Als de bewoners ook zo zijn gaat het leuk worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:32 schreef Uberchica het volgende:
Wat een bij elkaar geraapt zooitje. Schiffmacher meets Ikea.
Fuck de inrichting qua meubelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Gert het volgende:
Whoooooo!!!!!![]()
Haha wat gaaf!
Pietje, dit is toch stoer hoor.![]()
Over een week lopen ze daar mekaar de hersens in te slaan en dronken te betasten!
Dat hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Gert het volgende:
Over een week lopen ze daar mekaar de hersens in te slaan en dronken te betasten!
Jan des Bouvrie on acid.quote:
Welles....in het midden...zunne van Ikeaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef Uberchica het volgende:
Geen nachtkastje bij de bedden, das toch kut?
Precies, is niet relaxed.quote:
Dat wordt bonjequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Gert het volgende:
Danny!![]()
O... er mot een logootje op natuurllijk.
Gelukkig zag ik eerst de foto.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Stefan in actie, in de badkamer.
Dan had je wel gewonnen, want dan zouden je mede-bewoners er vrijwillig uitstappenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat ik niet heb doorgezet met me aanmelding
Jezus die douchesIk had 3 maanden niet durven douchen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je wel gewonnen, want dan zouden je mede-bewoners er vrijwillig uitstappen
Ziet er inderdaad uit of IKEA nog een hoop restanten van hun Tokkielijn 2010 in store had en die wel ter beschikking wilde stellen in ruil voor om de vijf minuten een commercial op de gratis stream.quote:
Renate wel jaquote:
Was ik helemaal vergeten te vragen, maar krijgt de streamer ook mee wat er in deze kamer gebeurt? Bij BB kreeg je nooit mee wat er gezegd werd in de DBK.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
de kamer der waarheid, met 'de knop' die ingedrukt moet worden indien iemand denkt een geheim geraden te hebben.
De herrie die vervolgens het huis in wordt gejaagd doet serieus pijn aan je oren.
Ja, de keuken is wel tof. Kun je ook zo fijn in koken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:36 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het wel een ongelofelijk vet huus!![]()
Wat gaaf!
En vooral die stoeltjes op foto 1.
Hebbe hebbe hebbe![]()
Die krukjes ook, oh en die keuken!
Super.
Ja, of gewoon naar kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, de keuken is wel tof. Kun je ook zo fijn in koken.
Zonder vaatwasser ook. Plastic bestek!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, of gewoon naar kijken![]()
Of afhaal gerechten op bordjes leggen
Opeens bedenk ik me hoe blij ik ben dat de jacuzzi er niet in zit. Irritante herriebak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |