Ik word er helemaal duizelig vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef callmexababa het volgende:
Renate Verbaan geeft Zappen.blog.nl rondleiding door huis Secret Story
Lekker modern uit de losse pols filmen gaat niet goed samen met Parkinson.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik word er helemaal duizelig van
GEWELDIG CAMERAWERK MIEN JONGquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Werd opgenomen met een telefoon volgens mij. In dat licht bezien is de kwaliteit van 't beeld wel ok.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Nederlands vervolg op Cloverfield waarbij Renate meespeelt, en halverwege haar hoofd ontploft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker modern uit de losse pols filmen gaat niet goed samen met Parkinson.
Oeh tof. Ik niet iig, veel te druk op FOK!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Is Fok ook aanwezig bij de liveshow zondag???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een film was datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een Nederlands vervolg op Cloverfield waarbij Renate meespeelt, en halverwege haar hoofd ontploft.
Lijkt me wel wat!
No not the same placequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef callmexababa het volgende:
It's the same decor as secret story portugal. It's probably the same place
| 1 | http://www.net5.nl/web/show/id=1109372/langid=43/dbid=469/typeofpage=78934 |
misschien, probeer maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
De meeste links van Net 5 zien er zo uit
[ code verwijderd ]
En als je dan wat aan de cijfers veranderd kom je op andere pagina's of veranderd er iets op de pagina. Is het mogelijk dat er voor Secret Story ook al zulke pagina's te vinden zijn?
Dat ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:48 schreef Darklight het volgende:
Post het maar hier, de site(morgen?):
[ afbeelding ]
Heb je daar ook een url van? Volgens mij kijk ik niet goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:48 schreef Darklight het volgende:
Post het maar hier, de site(morgen?):
[ afbeelding ]
Ah oké, ik kijk namelijk regelmatig op de site om te zien of er al iets staat, maar kan steeds niets vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:58 schreef Darklight het volgende:
Nee geen url, zag hem voorbij komen op een andere site, staat ook geen url bij
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien, probeer maar. maar die nummers zijn niet gegroepeerd op iets dus dan zul je lang moeten zoeken naar de SST pagina's.
| 1 | http://www.net5.nl/web/show/id=1430899/langid=43/dbid=534/typeofpage=78934 |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |