Dat was wel heel lang geleden, hè. De tijden zijn toch wel wat veranderd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lieve Bakfiets, dat is onzin.
Ik was 17, ik had een crewcut, en alle meisjes werden ineens bi om mij heen...
Niet om nou op te scheppen (), maar de vriendinnetjes uit mijn jeugd waren echt bijna geen één van allen lesbisch. Alleen de eerste.
altijd in je voordeel draaien he dat leeftijdsverschilquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat was wel heel lang geleden, hè. De tijden zijn toch wel wat veranderd.
Misschien wordt het dan tijd om je eigenlijk groep op te zoeken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat was wel heel lang geleden, hè. De tijden zijn toch wel wat veranderd.
Ik maakte maar een grapje, lieve Lezzer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:08 schreef lezzer het volgende:
Waarmee ik wil zeggen (want dat lijkt ineens heel onduidelijk).
Het gaat gewoon om wie je bent, ook op jouw leeftijd.
[..]
Misschien wordt het dan tijd om je eigenlijk groep op te zoeken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk helemaal die lellebel-look van jonge lesbo's niet.
- en ik googlede op "jonge lesbo"-
zeg je effe als je daar mee klaar bent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, lieve Lezzer.
I knowquote:
Dit is toch niet echt, hoop ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, uit welk donker deel van jouw hersenen komt deze herinnering?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
Het is gewoon een kutkind. Punt
Ik dacht net "we moeten gewoon op zoek naar een meisje voor Bakfiets".
En toen dacht ik :
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Jeetje, uit welk donker deel van jouw hersenen komt deze herinnering?
Ik kan het me heel vaag herinneren, maar zou er uit mezelf echt niet meer opgekomen zijn.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk helemaal die lellebel-look van jonge lesbo's niet.
- en ik googlede op "jonge lesbo"-
Nou, wat ik bijv een dikke afknapper vind zijn lange nagels. Zeker die overdreven gelaktequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef lezzer het volgende:
Waar ligt de grens dan volgens jou?
Ik bedoel trouwens niet type Claudia/Mirella met lellebel.
Ik heb er misschien niet zo'n zicht op ook.
ruggeprik is niet per definitie mietje hoor.. Ze hebben het niet voor niets uitgevonden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Te moeilijk typen voor meepraten.
mens, ik ben al blij dat je je meldt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Hallooo. Vanyel heeft de mietenoplossing gekozen en is knetterblij met haar ruggeprik
5 cm
Te moeilijk typen voor meepraten.
Snel aan de kant zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Voelt wel mietig, maar zeer aangenaam hoor!
OK, geniet er van, dan maar?!??quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Voelt wel mietig, maar zeer aangenaam hoor!
tuulkquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer stelt zich zo'n handje voor dat er eerst uit komt en zwaait naar lesbeau.
Dat moet al wel kunnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |