De kans zit er natuurlijk ook in dat Vanyel een heteromeisje baartquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik hoop dat ze gelijk met een crewcut naar buiten komt.
JAK!!!! doe niet zo eng!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
De kans zit er natuurlijk ook in dat Vanyel een heteromeisje baart![]()
nou ja moet dan maar....quote:Dat zal best een schok zijn voor haar ouders (en voor ons), maar daar komen ze/we dan ook wel weer overheen.
Als ze maar gelukkig is
Whoeoeoeoeheooeoeoequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:33 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
10cm. Das volledig. Nu moet ze alleen nog wat zakken en dan persen.
Paniek!
Met 2 uurtjes hebben we een kind!
Een kind! Baby. Van ons. Voor altijd!
Paniek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol ik denk dat we in OUD heel wat opschudding zouden veroorzaken met de geboorte van D'Squote:Op woensdag 9 februari 2011 15:47 schreef lezzer het volgende:
Wat een grappig verschil in reacties trouwens tussen hier en in OUD
Nou, you go girl.![]()
Ja, het voelt een heeeeeeel klein beetje alsof het ook een beetje onze baby isquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:41 schreef lezzer het volgende:
Zijn er nou meer mensen die het een onvoorstelbaar idee vinden dat Vanyel een kind ligt te krijgen en dat wij in dit topic mee zitten te leven?![]()
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, het voelt een heeeeeeel klein beetje alsof het ook een beetje onze baby is
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, het voelt een heeeeeeel klein beetje alsof het ook een beetje onze baby is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik zie m niet!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef Qebbel het volgende:![]()
![]()
Ik vind het zo spannend!!!
Erger nog, ze gaat jullie nu vertellen dat er uiterlijk om 5u geperst gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan die UI niet zien
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
We denken aan jullie!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Erger nog, ze gaat jullie nu vertellen dat er uiterlijk om 5u geperst gaat worden.
Ik kan die UI niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |