het me uit kon leggen, maar ik kon hem niet vinden op Facebook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh wat, leg uit, mijn TV is al weer uit.
Dit zijn studenten en niet Pietje van de straat... je mag toch wel iets verwachten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Juist door zo bevooroordeeld te zijn lopen dergelijke discussies dood. Wat is er mis met zon vergelijking?
Nee, ze is begraven, de grond ingestampt en vervolgens onder de aarde bedolven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Mendeljev het volgende:
Het lijkt nu wel alsof het meisje gedissed is ofzo maar dat is dus niet het geval omdat er helemaal niets ontkracht is.
Het is wel Rechten hequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zijn studenten en niet Pietje van de straat... je mag toch wel iets verwachten?
Ik dacht even de Facebook van Hitler.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ze zei dus, ja ik wilde wel nog contact met hem opnemen zodat hij het me uit kon leggen, maar ik kon hem niet vinden op Facebook.
Jaaaaaaa daaaaaaaaaaaaar ga je zoeken he.
www.moszkowicz.nl was al te moeilijk voor dr, of een telefoonboek of zo.
En dan ook nog zeggen ja mss kan hij het me nog uitleggen en heeft hij een stageplek voor me.
Kom op zeg.
Ze was dus nog dommer dan ik dacht
Je maakt hem zelf ook graag zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom is Hitler zo speciaal om buitengesloten te worden van de discussie? Zowel op positieve als negatieve zin staat het iedereen vrij om hem als uitgangspunt te nemen voor een discussie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zijn studenten en niet Pietje van de straat... je mag toch wel iets verwachten?
Paul viel me tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht even de Facebook van Hitler.
Als het niet zo droevig was zou het hilarisch zijn.
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerumquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom is Hitler zo speciaal om buitengesloten te worden van de discussie? Zowel op positieve als negatieve zin staat het iedereen vrij om hem als uitgangspunt te nemen voor een discussie.
Ik had niet anders van Paul verwachtquote:
Ja, hij wordt oud en saai (braaf vooral), daarom vind ik hem geen bal meer aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Paul viel me tegen.
Mss had ie dr leuk op Adje niveau uit kunnen leggen wat het verschil is?
Neeeee hij had meelij
Nee maar mocht ik hem wel maken dan liet ik me niet zo afpoeieren als dat meisje die er ook nog bij gaat lachen. Iedereen is vrij om een statement te maken en dat is ook de reden dat Bram het proces van Wilders verdedigt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Je maakt hem zelf ook graag zeker?
Hij zegt toch ook niet dat ze dat niet mag zeggen? Hij acht het alleen niet zijn aandacht waardig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nee maar mocht ik hem wel maken dan liet ik me niet zo afpoeieren als dat meisje die er ook nog bij gaat lachen. Iedereen is vrij om een statement te maken en dat is ook de reden dat Bram het proces van Wilders verdedigt.
Tis ook niet iets wat je op een college tour met studenten verwacht hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat ze dat niet mag zeggen? Hij acht het alleen niet zijn aandacht waardig.
Sorry maar als je niet uit je woorden kunt komen dan moet je niet op verkapte wijze een discussie afkappen. Ik ga niet allerlei wikimateriaal lezen om je argumenten te kunnen bijbenen voor zover je uberhaupt met argumenten komt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef Isegrim het volgende:
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Hij neemt haar niet serieus, dat is een belediging in grote mensentaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Hij zegt toch ook niet dat ze dat niet mag zeggen? Hij acht het alleen niet zijn aandacht waardig.
Dan oogst ze precies wat ze zaait toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hij neemt haar niet serieus, dat is een belediging in grote mensentaal.
Nou, hij had gelijk, ik neem haar ook niet serieus, en ze maakte het net al niet veel beter....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hij neemt haar niet serieus, dat is een belediging in grote mensentaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |