Doe ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jij hem gevonden hebt geef me dan ff een gil, keek net weer, helemaal niks nog
geen idee.... jammer dat dat niet wordt uitgelegdquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef Darklight het volgende:
Maar waarom zou je een half uur naar een krat bier kijken?
omdat ze denken dat het een hint is voor 1 van de geheimen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef Darklight het volgende:
Zou een mooie opdracht voor Opaatje zijn, een halfuur stil naar een kratje bier kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef Darklight het volgende:
Streams are paid (4, no commercials) and free (1 stream, with commercials).quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:50 schreef callmexababa het volgende:
Hello Gert
You don't know yet if the 24/7 streams will be free or paid please ?
Waar staat datquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:54 schreef Darklight het volgende:
Maar de geheimen zijn dus ongeveer hetzelfde als bij de Frans/Portugese versie?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Streams are paid (4, no commercials) and free (1 stream, with commercials).
Why did they cut off the streams in France?
Vond dit van Motherbrain (Fransman)quote:It's exactly the same as last year. The TV Operator "Free" will provide for 4.99¤ a channel with edited videos selected by the production. IT'S NOT A LIVE STREAM. I think we will find pretty much the same stuff as on the official site (at least it was the case last year).
I don't know if T&A will be censored but last year Secret Story looked like this :
En deze was is al vergeten dat ik het had.quote:I just read this.....anymore information about it:
For ¤ 4.99 per month, subscribers can find the Free Channel "Secret Story" throughout the summer.
However, the channel dedicated to reality TV show on TF1 will not propose direct but images selected by the production.
Like last year, TF1 and Endemol retain control of their images show that the top race will start July 9 to 20.45.
Videos of the best sequences of the game will also be available throughout the day on the net, as usual.
Ontving ik gister in m'n mail. Ze kwamen er opeens achter dat er ook nog een programma gemonteerd moest worden?quote:Freelance Final Cut Pro Editor
CTM Nada is voor een reallife programma voor NET5 per direct op zoek naar freelance Final Cut Pro editors. Die na een briefing van de regisseur zelfstandig kunnen monteren.
Locatie Hilversum.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ontving ik gister in m'n mail. Ze kwamen er opeens achter dat er ook nog een programma gemonteerd moest worden?
zo gaat het altijd in dat wereldje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ontving ik gister in m'n mail. Ze kwamen er opeens achter dat er ook nog een programma gemonteerd moest worden?
Haha, inderdaad een beetje laat. En, is het iets voor jou?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
You're welcome.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef callmexababa het volgende:
Yes spapaars said it all, they removed the 22/24 stream for the control of all images. Prior to the 22/24, we knew everything in advance so watch their daily broadcast the next day was no point at all.
Everything that happened in the house was said about the websites (the cheating or attempted cheating by some candidates that production does not endorse the racist insults .... etc.)
Thank you for your answers
Monteren is bepaald niet mijn hobby. Ik kan het wel een beetje, gewoon omdat het handig is dat je het kunt, maar in mijn tempo zou de eerste uitzending een week te laat op het scherm komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh oké. Beetje knippen en plakken, misschien is het ook wel heel saai.
En dat kunnen we niet hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Monteren is bepaald niet mijn hobby. Ik kan het wel een beetje, gewoon omdat het handig is dat je het kunt, maar in mijn tempo zou de eerste uitzending een week te laat op het scherm komen.
It is still negotiating for Dilemme, W9 The channel wants to broadcast a season 2 but it is financially problematic.quote:You're welcome.
btw
Any chance of a second edition Dilemme France?
Ik ook, absoluut. Heb ze dat ook kenbaar gemaakt. Door de opzet met een studio (Bart) die de verhaallijnen presenteert (en die dus ook oude beelden erbij kan pakken bijvoorbeeld) proberen ze dat te ondervangen. Op vrijdag is er natuurlijk iemand die afgevallen is, op een dag is er de nominatie, op een dag is de liveshow. Wat dat betreft hou je nog maar 2 dagen over waarbij er niet een 'wekelijks hoogtepunt' is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
En dat kunnen we niet hebbenAlhoewel ik nog moet zien hoe interessant die uitzendingen gaan worden. Ik zie er eigenlijk best tegenop, een uur per werkdag op prime time.
Zou Alsido ook een mailtje hebben gehad?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope, de kabelgootjes waren al door de Portugezen aangelegd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou Alsido ook een mailtje hebben gehad?
Moesten er dan ook nog kabelgootjes aangelegd wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou Alsido ook een mailtje hebben gehad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |