Mogguh Lezzerquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:56 schreef lezzer het volgende:
Hey B-E
Ik moet altijd zo lachen om die UI van je
Ja, maar een iets minder strenge fase twee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben je eigenlijk nog aan het SB-en?
Een ander trutlied luisteren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:27 schreef Blue-eyes het volgende:
Waarom heb ik in godsnaam de tune van Ron's honeymoonquiz in m'n kop zitten (want engelen bestaan niet)![]()
Hoe kom ik er vanaf
Die is wel vet ja! Er is ook iemand die dat briljant nadoet op de piano.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:39 schreef lezzer het volgende:
Nou, deze dan, die is echt eerlijk waar wel mooi:
Dat zou een geval van "ook dát nog" zijn inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Wat ben ik blij dat ik die muziekjes niet hoef aan te horen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Wat ben ik blij dat ik die muziekjes niet hoef aan te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:07 schreef Qebbel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders ik wel.
Ik dacht gisteren toen ik op m'n ladder stond te plamuren dat ik toch echt voor geen goud met Vanyel wil ruilen.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Qebbel het volgende:
Wat helemaal een dooddoener is, is de ikea op zondag. Dan weet je' t zeker gewoon.
Neeee, ik klikte.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef lezzer het volgende:
Kom je ook de hele dag niet meer vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens ook continu iets in m'n hoofd zitten.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Ademen, Lezzer, ademen!quote:
Die heeft een totaalruptuur aan z'n schouder denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:21 schreef Blue-eyes het volgende:
Eigenwijs als ik ben ga ik natuurlijk WEL googelen en ik leef nog![]()
Maar dan vraag je je wel af wat sommige foto's daar dan tussen doen. Wat heeft dit bijv. met totaalruptuur te maken:
[ afbeelding ]
"ach, het valt allemaal best mee mevrouwtje"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Mijn moeder heeft een x5, rijdt wel errug lekker hoor. Die m's zijn wel echt vet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:21 schreef lezzer het volgende:
Ik ben niet zo kapot van SVU's in het BMW's.![]()
Al heeft mijn vrouw een X3 overwogen...
Serieus!? En dan heb je de hele tijd die pijnlijke weeen en zulks?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef Blue-eyes het volgende:
Na het breken van de vliezen kan de bevalling nog wel 24 uur duren, dus het kan nog wel ff duren
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
Ik ben blij dat ik niet bij jouw ontmaagding hoef te zijn. Voor zover die nog plaats moet vinden.
Daar praten wij niet over. Dat is taboe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef Qebbel het volgende:
Ik dacht dat dat al lang allemaal gebeurd was in die kelder?
Zeg, die generatie van jou weet toch wel hoe ze met google om moet gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan had je me aanwijzingen kunnen geven. Maar je kunt me ook gewoon een instructievideo sturen.
Dan is het zo onpersoonlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg, die generatie van jou weet toch wel hoe ze met google om moet gaan?
Ok, daar ben ik wel gevoelig voor, dat welquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Zeg hee. Eind dertig is helemaal niet oud hoor.
Wat is dit nou opeens voor serieuze meuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef lezzer het volgende:
Weet je, en dat meen ik serieus, jij moet gewoon tegen een leuke meid van je eigen leeftijd aan lopen en samen op ontdekking gaan.
Ja, het zal tijd worden met jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat is dit nou opeens voor serieuze meuk.
Lieve Bakfiets, dat is onzin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Als in vierkante tieten.
Ik ben gewoon iets te 'mannelijk' voor meisjes van mijn leeftijd die op meisjes vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |