SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBYYYYYYYYYYYYYYYYYY KOM OP BABY BABY BABY
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
QFT!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:40 schreef Seven. het volgende:
Pijn trekt alle energie uit je lijf dus je zult het vast nodig hebben.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT!
Sliep net, breken vliezen. Nu weer fijn verder slapen.
Dus zou normaal geen probleem moeten zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 02:12 schreef Vanyel het volgende:
Moet je eens opzoeken wat ze me net gegeven hebben!
En idd kapot van de weeën.
En briljante tt trouwens. Toptitel!
Gemiddeld 1cm ontsluiting per uur als de weeën zich doorzetten.. OK OK, nog tot rond de middag zeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoe lang duurt het nou nog, denk je? Als je nog wakker bent, dan.
Fixedquote:Op woensdag 9 februari 2011 02:42 schreef Nizno het volgende:
Echt lief alle lesbeaus die meeleven
Elke keer weer een genot om bij te lezen... Succes Vanyel en Mrs V en D'S A-B
Mijn vrouw zei gisterenavond over die weeën, "ja, dat doet heel zeer, nee echt vreselijke pijn, ik zal nooit vergeten hoe zeer dat doet".quote:
Busy Phillips! Blonde Bombshell en mijn thinspirationquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:09 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat we het niet meteen weten als Vanyelsdottir er is.![]()
-ik had vannacht gedroomd over Vanyel icm een Wendy-
DP, wie is die vrouw op je UI ook weer?
Toch doen hequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei gisterenavond over die weeën, "ja, dat doet heel zeer, nee echt vreselijke pijn, ik zal nooit vergeten hoe zeer dat doet".
Ik dacht "laat ik dat maar niet posten"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch iemand anders dan ik dacht denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Busy Phillips! Blonde Bombshell en mijn thinspiration
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:26 schreef Qebbel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uurtje is wel heel optimistisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu komt mijn F5 reflex echt goed los, maar das zeker ook onzin he? Dat ik hier lig te denken dat ze er nu binnen een uurtje wel is?
*bevallingsn00b*
Hoe is het met vrouw?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:32 schreef lezzer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Nou, geniet er van hequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Dan gaat er weer iemand diep in me wroeten om te kijken hoe ver het is.
Jij ook hoorquote:Jullie zijn mopjes met zn allen.
Wheehehehe, jij bent gewoon nog erger dan ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Zo. Mijn wekkertje gezet om nog even te komen kijken.
Tot straks!quote:Succes Vanyel. Dan slaap ik nog eventjes door.
Eenschquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg, je vrouw is er toch niet voor niets bij! Dicteren die hap!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |