Laptop op schoot geen optie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:06 schreef Danny het volgende:
ow, en zijn er naast digitale tv ook streams op de pc te volgen?
op tv vind ik nogal onhandig omdat die achter me staat als ik achter de pc zit
Dat zou ik wel prettig vinden, als zit ik maanden op mijn slaapkamer en als ik kijk via mijn laptoppie met mijn oortjes in is het toch net alsof ik deelneem aan het gezinslevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij zijn er gewoon streams via de PC te volgen.
Zonde dat deze info nog niet bekend is!
Nee geen pay-channel, zit in het starterspakket van digitale tvquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef remlof het volgende:
Ow ja, streams. Ik heb alleen digitale tv van upc, hangen ze het daar achter een pay-channel ofzo?
Ow noem me maar c_a hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:19 schreef Deisyy het volgende:
1,50!?!?![]()
En ik heb zo'n zelfde pakket als jij Charmed_Angel (wanneer mogen we dat af gaan korten?), alleen weet ik niet of mijn tv digitaal zo royaal is als het jouwe.
Het project gaat hoe dan ook verlies lijdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef iBenny het volgende:
Het is een miljoenenproject maar ik heb nog niks van een sponsor oid gemerkt. Lijkt me niet dat alles uit eigen zak komt.
Dus hebben ze uberhaupt wel iets van een sponsor hiervoor? Of moeten wij alles betalen dmv streams, ed?
Ik denk het niet... het komt sowieso Net5 ten goede.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het project gaat hoe dan ook verlies lijden. Net als DGK.
Hoe weet je dat? Op TV zitten er misschien wel goed betaalde reclameblokken omheen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het project gaat hoe dan ook verlies lijden. Net als DGK.
Ik wou er de replybutton niet voor indrukken, maar ik denk dat Huub voor meer SL's heeft gezorgd dan Brian.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:34 schreef Gert het volgende:
Duidelijk verhaal Pietje!
Alleen eh...
[..]
NEE DIE HUUB WAS EEN LIEVERDJE!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef Toverheks het volgende:
mensen er is ook alweer een ander topic geopend met POLL van maanvis, alles loopt beetje door elkaar dus hier ook mijn vraag, weten jullie welke maatschappijen het doorstralen, ik las iets van UPC
Net 5 is een vrouwenzender niet zo van de jongere, en ze hopen natuurlijk dat er meer jongere gan kijken daar zullen de reklameblokken ook afgestemd bij gaan worden, net5 vind ik wel een relaxte zender en hoop dat ze het redde. ben al blij dat het niet bij SBS zit, want dan had het niks geworden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op TV zitten er misschien wel goed betaalde reclameblokken omheen.
Ik ga er vanuit dat ze niet de insteek hebben dat het geld kost, maar dat het wat oplevert.
ze zijn naief ten aanzien van de populariteit ervan, en bovendien hebben ze veel teveel kandidaten in dat huis gezet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op TV zitten er misschien wel goed betaalde reclameblokken omheen.
Ik ga er vanuit dat ze niet de insteek hebben dat het geld kost, maar dat het wat oplevert.
Ik heb geen idee of ze naïef zijn. In ieder geval weten ze de kostprijs vast flink te drukken door het in Portugal plaats te laten vinden. Wat is de hoofdprijs voor de winnaar eigenlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zijn naief ten aanzien van de populariteit ervan, en bovendien hebben ze veel teveel kandidaten in dat huis gezet.
Je weet nog niet of alle 15 kandidaten vanaf dat 1 in dat huis zitten he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zijn naief ten aanzien van de populariteit ervan, en bovendien hebben ze veel teveel kandidaten in dat huis gezet.
hoofdprijs is volgens mij een ton ongeveerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze naïef zijn. In ieder geval weten ze de kostprijs vast flink te drukken door het in Portugal plaats te laten vinden. Wat is de hoofdprijs voor de winnaar eigenlijk.
Om de 5 minuten reclame? Dat ga ik niet trekken, dan haak ik snel af.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen pay-channel, zit in het starterspakket van digitale tv![]()
Als het goed is wel om de 5 minuten reclame? Heb ik ergens gelezen
En eeuwige roemquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
hoofdprijs is volgens mij een ton ongeveer
geen idee wat de hoofdprijs is, wel hoef je op niet veel kijkers te rekenen aangezien het niet extremer of leuker dan DGK wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze naïef zijn. In ieder geval weten ze de kostprijs vast flink te drukken door het in Portugal plaats te laten vinden. Wat is de hoofdprijs voor de winnaar eigenlijk.
gezien het aantal stoeltjes dat ze neer hebben gezet lijkt me dat wel het geval. Bovendien is dat ook zo geweest bij de andere secret stories.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je weet nog niet of alle 15 kandidaten vanaf dat 1 in dat huis zitten he?
Wat kun je toch heerlijk voorbarig conclusies trekken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Maanvis het volgende:
wel hoef je op niet veel kijkers te rekenen aangezien het niet extremer of leuker dan DGK wordt.
Toen ging ik ook pas kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:03 schreef Darklight het volgende:
DGK was in het begin ook supersaai, werd pas leuk toen die Nathanael erin kwam
http://en.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_2007_%28France%29quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gezien het aantal stoeltjes dat ze neer hebben gezet lijkt me dat wel het geval. Bovendien is dat ook zo geweest bij de andere secret stories.
quote:Secret Bedroom
Johanna, Marjorie and Cyrielle are the triplets. They were to switch once a day for a week, taking turns, with one in the main house and two staying in a secret bedroom, located in the loft, accessed through a secret hatch in the Confessionnal (the equivalent of the Diary Room).
Nou ja, eigenlijk hoop ik dat de geheimen allemaal snel zijn geraden en dat we vervolgens gewoon en nieuwe BB krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:07 schreef Toverheks het volgende:
ja de geheimen die die mensen meedragen moeten natuurlijk wel spraakmakend zijn, je komt er niet in omdat je geheim is dat je geen hutspot lust, nee hoor lekker allemaal en hoe meer gespeculeer hoe spanneder
Dat weet je toch helemaal niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee wat de hoofdprijs is, wel hoef je op niet veel kijkers te rekenen aangezien het niet extremer of leuker dan DGK wordt.
je weet natuurlijk nog niet hoe die reclame in beeld komtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Om de 5 minuten reclame? Dat ga ik niet trekken, dan haak ik snel af.
Ja of juist welquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee wat de hoofdprijs is, wel hoef je op niet veel kijkers te rekenen aangezien het niet extremer of leuker dan DGK wordt.
ik geloof dat ik wel een aardige inschatting kan makenquote:
Er keken ook een hoop mensen omdat het zo extreem was. Blote tieten etc.quote:Ik denk dat dit nog wel meer kijkers kan trekken dan DGK. Daar zijn een partij mensen op afgehaakt toendertijd.
Vast bijna onzichtbaar en niet irritant, want dat stimuleert het kopen van streamsquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien wel heel klein, onderin? In een balkje ofzo
Nee, dat is juist leuk, want dan weet je als kijker wanneer iemand in de fout gaat en iets loslaat wat hij beter niet had kunnen doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef Darklight het volgende:
Wel suf dat je alle geheimen al weet
ik wilde het eerst gaan volgen, maar ben blij dat ik daar niet aan begonnen benquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel kut dat die liveshow tegenover WIDM staat
Ja zit wat inquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat is juist leuk, want dan weet je als kijker wanneer iemand in de fout gaat en iets loslaat wat hij beter niet had kunnen doen.
De liveshows zijn toch het sufst van zo'n hele RLS.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel kut dat die liveshow tegenover WIDM staat
maar het neemt wel het hele speculeren over de geheimen weg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat is juist leuk, want dan weet je als kijker wanneer iemand in de fout gaat en iets loslaat wat hij beter niet had kunnen doen.
Dat doen die bewoners onderling al, ook dat is leuk om te volgen als jij het, als kijker, wel weet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar het neemt wel het hele speculeren over de geheimen weg.
Geloof je, daar koop je geen brood voor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Maanvis het volgende:
ik geloof dat ik wel een aardige inschatting kan maken.
Er keken ook een hoop mensen omdat het zo extreem was. Blote tieten etc.
Waarschijnlijk trekt dit niet zoveel kijkers en is het binnen enkele weken van de buis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |