Laptop op schoot geen optie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:06 schreef Danny het volgende:
ow, en zijn er naast digitale tv ook streams op de pc te volgen?
op tv vind ik nogal onhandig omdat die achter me staat als ik achter de pc zit
Dat zou ik wel prettig vinden, als zit ik maanden op mijn slaapkamer en als ik kijk via mijn laptoppie met mijn oortjes in is het toch net alsof ik deelneem aan het gezinslevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij zijn er gewoon streams via de PC te volgen.
Zonde dat deze info nog niet bekend is!
Nee geen pay-channel, zit in het starterspakket van digitale tvquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef remlof het volgende:
Ow ja, streams. Ik heb alleen digitale tv van upc, hangen ze het daar achter een pay-channel ofzo?
Ow noem me maar c_a hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:19 schreef Deisyy het volgende:
1,50!?!?![]()
En ik heb zo'n zelfde pakket als jij Charmed_Angel (wanneer mogen we dat af gaan korten?), alleen weet ik niet of mijn tv digitaal zo royaal is als het jouwe.
Het project gaat hoe dan ook verlies lijdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef iBenny het volgende:
Het is een miljoenenproject maar ik heb nog niks van een sponsor oid gemerkt. Lijkt me niet dat alles uit eigen zak komt.
Dus hebben ze uberhaupt wel iets van een sponsor hiervoor? Of moeten wij alles betalen dmv streams, ed?
Ik denk het niet... het komt sowieso Net5 ten goede.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het project gaat hoe dan ook verlies lijden. Net als DGK.
Hoe weet je dat? Op TV zitten er misschien wel goed betaalde reclameblokken omheen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het project gaat hoe dan ook verlies lijden. Net als DGK.
Ik wou er de replybutton niet voor indrukken, maar ik denk dat Huub voor meer SL's heeft gezorgd dan Brian.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:34 schreef Gert het volgende:
Duidelijk verhaal Pietje!
Alleen eh...
[..]
NEE DIE HUUB WAS EEN LIEVERDJE!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef Toverheks het volgende:
mensen er is ook alweer een ander topic geopend met POLL van maanvis, alles loopt beetje door elkaar dus hier ook mijn vraag, weten jullie welke maatschappijen het doorstralen, ik las iets van UPC
Net 5 is een vrouwenzender niet zo van de jongere, en ze hopen natuurlijk dat er meer jongere gan kijken daar zullen de reklameblokken ook afgestemd bij gaan worden, net5 vind ik wel een relaxte zender en hoop dat ze het redde. ben al blij dat het niet bij SBS zit, want dan had het niks geworden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op TV zitten er misschien wel goed betaalde reclameblokken omheen.
Ik ga er vanuit dat ze niet de insteek hebben dat het geld kost, maar dat het wat oplevert.
ze zijn naief ten aanzien van de populariteit ervan, en bovendien hebben ze veel teveel kandidaten in dat huis gezet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op TV zitten er misschien wel goed betaalde reclameblokken omheen.
Ik ga er vanuit dat ze niet de insteek hebben dat het geld kost, maar dat het wat oplevert.
Ik heb geen idee of ze naïef zijn. In ieder geval weten ze de kostprijs vast flink te drukken door het in Portugal plaats te laten vinden. Wat is de hoofdprijs voor de winnaar eigenlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zijn naief ten aanzien van de populariteit ervan, en bovendien hebben ze veel teveel kandidaten in dat huis gezet.
Je weet nog niet of alle 15 kandidaten vanaf dat 1 in dat huis zitten he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zijn naief ten aanzien van de populariteit ervan, en bovendien hebben ze veel teveel kandidaten in dat huis gezet.
hoofdprijs is volgens mij een ton ongeveerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze naïef zijn. In ieder geval weten ze de kostprijs vast flink te drukken door het in Portugal plaats te laten vinden. Wat is de hoofdprijs voor de winnaar eigenlijk.
Om de 5 minuten reclame? Dat ga ik niet trekken, dan haak ik snel af.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen pay-channel, zit in het starterspakket van digitale tv![]()
Als het goed is wel om de 5 minuten reclame? Heb ik ergens gelezen
En eeuwige roemquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
hoofdprijs is volgens mij een ton ongeveer
geen idee wat de hoofdprijs is, wel hoef je op niet veel kijkers te rekenen aangezien het niet extremer of leuker dan DGK wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze naïef zijn. In ieder geval weten ze de kostprijs vast flink te drukken door het in Portugal plaats te laten vinden. Wat is de hoofdprijs voor de winnaar eigenlijk.
gezien het aantal stoeltjes dat ze neer hebben gezet lijkt me dat wel het geval. Bovendien is dat ook zo geweest bij de andere secret stories.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je weet nog niet of alle 15 kandidaten vanaf dat 1 in dat huis zitten he?
Wat kun je toch heerlijk voorbarig conclusies trekken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Maanvis het volgende:
wel hoef je op niet veel kijkers te rekenen aangezien het niet extremer of leuker dan DGK wordt.
Toen ging ik ook pas kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:03 schreef Darklight het volgende:
DGK was in het begin ook supersaai, werd pas leuk toen die Nathanael erin kwam
http://en.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_2007_%28France%29quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gezien het aantal stoeltjes dat ze neer hebben gezet lijkt me dat wel het geval. Bovendien is dat ook zo geweest bij de andere secret stories.
quote:Secret Bedroom
Johanna, Marjorie and Cyrielle are the triplets. They were to switch once a day for a week, taking turns, with one in the main house and two staying in a secret bedroom, located in the loft, accessed through a secret hatch in the Confessionnal (the equivalent of the Diary Room).
Nou ja, eigenlijk hoop ik dat de geheimen allemaal snel zijn geraden en dat we vervolgens gewoon en nieuwe BB krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:07 schreef Toverheks het volgende:
ja de geheimen die die mensen meedragen moeten natuurlijk wel spraakmakend zijn, je komt er niet in omdat je geheim is dat je geen hutspot lust, nee hoor lekker allemaal en hoe meer gespeculeer hoe spanneder
Dat weet je toch helemaal niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee wat de hoofdprijs is, wel hoef je op niet veel kijkers te rekenen aangezien het niet extremer of leuker dan DGK wordt.
je weet natuurlijk nog niet hoe die reclame in beeld komtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Om de 5 minuten reclame? Dat ga ik niet trekken, dan haak ik snel af.
Ja of juist welquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee wat de hoofdprijs is, wel hoef je op niet veel kijkers te rekenen aangezien het niet extremer of leuker dan DGK wordt.
ik geloof dat ik wel een aardige inschatting kan makenquote:
Er keken ook een hoop mensen omdat het zo extreem was. Blote tieten etc.quote:Ik denk dat dit nog wel meer kijkers kan trekken dan DGK. Daar zijn een partij mensen op afgehaakt toendertijd.
Vast bijna onzichtbaar en niet irritant, want dat stimuleert het kopen van streamsquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien wel heel klein, onderin? In een balkje ofzo
Nee, dat is juist leuk, want dan weet je als kijker wanneer iemand in de fout gaat en iets loslaat wat hij beter niet had kunnen doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef Darklight het volgende:
Wel suf dat je alle geheimen al weet
ik wilde het eerst gaan volgen, maar ben blij dat ik daar niet aan begonnen benquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel kut dat die liveshow tegenover WIDM staat
Ja zit wat inquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat is juist leuk, want dan weet je als kijker wanneer iemand in de fout gaat en iets loslaat wat hij beter niet had kunnen doen.
De liveshows zijn toch het sufst van zo'n hele RLS.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel kut dat die liveshow tegenover WIDM staat
maar het neemt wel het hele speculeren over de geheimen weg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat is juist leuk, want dan weet je als kijker wanneer iemand in de fout gaat en iets loslaat wat hij beter niet had kunnen doen.
Dat doen die bewoners onderling al, ook dat is leuk om te volgen als jij het, als kijker, wel weet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar het neemt wel het hele speculeren over de geheimen weg.
Geloof je, daar koop je geen brood voor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Maanvis het volgende:
ik geloof dat ik wel een aardige inschatting kan maken.
Er keken ook een hoop mensen omdat het zo extreem was. Blote tieten etc.
Waarschijnlijk trekt dit niet zoveel kijkers en is het binnen enkele weken van de buis.
Van Henny en Snuitje. Now we're talking!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:32 schreef Darklight het volgende:
Heb het idee dat die geheimen ook niet zo heel veel voorstellen
Zullen wel geheimen zijn ala ik heb 250 relaties gehad, ik ben eigenlijk een vrouw, ik ben de geheime zoon van Henny Huisman
Klopt, maar de signalen vanuit de media zijn niet echt positief. Kijk bijv. naar het interview dat een sjaggerijnige Renate Verbaan had met Coen en Sander in hun radioshow. Ze kreeg het concept niet goed uitgelegd en Coen en Sander hadden toen zoiets van "MEH alweer zo'n reality show". Ook de kranten schrijven er amper over en hoor je er verder weinig over. Hopelijk doet RTL Boulevard er morgen iets leuks mee, dan gaan misschien mesnen kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Geloof je, daar koop je geen brood voor.
Dan is het meer een kleuterpoppenkast "JAN KLAASSEN ACHTER JE, DE WOLF!!!!"quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doen die bewoners onderling al, ook dat is leuk om te volgen als jij het, als kijker, wel weet.
Wie had het over DGK dan, behalve dan het negatief was en dat altijd ging over losers en paupers. Waarheid als eenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, maar de signalen vanuit de media zijn niet echt positief. Kijk bijv. naar het interview dat een sjaggerijnige Renate Verbaan had met Coen en Sander in hun radioshow. Ze kreeg het concept niet goed uitgelegd en Coen en Sander hadden toen zoiets van "MEH alweer zo'n reality show". Ook de kranten schrijven er amper over en hoor je er verder weinig over. Hopelijk doet RTL Boulevard er morgen iets leuks mee, dan gaan misschien mesnen kijken.
Tevens is de site zo bagger als het maar zijn kan, daar had allang meer op kunnen staan zoals inside info en nieuwtjes. Misschien al 1 of 2 kandidaten onthullen.
Nah, dan kijk je toch gewoon niet hèquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is het meer een kleuterpoppenkast "JAN KLAASSEN ACHTER JE, DE WOLF!!!!"
DGK werd heel goed bekeken maar was veel te duur om te produceren, daarom lukte het niet om het op de buis te houden. Anyway, iedereen had het erover, tot de politiek aan toe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Wie had het over DGK dan, behalve dan het negatief was en dat altijd ging over losers en paupers. Waarheid als een, daar niet van. Maar Nederland liep niet weg met DGK. Misschien is dat in je beleving wel zo omdat je het romantiseert. Het is ook al even geleden. Feitelijk was het zo'n succes niet. Niet voor niks dat het opeens voor de zomer afgerond moest worden.
Ik denk dat Nederland wel toe is aan een RLS. Nieuwe generatie, nieuwe media. Ja, ik denk dat het wel potentie heeft. Ik heb er ook echt zin in.
Wat is de kostprijs dan? En wat zijn de opbrengsten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DGK werd heel goed bekeken maar was veel te duur om te produceren, daarom lukte het niet om het op de buis te houden. Anyway, iedereen had het erover, tot de politiek aan toe.
Wil je nu een succesvolle RLS maken dan moet weer iedereen erover praten OF moet ie heel goedkoop te produceren zijn. Beide is niet het geval bij SS.
De politiek had het er even druk mee, zij waren dan ook de enige. Echt hoor, het viel allemaal reuze mee. Ik was de enige in mijn omgeving die het überhaupt volgde. FOK! was mijn enige uitlaatklep.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DGK werd heel goed bekeken maar was veel te duur om te produceren, daarom lukte het niet om het op de buis te houden. Anyway, iedereen had het erover, tot de politiek aan toe.
Wil je nu een succesvolle RLS maken dan moet weer iedereen erover praten OF moet ie heel goedkoop te produceren zijn. Beide is niet het geval bij SS.
"Heel goed"?quote:
zie de DGK wiki. De reden dat het toch zo lang heeft geduurd voor het van de buis viel was omdat het goed bekeken werd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Heel goed"?
Gemiddeld krap 500.000 kijkers, met een behoorlijk martkaandeel onder jongeren.
Ik wil dat niet "heel slecht" noemen, maar "heel goed" lijkt me ook weer overdreven voor zo'n duur programma.
Of omdat men hoopte het concept te verkopen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie de DGK wiki. De reden dat het toch zo lang heeft geduurd voor het van de buis viel was omdat het goed bekeken werd.
Het zou jaren duren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie de DGK wiki. De reden dat het toch zo lang heeft geduurd voor het van de buis viel was omdat het goed bekeken werd.
Neem nou maar van mij aan dat iets waarop genoeg winst wordt gemaakt, niet voortijdig van de buis gehaald wordt. Dan hadden ze die koe zo lang mogelijk uitgemolken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus de wiki klopt niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem nou maar van mij aan dat iets waarop genoeg winst wordt gemaakt, niet voortijdig van de buis gehaald wordt. Dan hadden ze die koe zo lang mogelijk uitgemolken.
Maar als jouw norm is dat krap 500K "heel goed" is, dan denk ik dat SS ook wel een succes wordt naar jouw maatstaven.
Dat is wel precies het aantal kijkers waarvan de directeur van Net5 op de bank gaat staan dansen, meende ik eerder gelezen te hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:00 schreef Gert het volgende:
Maar als jouw norm is dat krap 500K "heel goed" is, dan denk ik dat SS ook wel een succes wordt naar jouw maatstaven.
Nee dat is dus niet zo. Die camera heeft 5 lenzen en captured het hele gebied. Door digitale zoom te gebruiken kan je met duizenden tegelijk die camera gebruiken (en inzoomen waar je wil).quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:05 schreef Danny het volgende:
1,50 per dag?!?
Dat is wat aan de prijzige kant
En hoe gaat dat met die bestuurbare camera? Hij kan natuurlijk maar door één persoon tegelijk bestuurd worden, dus dat lijkt me redelijk onwerkbaar?
Neem nou maar van mij aan dat iets waarop genoeg winst wordt gemaakt, niet voortijdig van de buis gehaald wordt. Dan hadden ze die koe zo lang mogelijk uitgemolken.quote:
Volgens mij kan je ervoor kiezen om alle streams ook met reclame te bekijken. Ga 't zo nog ff navragen in 't vliegtuig. De reclame is 1 commercial per 5min.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef iBenny het volgende:
Dus er komt...
een digitaal kanaal
Caiway, Upc en Ziggo zullen een gratis digitaal kanaal aanbieden in hun startpakket?
een gratis stream op internet
met om de (1)5 minuten een reclame?
3 extra streams
Hier moet wel voor betaald worden, maar je ziet wel meer van het huis. Waarschijnlijk ¤1,50 per dag.
Yellowbirdcam
Gebruikers kunnen betalen om gebruik te maken van de yellowbirdcam op internet. Hiermee kunnen ze zelf bepalen wat ze zien, door zelf de camera te besturen.
Kee. Alleen heeft digitale zoom heeft ook wel weer z'n nadelen. Dan zoom je in op de douche en bestaat die kut uit drie pixels. Da's zelfs voor een diehard Scanmantopic-fapper te min.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo. Die camera heeft 5 lenzen en captured het hele gebied. Door digitale zoom te gebruiken kan je met duizenden tegelijk die camera gebruiken (en inzoomen waar je wil).
Maar met digitale zoom krijg je dan wel drie héle grote pixelsquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee. Alleen heeft digitale zoom heeft ook wel weer z'n nadelen. Dan zoom je in op de douche en bestaat die kut uit drie pixels. Da's zelfs voor een diehard Scanmantopic-fapper te min.
en wat voor reclame is dat dan??? Hup Tena Lady vol in beeld? Of onderin een balkje? Of een half scherm?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
De reclame is 1 commercial per 5min.
Geen idee, maar het hele net5 adverteerders genre zal wel voorbij komen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
en wat voor reclame is dat dan??? Hup Tena Lady vol in beeld? Of onderin een balkje? Of een half scherm?
het glas in de douche wordt nog mat gemaakt...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee. Alleen heeft digitale zoom heeft ook wel weer z'n nadelen. Dan zoom je in op de douche en bestaat die kut uit drie pixels. Da's zelfs voor een diehard Scanmantopic-fapper te min.
dan is het bekijken van die gratis stream niet te doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het hele net5 adverteerders genre zal wel voorbij komen.
Maar als het echt niet loopt moet je toch een keer je verlies nemen? Kosten voor de locatie, de deelnemersvergoeding en de salarissen van de crew blijven ook doorlopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over het van de buis halen als 't slecht loopt is ook gesproken. De opstartkosten bij zo'n project zijn enorm. Het heeft echt geen zin om dan na 2 of 4 weken te concluderen dat 't niet loopt "en 't dus maar van de buis moet". Die kans is nihil, dat komt door de relatief hoge opstartkosten.
Sowieso is dat aan de andere kant van 't huis. Je kan met die cam de keuken, een zithoek en een deel van de woonkamer zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Maanvis het volgende:
het glas in de douche wordt nog mat gemaakt...
Het project is 'maar' 13 weken en geen 2 jaar zoals DGK.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:16 schreef Maanvis het volgende:
Maar als het echt niet loopt moet je toch een keer je verlies nemen?
Pietje in vorige topic: "Er zijn geen ruimtes zonder camera's, bloot wordt gewoon vastgelegd."quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen de laatste 3 krijgen het opgebouwde geld. Zou een beetje lucratief zijn als degene die donderdag weggestemd wordt meteen geld meekrijgtquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:17 schreef Stranger het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je geheim nog niet geraden is als je het huis uit wordt gestemd, krijg je dan het geld dat je geheim waard is zelf mee?
Klopt maar Net5 zal als ze meer geld kunnen verdienen met nog een herhaling van the ghost whisperer of grey's anatomy, dat meteen doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het project is 'maar' 13 weken en geen 2 jaar zoals DGK.
Daarom, ik zag al een taktiekquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen de laatste 3 krijgen het opgebouwde geld. Zou een beetje lucratief zijn als degene die donderdag weggestemd wordt meteen geld meekrijgt.
Enquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt maar Net5 zal als ze meer geld kunnen verdienen met nog een herhaling van the ghost whisperer of grey's anatomy, dat meteen doen.
Renate heeft er zelfs al ervaring mee:
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2985
En de overgebleven kandidaten kunnen dus cashen door geheimen van al vetrokken deelnemers te raden? En worden daar ook nog steeds hints over gegeven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iemand het huis moet verlaten en zijn geheim is niet geraden wordt het geheim niet bekend gemaakt aan de kandidaten. Het kan dus zo zijn dat na een aantal weken er 5 kandidaten over zijn en nog 10 niet geraden geheimen.
Geen idee, maar dat zou wel heel suf zijn tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:22 schreef Gert het volgende:
En de overgebleven kandidaten kunnen dus cashen door geheimen van al vetrokken deelnemers te raden? En worden daar ook nog steeds hints over gegeven?
Waarom? Kan een leuk spel-element blijven. Eventueel met vertrokken deelnemers die eens per week in de liveshow zelf een hint aan de achterblijvers geven, uitbeelden, zingen, met bloed op de studiomuur kalken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zou wel heel suf zijn toch.
quote:
quote:NET 5 heeft al haar budget voor dit seizoen beschikbaar gesteld aan de dertien weken durende ‘Secret Story’, waardoor Nederlands drama op de tweede plaats wordt gezet.
Faalquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:00 schreef PietjePuk007 het volgende:[..]
Er zijn geen ruimtes zonder camera's, bloot wordt gewoon vastgelegd. Hoewel het geen doel op zich is wordt er ook niet voor weggelopen.
[..]
dacht het niet, weet ook niet of ze om advies gevraagd is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Uberchica het volgende:
Klopt het dat Hummie ook weer van de partij is?
ja bij mij ook, maar op kanaal 15 zijn werkzaamheden dus misschien daarop, laten we het hopen, anders blazen we samen dat UPC opquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
Bij mij slaat UPC zender 14 over
Goed planquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bij mij ook, maar op kanaal 15 zijn werkzaamheden dus misschien daarop, laten we het hopen, anders blazen we samen dat UPC op
Ow ja, ik verdiepte me er net in: http://overupc.upc.nl/nie(...)g-te-volgen-bij-upc/quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
Bij mij slaat UPC zender 14 over
zie fototopique.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
de badkamer (het glas bij de douches wordt nog ondoorzichtig gemaakt)
als jij hem gevonden hebt geef me dan ff een gil, keek net weer, helemaal niks nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is kanaal 13
Ok ik weet het, het is nog geen zondag, maar.... Maar....
Morgen is het al donderdag
leuk he hoe dat oog telkens open en dicht gaat, ik kan er uren naar kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Caiway zit ie op 55, en ik heb 'm idd ook al.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_hallo_geheim__.htmlquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht het niet, weet ook niet of ze om advies gevraagd is.
quote:Endemol heeft Hummie van der Tonnekreek, de vrouw achter Big Brother, gebeld voor de opstart. Hummie: „Ik dacht, een makkie. We trekken de archieven open. Maar dat werd het niet.”
Rob: „We zijn op zoek naar geheimen, niet mensen die lethargisch op de bank hangen.” Hummie: „Ho ho, Big Brother is wel mijn grote kind, hè.” Rob: „Nee, het is meer om aan te geven dat er op heel andere dingen wordt gelet bij de casting.
Hi Xababa,quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:26 schreef callmexababa het volgende:
Hello everyone,
Someone speaks French or English here? I am administrator of a website on the French reality TV and I read that Secret Story was soon started in the netherlands
Do you know if a 22/24 is available on the internet? If yes, is it free or not ?
Obviously if you have any questions about the game Secret Story, I will answer you with pleasure because there 's already had 4 secret story in France and soon fifth summer.
Ik denk door "secret story forum" in te voeren in google?quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
How did you find us, by the way? And how did you succeed in putting your message in just the right topic?
Eén schamel hitje met die zoekopdracht op de eerste resultpagina (en naar een ander topic).quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk door "secret story forum" in te voeren in google?
Doe ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jij hem gevonden hebt geef me dan ff een gil, keek net weer, helemaal niks nog
geen idee.... jammer dat dat niet wordt uitgelegdquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef Darklight het volgende:
Maar waarom zou je een half uur naar een krat bier kijken?
omdat ze denken dat het een hint is voor 1 van de geheimen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef Darklight het volgende:
Zou een mooie opdracht voor Opaatje zijn, een halfuur stil naar een kratje bier kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef Darklight het volgende:
Streams are paid (4, no commercials) and free (1 stream, with commercials).quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:50 schreef callmexababa het volgende:
Hello Gert
You don't know yet if the 24/7 streams will be free or paid please ?
Waar staat datquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:54 schreef Darklight het volgende:
Maar de geheimen zijn dus ongeveer hetzelfde als bij de Frans/Portugese versie?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Streams are paid (4, no commercials) and free (1 stream, with commercials).
Why did they cut off the streams in France?
Vond dit van Motherbrain (Fransman)quote:It's exactly the same as last year. The TV Operator "Free" will provide for 4.99¤ a channel with edited videos selected by the production. IT'S NOT A LIVE STREAM. I think we will find pretty much the same stuff as on the official site (at least it was the case last year).
I don't know if T&A will be censored but last year Secret Story looked like this :
En deze was is al vergeten dat ik het had.quote:I just read this.....anymore information about it:
For ¤ 4.99 per month, subscribers can find the Free Channel "Secret Story" throughout the summer.
However, the channel dedicated to reality TV show on TF1 will not propose direct but images selected by the production.
Like last year, TF1 and Endemol retain control of their images show that the top race will start July 9 to 20.45.
Videos of the best sequences of the game will also be available throughout the day on the net, as usual.
Ontving ik gister in m'n mail. Ze kwamen er opeens achter dat er ook nog een programma gemonteerd moest worden?quote:Freelance Final Cut Pro Editor
CTM Nada is voor een reallife programma voor NET5 per direct op zoek naar freelance Final Cut Pro editors. Die na een briefing van de regisseur zelfstandig kunnen monteren.
Locatie Hilversum.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ontving ik gister in m'n mail. Ze kwamen er opeens achter dat er ook nog een programma gemonteerd moest worden?
zo gaat het altijd in dat wereldje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ontving ik gister in m'n mail. Ze kwamen er opeens achter dat er ook nog een programma gemonteerd moest worden?
Haha, inderdaad een beetje laat. En, is het iets voor jou?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
You're welcome.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef callmexababa het volgende:
Yes spapaars said it all, they removed the 22/24 stream for the control of all images. Prior to the 22/24, we knew everything in advance so watch their daily broadcast the next day was no point at all.
Everything that happened in the house was said about the websites (the cheating or attempted cheating by some candidates that production does not endorse the racist insults .... etc.)
Thank you for your answers
Monteren is bepaald niet mijn hobby. Ik kan het wel een beetje, gewoon omdat het handig is dat je het kunt, maar in mijn tempo zou de eerste uitzending een week te laat op het scherm komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh oké. Beetje knippen en plakken, misschien is het ook wel heel saai.
En dat kunnen we niet hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Monteren is bepaald niet mijn hobby. Ik kan het wel een beetje, gewoon omdat het handig is dat je het kunt, maar in mijn tempo zou de eerste uitzending een week te laat op het scherm komen.
It is still negotiating for Dilemme, W9 The channel wants to broadcast a season 2 but it is financially problematic.quote:You're welcome.
btw
Any chance of a second edition Dilemme France?
Ik ook, absoluut. Heb ze dat ook kenbaar gemaakt. Door de opzet met een studio (Bart) die de verhaallijnen presenteert (en die dus ook oude beelden erbij kan pakken bijvoorbeeld) proberen ze dat te ondervangen. Op vrijdag is er natuurlijk iemand die afgevallen is, op een dag is er de nominatie, op een dag is de liveshow. Wat dat betreft hou je nog maar 2 dagen over waarbij er niet een 'wekelijks hoogtepunt' is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
En dat kunnen we niet hebbenAlhoewel ik nog moet zien hoe interessant die uitzendingen gaan worden. Ik zie er eigenlijk best tegenop, een uur per werkdag op prime time.
Zou Alsido ook een mailtje hebben gehad?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope, de kabelgootjes waren al door de Portugezen aangelegd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou Alsido ook een mailtje hebben gehad?
Moesten er dan ook nog kabelgootjes aangelegd wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou Alsido ook een mailtje hebben gehad?
Alsof Alsido niet kan monteren als de beste. En niet alleen kabelgootjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope, de kabelgootjes waren al door de Portugezen aangelegd.
Misschien zoeken ze nog iemand die de opnames kan wissenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof Alsido niet kan monteren als de beste. En niet alleen kabelgootjes.
Ik moet ook nog maar even zien of ik de uitzendingen dan live ga kijken of dat ik ze gewoon opneem met de PVR en later ga terugkijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat kunnen we niet hebbenAlhoewel ik nog moet zien hoe interessant die uitzendingen gaan worden. Ik zie er eigenlijk best tegenop, een uur per werkdag op prime time.
Maar wat houdt die live show dan in? Ik vind 3 avonden in de week een heel uur vastzitten ook nog wel veel. Zeker als je dan ook nog 2 journaals mist of een ander prime time programma waar je altijd naar keek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook, absoluut. Heb ze dat ook kenbaar gemaakt. Door de opzet met een studio (Bart) die de verhaallijnen presenteert (en die dus ook oude beelden erbij kan pakken bijvoorbeeld) proberen ze dat te ondervangen. Op vrijdag is er natuurlijk iemand die afgevallen is, op een dag is er de nominatie, op een dag is de liveshow. Wat dat betreft hou je nog maar 2 dagen over waarbij er niet een 'wekelijks hoogtepunt' is.
Ja vind je dat echt? Ik kan me nu nog niet voorstellen dat je er een heel uur mee kunt vullen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar even zien of ik de uitzendingen dan live ga kijken of dat ik ze gewoon opneem met de PVR en later ga terugkijken.
Vind het wel een hele verbetering dat de uitzendingen een uur zijn ipv BB die maar een klein halfuurtje was.
haha, heeft ie jouw kabelgootjes ook al aangelegd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof Alsido niet kan monteren als de beste. En niet alleen kabelgootjes.
Er zal ook veel reclame tussen zitten, dus wat de netto tijd aan uitzending is, moeten we nog even afwachten, daarom ook de PVR om de reclame door te spoelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja vind je dat echt? Ik kan me nu nog niet voorstellen dat je er een heel uur mee kunt vullen.
Op donderdag, na de regulieren uitzending, komt de liveshow met Renate & Bart waarin bekend wordt wie er weggestemd wordt. Dit komt vanuit een andere studio dan de reguliere uitzending.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef Disana het volgende:
Maar wat houdt die live show dan in?
Oh als ik het dan goed begrijp hoef ik eigenlijk maar 2 keer per week te kijken: naar het nomineren en naar het eruit sturen. Dat is nog veel maar het is te doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op donderdag, na de regulieren uitzending, komt de liveshow met Renate & Bart waarin bekend wordt wie er weggestemd wordt. Dit komt vanuit een andere studio dan de reguliere uitzending.
Da's waar, maar dan lijkt het me nog veel. Nou ja, het moet nog blijken of we deze uitzendingen als streamers wel echt nodig hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zal ook veel reclame tussen zitten, dus wat de netto tijd aan uitzending is, moeten we nog even afwachten, daarom ook de PVR om de reclame door te spoelen
Als het live is kan je ook gewoon de stream blijven kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
Oh als ik het dan goed begrijp hoef ik eigenlijk maar 2 keer per week te kijken: naar het nomineren en naar het eruit sturen. Dat is nog veel maar het is te doen.
Ja, plus ik heb tv op mijn pc dus hoe meer schermen hoe beterquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als het live is kan je ook gewoon de stream blijven kijken natuurlijk.
vergeet de reklameblokken niet, denk eentje begin, eentje in het midden en eentje vlak op het eind, dus hou je nog een half uurtje over.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar even zien of ik de uitzendingen dan live ga kijken of dat ik ze gewoon opneem met de PVR en later ga terugkijken.
Vind het wel een hele verbetering dat de uitzendingen een uur zijn ipv BB die maar een klein halfuurtje was.
pppffttt hij heeft toch een studeerkamer, zet hem daar neer, dienblad steeds voor de deur als er gegeten moet wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:15 schreef Laysa het volgende:
Ik ga het ws niet volgen op tv....ik heb nl iemand hier die het geen biet kan boeien![]()
En ik hoef niet heel de dag te SS-en
Welnee ik heb zelf helemaal geen zin om elke dag die tv shows te zien...beetje een overkill en dr is wel meer te doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pppffttt hij heeft toch een studeerkamer, zet hem daar neer, dienblad steeds voor de deur als er gegeten moet wordenkan jij ongestoord alles volgen
Hij werkt hier ook alquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:34 schreef HiDiHo het volgende:
Secret Story is 24/7 te zien bij Ziggo op kanaal 15
(aankondiging is al te zien)
Denk dat ik het juist eerst alleen op t.v. ga volgen en als het me wat lijkt misschien ga streamen. Ik wacht het gewoon even af. Misschien ga ik pas streamen als er wat minder mensen in dat huis zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:15 schreef Laysa het volgende:
Ik ga het ws niet volgen op tv....ik heb nl iemand hier die het geen biet kan boeien![]()
En ik hoef niet heel de dag te SS-en
Is dat nu graties? Heb niet zo heel erg op zitten letten, scuzie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:34 schreef HiDiHo het volgende:
Secret Story is 24/7 te zien bij Ziggo op kanaal 15
(aankondiging is al te zien)
Zo te zien welquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Is dat nu graties? Heb niet zo heel erg op zitten letten, scuzie.
Ik dacht dat het net als porno op een hotelkamer zou zijn.quote:
Hmmm, niet live?quote:Wouter Sssssst.... opnamedag "Kick Off Secret Story" @ MediAren vandaag, 09:24,Reageer
Er wordt gerumoerd dat dat Natasia isquote:
En er zijn mensen die dat ook direct geloven?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef Maanvis het volgende:
Er wordt gerumoerd dat dat Natasia is
quote:
@secretstorynl Secret Story NL
De eerste twee geheimen uit Secret Story zijn bekend! Geheim 1: Ik was dakloos. Geheim 2: Ik overleefde de tsunami. #sstnl
4 minutes ago via Tweetdeck
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Van de SS-hyves:
[..]
Hmmm, niet live?
Ze gooien overal een woekerprijs op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef iBenny het volgende:
Voor 20euro kun je bij een van de liveshows aanwezig zijn
http://tickets.net5.nl/?event=46977
Dat is inderdaad niet goedkoopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze gooien overal een woekerprijs op.
ze mogen me 200 euro geven om daar te gaan zitten als klapvee, 20 euroquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef iBenny het volgende:
Voor 20euro kun je bij een van de liveshows aanwezig zijn
http://tickets.net5.nl/?event=46977
Nou, de verf lijkt inderdaad nog nat te zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef iBenny het volgende:
Gister getweet:
Wie wil er morgen avond in het publiek zitten bij de opnames van The Secret Story? Reageren binnen 10 min!
http://twitter.com/virgilnl/status/35760687745601536
De verf is hier nog natter dan in mijn tijd bij TV Woonmagazine.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef iBenny het volgende:
Gister getweet:
Wie wil er morgen avond in het publiek zitten bij de opnames van The Secret Story? Reageren binnen 10 min!
http://twitter.com/virgilnl/status/35760687745601536
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Oke, opnames zijn dus vanavond en het is dus zondag niet live
Ik word er helemaal duizelig vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef callmexababa het volgende:
Renate Verbaan geeft Zappen.blog.nl rondleiding door huis Secret Story
Lekker modern uit de losse pols filmen gaat niet goed samen met Parkinson.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik word er helemaal duizelig van
GEWELDIG CAMERAWERK MIEN JONGquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Werd opgenomen met een telefoon volgens mij. In dat licht bezien is de kwaliteit van 't beeld wel ok.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Nederlands vervolg op Cloverfield waarbij Renate meespeelt, en halverwege haar hoofd ontploft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker modern uit de losse pols filmen gaat niet goed samen met Parkinson.
Oeh tof. Ik niet iig, veel te druk op FOK!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Is Fok ook aanwezig bij de liveshow zondag???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een film was datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een Nederlands vervolg op Cloverfield waarbij Renate meespeelt, en halverwege haar hoofd ontploft.
Lijkt me wel wat!
No not the same placequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef callmexababa het volgende:
It's the same decor as secret story portugal. It's probably the same place
1 | http://www.net5.nl/web/show/id=1109372/langid=43/dbid=469/typeofpage=78934 |
misschien, probeer maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
De meeste links van Net 5 zien er zo uit
[ code verwijderd ]
En als je dan wat aan de cijfers veranderd kom je op andere pagina's of veranderd er iets op de pagina. Is het mogelijk dat er voor Secret Story ook al zulke pagina's te vinden zijn?
Dat ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:48 schreef Darklight het volgende:
Post het maar hier, de site(morgen?):
[ afbeelding ]
Heb je daar ook een url van? Volgens mij kijk ik niet goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:48 schreef Darklight het volgende:
Post het maar hier, de site(morgen?):
[ afbeelding ]
Ah oké, ik kijk namelijk regelmatig op de site om te zien of er al iets staat, maar kan steeds niets vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:58 schreef Darklight het volgende:
Nee geen url, zag hem voorbij komen op een andere site, staat ook geen url bij
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien, probeer maar. maar die nummers zijn niet gegroepeerd op iets dus dan zul je lang moeten zoeken naar de SST pagina's.
1 | http://www.net5.nl/web/show/id=1430899/langid=43/dbid=534/typeofpage=78934 |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |