SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBYYYYYYYYYYYYYYYYYY KOM OP BABY BABY BABY
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
QFT!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:40 schreef Seven. het volgende:
Pijn trekt alle energie uit je lijf dus je zult het vast nodig hebben.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT!
Sliep net, breken vliezen. Nu weer fijn verder slapen.
Dus zou normaal geen probleem moeten zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 02:12 schreef Vanyel het volgende:
Moet je eens opzoeken wat ze me net gegeven hebben!
En idd kapot van de weeën.
En briljante tt trouwens. Toptitel!
Gemiddeld 1cm ontsluiting per uur als de weeën zich doorzetten.. OK OK, nog tot rond de middag zeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoe lang duurt het nou nog, denk je? Als je nog wakker bent, dan.
Fixedquote:Op woensdag 9 februari 2011 02:42 schreef Nizno het volgende:
Echt lief alle lesbeaus die meeleven
Elke keer weer een genot om bij te lezen... Succes Vanyel en Mrs V en D'S A-B
Mijn vrouw zei gisterenavond over die weeën, "ja, dat doet heel zeer, nee echt vreselijke pijn, ik zal nooit vergeten hoe zeer dat doet".quote:
Busy Phillips! Blonde Bombshell en mijn thinspirationquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:09 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat we het niet meteen weten als Vanyelsdottir er is.![]()
-ik had vannacht gedroomd over Vanyel icm een Wendy-
DP, wie is die vrouw op je UI ook weer?
Toch doen hequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei gisterenavond over die weeën, "ja, dat doet heel zeer, nee echt vreselijke pijn, ik zal nooit vergeten hoe zeer dat doet".
Ik dacht "laat ik dat maar niet posten"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch iemand anders dan ik dacht denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Busy Phillips! Blonde Bombshell en mijn thinspiration
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:26 schreef Qebbel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uurtje is wel heel optimistisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu komt mijn F5 reflex echt goed los, maar das zeker ook onzin he? Dat ik hier lig te denken dat ze er nu binnen een uurtje wel is?
*bevallingsn00b*
Hoe is het met vrouw?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:32 schreef lezzer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Nou, geniet er van hequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Dan gaat er weer iemand diep in me wroeten om te kijken hoe ver het is.
Jij ook hoorquote:Jullie zijn mopjes met zn allen.
Wheehehehe, jij bent gewoon nog erger dan ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Zo. Mijn wekkertje gezet om nog even te komen kijken.
Tot straks!quote:Succes Vanyel. Dan slaap ik nog eventjes door.
Eenschquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg, je vrouw is er toch niet voor niets bij! Dicteren die hap!!
Mogguh Lezzerquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:56 schreef lezzer het volgende:
Hey B-E
Ik moet altijd zo lachen om die UI van je
Ja, maar een iets minder strenge fase twee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben je eigenlijk nog aan het SB-en?
Een ander trutlied luisteren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:27 schreef Blue-eyes het volgende:
Waarom heb ik in godsnaam de tune van Ron's honeymoonquiz in m'n kop zitten (want engelen bestaan niet)![]()
Hoe kom ik er vanaf
Die is wel vet ja! Er is ook iemand die dat briljant nadoet op de piano.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:39 schreef lezzer het volgende:
Nou, deze dan, die is echt eerlijk waar wel mooi:
Dat zou een geval van "ook dát nog" zijn inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Wat ben ik blij dat ik die muziekjes niet hoef aan te horen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Wat ben ik blij dat ik die muziekjes niet hoef aan te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:07 schreef Qebbel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders ik wel.
Ik dacht gisteren toen ik op m'n ladder stond te plamuren dat ik toch echt voor geen goud met Vanyel wil ruilen.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Qebbel het volgende:
Wat helemaal een dooddoener is, is de ikea op zondag. Dan weet je' t zeker gewoon.
Neeee, ik klikte.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef lezzer het volgende:
Kom je ook de hele dag niet meer vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens ook continu iets in m'n hoofd zitten.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Ademen, Lezzer, ademen!quote:
Die heeft een totaalruptuur aan z'n schouder denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:21 schreef Blue-eyes het volgende:
Eigenwijs als ik ben ga ik natuurlijk WEL googelen en ik leef nog![]()
Maar dan vraag je je wel af wat sommige foto's daar dan tussen doen. Wat heeft dit bijv. met totaalruptuur te maken:
[ afbeelding ]
"ach, het valt allemaal best mee mevrouwtje"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Mijn moeder heeft een x5, rijdt wel errug lekker hoor. Die m's zijn wel echt vet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:21 schreef lezzer het volgende:
Ik ben niet zo kapot van SVU's in het BMW's.![]()
Al heeft mijn vrouw een X3 overwogen...
Serieus!? En dan heb je de hele tijd die pijnlijke weeen en zulks?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef Blue-eyes het volgende:
Na het breken van de vliezen kan de bevalling nog wel 24 uur duren, dus het kan nog wel ff duren
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
Ik ben blij dat ik niet bij jouw ontmaagding hoef te zijn. Voor zover die nog plaats moet vinden.
Daar praten wij niet over. Dat is taboe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef Qebbel het volgende:
Ik dacht dat dat al lang allemaal gebeurd was in die kelder?
Zeg, die generatie van jou weet toch wel hoe ze met google om moet gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan had je me aanwijzingen kunnen geven. Maar je kunt me ook gewoon een instructievideo sturen.
Dan is het zo onpersoonlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg, die generatie van jou weet toch wel hoe ze met google om moet gaan?
Ok, daar ben ik wel gevoelig voor, dat welquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Zeg hee. Eind dertig is helemaal niet oud hoor.
Wat is dit nou opeens voor serieuze meuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef lezzer het volgende:
Weet je, en dat meen ik serieus, jij moet gewoon tegen een leuke meid van je eigen leeftijd aan lopen en samen op ontdekking gaan.
Ja, het zal tijd worden met jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat is dit nou opeens voor serieuze meuk.
Lieve Bakfiets, dat is onzin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Als in vierkante tieten.
Ik ben gewoon iets te 'mannelijk' voor meisjes van mijn leeftijd die op meisjes vallen.
Dat was wel heel lang geleden, hè. De tijden zijn toch wel wat veranderd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lieve Bakfiets, dat is onzin.
Ik was 17, ik had een crewcut, en alle meisjes werden ineens bi om mij heen...
Niet om nou op te scheppen (), maar de vriendinnetjes uit mijn jeugd waren echt bijna geen één van allen lesbisch. Alleen de eerste.
altijd in je voordeel draaien he dat leeftijdsverschilquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat was wel heel lang geleden, hè. De tijden zijn toch wel wat veranderd.
Misschien wordt het dan tijd om je eigenlijk groep op te zoeken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat was wel heel lang geleden, hè. De tijden zijn toch wel wat veranderd.
Ik maakte maar een grapje, lieve Lezzer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:08 schreef lezzer het volgende:
Waarmee ik wil zeggen (want dat lijkt ineens heel onduidelijk).
Het gaat gewoon om wie je bent, ook op jouw leeftijd.
[..]
Misschien wordt het dan tijd om je eigenlijk groep op te zoeken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk helemaal die lellebel-look van jonge lesbo's niet.
- en ik googlede op "jonge lesbo"-
zeg je effe als je daar mee klaar bent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, lieve Lezzer.
I knowquote:
Dit is toch niet echt, hoop ik?quote:
Jeetje, uit welk donker deel van jouw hersenen komt deze herinnering?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
Het is gewoon een kutkind. Punt
Ik dacht net "we moeten gewoon op zoek naar een meisje voor Bakfiets".
En toen dacht ik :
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Jeetje, uit welk donker deel van jouw hersenen komt deze herinnering?
Ik kan het me heel vaag herinneren, maar zou er uit mezelf echt niet meer opgekomen zijn.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk helemaal die lellebel-look van jonge lesbo's niet.
- en ik googlede op "jonge lesbo"-
Nou, wat ik bijv een dikke afknapper vind zijn lange nagels. Zeker die overdreven gelaktequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef lezzer het volgende:
Waar ligt de grens dan volgens jou?
Ik bedoel trouwens niet type Claudia/Mirella met lellebel.
Ik heb er misschien niet zo'n zicht op ook.
ruggeprik is niet per definitie mietje hoor.. Ze hebben het niet voor niets uitgevonden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Te moeilijk typen voor meepraten.
mens, ik ben al blij dat je je meldt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Te moeilijk typen voor meepraten.
Snel aan de kant zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Voelt wel mietig, maar zeer aangenaam hoor!
OK, geniet er van, dan maar?!??quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Voelt wel mietig, maar zeer aangenaam hoor!
tuulkquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer stelt zich zo'n handje voor dat er eerst uit komt en zwaait naar lesbeau.
Dat moet al wel kunnen toch?
De kans zit er natuurlijk ook in dat Vanyel een heteromeisje baartquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik hoop dat ze gelijk met een crewcut naar buiten komt.
JAK!!!! doe niet zo eng!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
De kans zit er natuurlijk ook in dat Vanyel een heteromeisje baart![]()
nou ja moet dan maar....quote:Dat zal best een schok zijn voor haar ouders (en voor ons), maar daar komen ze/we dan ook wel weer overheen.
Als ze maar gelukkig is
Whoeoeoeoeheooeoeoequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:33 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
10cm. Das volledig. Nu moet ze alleen nog wat zakken en dan persen.
Paniek!
Met 2 uurtjes hebben we een kind!
Een kind! Baby. Van ons. Voor altijd!
Paniek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol ik denk dat we in OUD heel wat opschudding zouden veroorzaken met de geboorte van D'Squote:Op woensdag 9 februari 2011 15:47 schreef lezzer het volgende:
Wat een grappig verschil in reacties trouwens tussen hier en in OUD
Nou, you go girl.![]()
Ja, het voelt een heeeeeeel klein beetje alsof het ook een beetje onze baby isquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:41 schreef lezzer het volgende:
Zijn er nou meer mensen die het een onvoorstelbaar idee vinden dat Vanyel een kind ligt te krijgen en dat wij in dit topic mee zitten te leven?![]()
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, het voelt een heeeeeeel klein beetje alsof het ook een beetje onze baby is
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, het voelt een heeeeeeel klein beetje alsof het ook een beetje onze baby is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Ik zie m niet!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef Qebbel het volgende:![]()
![]()
Ik vind het zo spannend!!!
Erger nog, ze gaat jullie nu vertellen dat er uiterlijk om 5u geperst gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan die UI niet zien
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
We denken aan jullie!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Erger nog, ze gaat jullie nu vertellen dat er uiterlijk om 5u geperst gaat worden.
Ik kan die UI niet zien
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef lezzer het volgende:
Je neemt toch wel even de tijd voor jezelf, baby en vrouw he... voor je op fok verslag komt doen?
Zo is mijn schoonzus ook ter wereld gekomen. In de auto op een brugquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef lezzer het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)laats-langs-a15.html
Ja, zo kan het natuurlijk ook
Waarom zou je dat willenquote:
oh die is liev!!!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen![]()
Volgens mij is dat geen pretje, zo'n naald tussen je wervels. Maar ja, het past wel in het hele idee dat wij hebben van "Lezzer's kelder"
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
NEE, MAAR WE ZIJN WEL ALLEMAAL BIJNA HYSTERISCH
Tja, daar kan je dan ook werkelijk helemaal niets aan veranderen idd. Maar gelukkig zijn er wel hele lieve dames die het voor jullie zouden willen doen, of met jullie samen, of adopteren is ook altijd nog een optie. 't Is niet onmogelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het oneerlijk dat lesbo's wel zwanger kunnen worden als ze dat willen en homo's niet!
I know, maar het frustreert me toch enormquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Tja, daar kan je dan ook werkelijk helemaal niets aan veranderen idd. Maar gelukkig zijn er wel hele lieve dames die het voor jullie zouden willen doen, of met jullie samen, of adopteren is ook altijd nog een optie. 't Is niet onmogelijk!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Echt he? Jij houdt geen kaarsen meer over!
Ik denk dat veel vrouwen idd het stokje af en toe weleens over zouden willen geven aan de man. Al is het alleen al dat maandelijkse gelazer en de hormoonhuishouding op zich.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar het frustreert me toch enorm. Vind het een grote faal van moeder natuur
. Misschien dat ik mijn volgende FOK!column er aan ga wijden.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je moet een verhaal wel een beetje brengen he.... In werkelijkheid stond ik gewoon de vaatwasser in te laden
Maar, ik leef wel mee ja. Jullie ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |