Jeetje, uit welk donker deel van jouw hersenen komt deze herinnering?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
Het is gewoon een kutkind. Punt
Ik dacht net "we moeten gewoon op zoek naar een meisje voor Bakfiets".
En toen dacht ik :
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Jeetje, uit welk donker deel van jouw hersenen komt deze herinnering?
Ik kan het me heel vaag herinneren, maar zou er uit mezelf echt niet meer opgekomen zijn.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk helemaal die lellebel-look van jonge lesbo's niet.
- en ik googlede op "jonge lesbo"-
Nou, wat ik bijv een dikke afknapper vind zijn lange nagels. Zeker die overdreven gelaktequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef lezzer het volgende:
Waar ligt de grens dan volgens jou?
Ik bedoel trouwens niet type Claudia/Mirella met lellebel.
Ik heb er misschien niet zo'n zicht op ook.
ruggeprik is niet per definitie mietje hoor.. Ze hebben het niet voor niets uitgevonden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Te moeilijk typen voor meepraten.
mens, ik ben al blij dat je je meldt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Te moeilijk typen voor meepraten.
Snel aan de kant zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Voelt wel mietig, maar zeer aangenaam hoor!
OK, geniet er van, dan maar?!??quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Voelt wel mietig, maar zeer aangenaam hoor!
tuulkquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer stelt zich zo'n handje voor dat er eerst uit komt en zwaait naar lesbeau.
Dat moet al wel kunnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |