Idd, als Heidi het allemaal door kan streamen hoeft niemand op FOK! te betalenquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet überhaupt nog niet of ik ga kijken. Als ik ga kijken dan denk ik niet dat ik streams ga kopen, maar om de vijf minuten een reclameblok is natuurlijk ook erg irritant. Ik gok eigenlijk een beetje op Heidi's van deze wereld
Ja ik hoorde elke 5 minuten reclames?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:15 schreef iBenny het volgende:
Ligt eraan hoe erg ik me ga irriteren aan de reclames
Ja, maar wat voor reclames.. Gerard Joling die het hele scherm inneemt of zo'n kleine banner onderin zoals bij Youtube.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik hoorde elke 5 minuten reclames?
Als je de hele dag kunt kijken valt die prijs best mee. Ik moet overdag werken en dan is het een tikkie anders. Ik zou het dan nog zo doen als het een DGK zou zijn, maar ik weet niet wat ik hier van moet verwachten, aarzel dus watquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:22 schreef Toverheks het volgende:
is er niet zoals Noek zegt per maand, vind 1.50 wel erg prijzig reken eens uit ppfftttt
kijk 10 euro per maand desnoods 15 had ik er wel voor over maar 1.50 per dag laat maar aan me voorbij gaan, wat een zakkenvullers
Wat denk je zelf? Het hele scherm verwacht ik, inclusief geluid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor reclames.. Gerard Joling die het hele scherm inneemt of zo'n kleine banner onderin zoals bij Youtube.
dat zou ik niet erg vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor reclames.. Gerard Joling die het hele scherm inneemt of zo'n kleine banner onderin zoals bij Youtube.
is wel 33 euro per maand he Teun, vind ik aardig bedrag, maar hoop gewoon dat er een vast maandbedrag komt ook wel makelijk, wil niet elke dag steeds alles opwarderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je de hele dag kunt kijken valt die prijs best mee. Ik moet overdag werken en dan is het een tikkie anders. Ik zou het dan nog zo doen als het een DGK zou zijn, maar ik weet niet wat ik hier van moet verwachten, aarzel dus wat
Upc, Ziggo en Cainogwattesquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Toverheks het volgende:
Maar het zou toch ook in een zender pakket zitten UPC en nog eentje?? weet iemand welke en of dat waar is of niet??
Als dat echt elke 5 minuten gebeurd is het geen doen natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het hele scherm verwacht ik, inclusief geluid.
1,50 per dag x 30 dagen komt neer op 45 euro per maand. Een jaarabonnement op FOK! is goedkoper!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:22 schreef Toverheks het volgende:
is er niet zoals Noek zegt per maand, vind 1.50 wel erg prijzig reken eens uit ppfftttt
kijk 10 euro per maand desnoods 15 had ik er wel voor over maar 1.50 per dag laat maar aan me voorbij gaan, wat een zakkenvullers
ik denk niet dat ze zo gek zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat echt elke 5 minuten gebeurd is het geen doen natuurlijk
ja sorry ben net me bed uit was ben nog niet goed wakkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:29 schreef Danny het volgende:
[..]
1,50 per dag x 30 dagen komt neer op 45 euro per maand. Een jaarabonnement op FOK! is goedkoper!
Teun is nog veel meer per maand vergiste me en Danny heeft het netjes voor me uitgerekentquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is wel 33 euro per maand he Teun, vind ik aardig bedrag, maar hoop gewoon dat er een vast maandbedrag komt ook wel makelijk, wil niet elke dag steeds alles opwarderen
Het is dan ook niet de bedoeling dat je gratis kijkt. Ik begrijp dat wel. Is misschien ook wel iets voor Danny, om de tien minuten je Fok! forumscherm weg en vijf minuten reclamequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat echt elke 5 minuten gebeurd is het geen doen natuurlijk
Je bent nog niet helemaal wakker hequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
weet iemand of het nu ook op de zender te zien is en welke UPC of een ander en of je daar ook voor moet betalen
Kanaal 15 geloof ik?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Upc, Ziggo en Cainogwattes
Bij UPC zit het in het digitale starterspakket
oke, nou me hartverzakkingtabbletjes maar weer terug in het doosje gestopt, want ik heb Kanaal 15 van UPCquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal wakker he
[..]
Kanaal 15 geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |