quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef lezzer het volgende:
Je neemt toch wel even de tijd voor jezelf, baby en vrouw he... voor je op fok verslag komt doen?
Zo is mijn schoonzus ook ter wereld gekomen. In de auto op een brugquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef lezzer het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)laats-langs-a15.html
Ja, zo kan het natuurlijk ook
Waarom zou je dat willenquote:
oh die is liev!!!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen![]()
Volgens mij is dat geen pretje, zo'n naald tussen je wervels. Maar ja, het past wel in het hele idee dat wij hebben van "Lezzer's kelder"
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
NEE, MAAR WE ZIJN WEL ALLEMAAL BIJNA HYSTERISCH
Tja, daar kan je dan ook werkelijk helemaal niets aan veranderen idd. Maar gelukkig zijn er wel hele lieve dames die het voor jullie zouden willen doen, of met jullie samen, of adopteren is ook altijd nog een optie. 't Is niet onmogelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het oneerlijk dat lesbo's wel zwanger kunnen worden als ze dat willen en homo's niet!
I know, maar het frustreert me toch enormquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Tja, daar kan je dan ook werkelijk helemaal niets aan veranderen idd. Maar gelukkig zijn er wel hele lieve dames die het voor jullie zouden willen doen, of met jullie samen, of adopteren is ook altijd nog een optie. 't Is niet onmogelijk!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Echt he? Jij houdt geen kaarsen meer over!
Ik denk dat veel vrouwen idd het stokje af en toe weleens over zouden willen geven aan de man. Al is het alleen al dat maandelijkse gelazer en de hormoonhuishouding op zich.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar het frustreert me toch enorm. Vind het een grote faal van moeder natuur
. Misschien dat ik mijn volgende FOK!column er aan ga wijden.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je moet een verhaal wel een beetje brengen he.... In werkelijkheid stond ik gewoon de vaatwasser in te laden
Maar, ik leef wel mee ja. Jullie ook toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |