Haha Katy Perry + Barney, effe downloadenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Salatrel het volgende:
aflevering van how i met your mother van deze weekmet katy perry
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Salatrel het volgende:
aflevering van how i met your mother van deze weekmet katy perry
je hebt nu een beetje van mijn swag. geniet ervanquote:
wat nouquote:
woon je ook in gouda?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Gridlok het volgende:
Kanker, hoorde net dat er een meisje hier in het park blind is geslagen door 7 kanker 18 jarige gozers.
Nee man, dat is het ergste, gewoon in een klein dorp in park waar ik best vaak door heen loop.quote:
sick. heb je een linkje naar een bericht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee man, dat is het ergste, gewoon in een klein dorp in park waar ik best vaak door heen loop.
Nee krijg het nergens gevonden, hoorde net van vaderlief tijdens het eten, fucksake echt zin om die mannen af te klappen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
sick. heb je een linkje naar een bericht?
Ik zet 10 euro op marokkanen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee krijg het nergens gevonden, hoorde net van vaderlief tijdens het eten, fucksake echt zin om die mannen af te klappen.
hijs leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha Katy Perry + Barney, effe downloaden
klbsc knokploegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee krijg het nergens gevonden, hoorde net van vaderlief tijdens het eten, fucksake echt zin om die mannen af te klappen.
Hebben we hier geenquote:
ja, dat zijn marokkaan aanbiddersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hebben we hier geenMaar ik weet denk ik al wie het waren, kanker Wocro's met bontkraagjes en nektasjes.
Il keep you updated zal niet lang duren voordat ik foto's heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja, dat zijn marokkaan aanbidders
Pak een honkbalknuppel en boss ze dood.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Gridlok het volgende:
Kanker, hoorde net dat er een meisje hier in het park blind is geslagen door 7 kanker 18 jarige gozers.
zit er wel aan te denkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Pak een honkbalknuppel en boss ze dood.
Ouders ook meteen aanpakken, kanker mongolen leer je kinderen opvoeden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan zorg je dat al die slamensen 2 ogen blind zijn, om te compenseren.
Ik zorg ook dat de kinderen in mijn klas wat normen en waarden krijgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ouders ook meteen aanpakken, kanker mongolen leer je kinderen opvoeden.
Als ik later ooit kinderen krijg weet ik zeker dat die Normen & Waarden krijgen.
Oh ben je leraar? dat is wel nice, wou ik ook worden puur met de reden om koters op te voeden, maarja ik zou dan Kunstleraar worden weet niet hoever dat impact heeft, ook al is het wel een goede positie want iedereen vind Kunstleraren relaxed en zal er sneller iets van aannemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat de kinderen in mijn klas wat normen en waarden krijgen.Ik kan er echt niet tegen als mensen hun kinderen niet opvoeden
dus dan doe ik het maar.
Ik ben geen leraar. Ik word leraar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ben je leraar? dat is wel nice, wou ik ook worden puur met de reden om koters op te voeden, maarja ik zou dan Kunstleraar worden weet niet hoever dat impact heeft, ook al is het wel een goede positie want iedereen vind Kunstleraren relaxed en zal er sneller iets van aannemen.
Oh ja dat is een goede basis, daar kun je ze nog knedenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben geen leraar. Ik word leraar.Op de basisschool.
Ik wil misschien biologie gaan studeren na de pabo. dus dan zou ik op een vwo les kunnen geven. Maar op het VMBO kan je nog de meeste invloed uitoefenen. Alhoewel ik het betwijfel of dat wel lang genoeg blijft hangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ja dat is een goede basis, daar kun je ze nog knedenik zat meer te denken aan Voortgezet want daar is waar de meeste aids geschoold wordt.
Waar ik woon heeft een depressieve moeder 2 jaar geleden haar 11 jarige dochter vermoord door een kussen op haar gezicht te drukken na haar te hebben gedrogeerd. Daarna heeft ze geprobeerd zelfmoord te plegen, wat niet is gelukt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef moomoo het volgende:
In het dorp waar mijn ouders wonen is iemand doodgeschoten. Stond nog op de FP laatst :/
het is wel een teringzooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar ik woon heeft een depressieve moeder 2 jaar geleden haar 11 jarige dochter vermoord door een kussen op haar gezicht te drukken na haar te hebben gedrogeerd. Daarna heeft ze geprobeerd zelfmoord te plegen, wat niet is gelukt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef dandybleu het volgende:
ik ben zelf 100 procent hetero
maar op een dag was mn shag op en ik had heel erg trek....
en wat wilde het toeval?
ik kwam toevalig een oud opaatje tegen op straat en die tegen me zei
"hee jij daar : zou je mij willen pijpen voor 10 euro"
ja dus even kiezen op elkaar en naar beneden gegaan.....
hij kwam geweldig klaar en heel mn mond en mn neusgaten waren doordrenkt met een spermasmaak...terwijl zijn sterke handen mijn haar vastgrepen....en hij vieze woorden in mn oor fluisterde.....
even later een blikje cola gekocht....( dat hielp enorm tegen de nare smaak )
en toen een pakje shag gekocht.......
Voor dat je he tpost moet je het eerst zeker weten he. En ik weet niet hoe dat bij jou in het dorp gaat maar in mijn dorp ben je dan echt superscrewedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Gridlok het volgende:
Zow, dat is één die mee geholpen heeft, post zijn hyves pic maar niet want er staan meer mensen op.
Ja idd daarom doe ik het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voor dat je he tpost moet je het eerst zeker weten he. En ik weet niet hoe dat bij jou in het dorp gaat maar in mijn dorp ben je dan echt superscrewed
Ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef moomoo het volgende:
ugh, vanmorgen pakketje gemist, komen ze morgen terug tussen 9 en 1. Wie is er nou thuis op dat soort tijdstippen?
Mag ik het natuurlijk overmorgen komen ophalen op het postkantoor.
Mwah, dit is meer mijn smaak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Best wel beetje baas!
FantomenK maakt allemaal van die toffe beetje Digitalism achtige electro nummers met een hoop retro computergame achtige geluiden erdoorheen enzo!
Ah, hoort dit bij deze identiteit?quote:
Ik ga wel weg. Veel plezier in je eentjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah, hoort dit bij deze identiteit?
Dagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ga wel weg. Veel plezier in je eentje.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dagkan niet wachten op die nieuwe foto van je haar!
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Maisnon het volgende:
Wd heb je nou allemaal photoshops van jezelf gemaakt met verschillende tattoo's?
wordt ook niet altijd aangeraden om het er even zelf op te kliederen en er dan een paar dagen mee rond te lopen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaom te kijken hoe het zou staan. Kan het beter eerst soepen dan dat ik het laat doen en dat het kaolo lelijk staat
Ik heb mezelf net toevallig ondergekliederd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:38 schreef moomoo het volgende:
[..]
wordt ook niet altijd aangeraden om het er even zelf op te kliederen en er dan een paar dagen mee rond te lopen?
Zelf nog wel? Het is trouwens voor het eerst dat ik dit hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:38 schreef moomoo het volgende:
[..]
wordt ook niet altijd aangeraden om het er even zelf op te kliederen en er dan een paar dagen mee rond te lopen?
Klinkt foutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net toevallig ondergekliederd.
wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net toevallig ondergekliederd.
Sommige tattooshops raden dat aan bij (jonge) mensen omdat ze dan aan het idee kunnen wennen, dat ze zich niet ineens bedenken voor ze het echt laten zetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zelf nog wel? Het is trouwens voor het eerst dat ik dit hoor.
Ja oké, maar moet je het zelf erop zetten? Is toch onmogelijk soms.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sommige tattooshops raden dat aan bij (jonge) mensen omdat ze dan aan het idee kunnen wennen, dat ze zich niet ineens bedenken voor ze het echt laten zetten.
Ja, als het klein is kan je het zelf nog wel tekenen lijkt me. Maar met die grote hebben ze van dat kleffe papier met inkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja oké, maar moet je het zelf erop zetten? Is toch onmogelijk soms.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaom te kijken hoe het zou staan. Kan het beter eerst soepen dan dat ik het laat doen en dat het kaolo lelijk staat
ja, als je je hele rug eronder wil hebben ofzo, maar voor kleine tats op je arm kan het wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja oké, maar moet je het zelf erop zetten? Is toch onmogelijk soms.
Als je rechts je tattoo wilt en je bent ook rechts, dan is het wel erg lastig lijkt mequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, als het klein is kan je het zelf nog wel tekenen lijkt me. Maar met die grote hebben ze van dat kleffe papier met inkt.
Tramp stampquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja, als je je hele rug eronder wil hebben ofzo, maar voor kleine tats op je arm kan het wel.
No shit sherlock. Ga nou niet moeilijk lopen doen. Je weet waar het over gaat en wat er gezegd wordt. Je kan zelf ook wel logisch denken, niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als je rechts je tattoo wilt en je bent ook rechts, dan is het wel erg lastig lijkt me.
Ja oké, maar wat dan als je niet fatsoenlijk kunt tekenen? Hebben best veel mensen last van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit sherlock. Ga nou niet moeilijk lopen doen. Je weet waar het over gaat en wat er gezegd wordt. Je kan zelf ook wel logisch denken, niet?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja oké, maar wat dan als je niet fatsoenlijk kunt tekenen? Hebben best veel mensen last van.
kanker hey, dan vraag je of de tatoeëerde dat wil doen. kon je dat niet zelf bedenken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja oké, maar wat dan als je niet fatsoenlijk kunt tekenen? Hebben best veel mensen last van.
Dan snap ik niet dat mensen het zelf doen, sorry.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kanker hey, dan vraag je of de tatoeëerde dat wil doen. kon je dat niet zelf bedenken?
dom wicht ben je ook hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat mensen het zelf doen, sorry.
Het zeker weten an sich is toch geen redenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef reetveter het volgende:
De enige reden dat je een tattoo zou zetten is als je het echt zeker weet. Dan is het niet nodig voor een tatooeerder om een tekening te maken. Want dan weet je het gewoon nog niet zeker. En dan krijg je er 99% zeker spijt van.
het kan dus ook zijn dat je niet zeker weet of een bepaald ontwerp of een bepaalde plek wel mooi is. of dat je zit te twijfelen tussen een paar opties.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef reetveter het volgende:
De enige reden dat je een tattoo zou zetten is als je het echt zeker weet. Dan is het niet nodig voor een tatooeerder om een tekening te maken. Want dan weet je het gewoon nog niet zeker. En dan krijg je er 99% zeker spijt van.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het zeker weten an sich is toch geen reden
Waarom heb je een tattoo? Ja nouja, op een dacht wist ik het zeker dus toen nam ik een tattoo
je kan zeker weten wat je wilt, maar je kan ook kijken of het wel mooi is waar je het wilt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
. Ik bedoel dus dat je zeker weet dat je díe tattoo wil hebben.
Wat denk je, even reageren op mijn eigen post om te kijken of ze dan wel klikken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
was de hel deze is echt gaafvooral doordat ze in het Zweeds erbij zingen
Wat denk jij, ik maak 26 accounts en telkens probeer ik weer wat anders om te kijken of dat in de smaak valt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wat denk je, even reageren op mijn eigen post om te kijken of ze dan wel klikken?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik maak 26 accounts en telkens probeer ik weer wat anders om te kijken of dat in de smaak valt?
Ik denk niet, maar doe gewoon. Dat van die smaken heb je trouwens zelf verzonnen, die is nog hetzelfde. Nu graag antwoord op mijn vraag, want die ontwijk jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik maak 26 accounts en telkens probeer ik weer wat anders om te kijken of dat in de smaak valt?
Ik vind ze een beetje communie-achtig, maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef secondewijzer het volgende:
Toch maar [ afbeelding ]
gekocht, die witte waren toch niet zo heel mooi.
[..]
Hoeveel keer heb jij nou al dat nummer van die Jamie Woon gepost? Ja natuurlijk reageer ik erop zodat ie nog een keer voorbij komt. Ik had hem ook dagen aan een stuk kunnen posten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik denk niet, maar doe gewoon. Dat van die smaken heb je trouwens zelf verzonnen, die is nog hetzelfde. Nu graag antwoord op mijn vraag, want die ontwijk je.
Mijn zusje zei al "ga je bowlen?"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik denk niet, maar doe gewoon. Dat van die smaken heb je trouwens zelf verzonnen, die is nog hetzelfde. Nu graag antwoord op mijn vraag, want die ontwijk je.
[..]
Ik vind ze een beetje communie-achtig, maar smaken verschillen.
Ik zou het niet merken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb jij nou al dat nummer van die Jamie Woon gepost? Ja natuurlijk reageer ik erop zodat ie nog een keer voorbij komt. Ik had hem ook dagen aan een stuk kunnen posten.
Welke schoenen heb je nog meer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Mijn zusje zei al "ga je bowlen?"
Waarom vinden anderen mijn schoenen nooit mooi
Ik zou sowieso niet naar hem luisteren. Hij heeft een weird-ass smaak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Mijn zusje zei al "ga je bowlen?"
Waarom vinden anderen mijn schoenen nooit mooi
http://www.dumpert.nl/med(...)ussische_winkel.htmlquote:
Ik vind halfhoge schoenen beter dan lage schoenen, voor de rest heb ik niet echt een voorkeur.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet naar hem luisteren. Hij heeft een weird-ass smaak.
Ik ook, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet naar hem luisteren. Hij heeft een weird-ass smaak.
Whehehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef Strandrove het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ussische_winkel.html
[..]
Ik vind halfhoge schoenen beter dan lage schoenen, voor de rest heb ik niet echt een voorkeur.
Hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Ik kies Partij voor de Vrijheid. Die vind ik het beste van allemaal.
Jij ook?
Dan moet je Partij voor de Vrijheid stemmen.
[..]
Rv en Dqod.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef Mozy het volgende:
Wie is het met mij eens dat in Overijssel domme mensen wonen?
Beledig je nu zomaar een groep die hier zo geadoreerd wordt? Hier is het laatste nog niet over gezegd, dame.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef Maisnon het volgende:
Wat een neppe shitmaar kan me voorstellen dat alle 14-15 jarige hyves Shaniqua's daar van dromen
Dqod tijdelijk he. Dus dat telt niet.quote:
Wacht maar tot de boys er zijn!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beledig je nu zomaar een groep die hier zo geadoreerd wordt? Hier is het laatste nog niet over gezegd, dame.
Juist wel, want zij komt daar oorspronkelijk vandaan. Of iig ze is er verwekt en getogen toch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dqod tijdelijk he. Dus dat telt niet.
Ik ga maar snel weg voordat de poep de ventilator gaat raken.quote:
quote:
Ik quote dit even voor als ze terug is.quote:
Wat betreft phpmystyle wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef Mozy het volgende:
Wie is het met mij eens dat in Overijssel domme mensen wonen?
oh kak....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik quote dit even voor als ze terug is.
En wat jou betreft dan?! Jij vind dat het pvv programma voor verstandelijk beperkte een bevestiging is dat iedereen dom is in Brabant.quote:
Maar ja, of iemand die jankend een forum admin gaat optelefoneren ook daadwerkelijk wat te vinden heeft...quote:
wat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja, of iemand die jankend een forum admin gaat optelefoneren ook daadwerkelijk wat te vinden heeft...
Nee. Ik vond het alleen opmerkelijk dat het er voor andere provincies niet was, daar waar de PVV ook deelneemt aan de verkiezingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
En wat jou betreft dan?! Jij vind dat het pvv programma voor verstandelijk beperkte een bevestiging is dat iedereen dom is in Brabant.
Hij had het over wonen, niet vandaan komen. Mensen kunnen hun fouten rechtzetten he...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist wel, want zij komt daar oorspronkelijk vandaan. Of iig ze is er verwekt en getogen toch.
Woont ze ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:35 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij ook in Overijssel woonde Chai.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het alleen opmerkelijk dat het er voor andere provincies niet was, daar waar de PVV ook deelneemt aan de verkiezingen.
quote:Mozy:
*wat leuk haha in brabant zijn ze niet zo slim
*haha originele grap
Chai:
*nouja dit bewijst het wel
Waarom hebben ze het dan niet gemaakt voor een andere provincie. Juist, verspilde moeite blijkbaar.quote:
Omdat dit een initiatief was van PVV Brabant, de andere provincies moeten maar zelf met ideeën komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het dan niet gemaakt voor een andere provincie. Juist, verspilde moeite blijkbaar.
Kan ik niets aan doen. Geert denkt dat blijkbaar zo.
Kan dit niet op msn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat dit een initiatief was van PVV Brabant, de andere provincies moeten maar zelf met ideeën komen.
Dit is een grapje toch.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef Chankler het volgende:
Ik ben zelf 16 en ook nog nooit gezoend maar het komt van zelf wel denk ik. Ik word regelmatig gevraagd uit te gaan met vrienden, alleen ik zeg vaak nee want ik ben eerst aan mezelf aan het werken. Het loopt niet weg en ik weet zeker dat het goed komt
nou er is niet zo lang geleden een nieuwe expansion voor wow uitgekomen dus waarschijnlijk moet hij nog aan zijn poppetje werken en gear collectenquote:
vertel! (laat zien!)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Gridlok het volgende:
Maisnonononon ik heb een "Painting" geprobeerd te maken
Jij komt zeker uit Schijndel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Gridlok het volgende:
vertalen van engelse opgeil verhalen die je dalijk kan vertellen in het nederlandsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Pas rond een uur of 1, maar ik ben nu ff druk met vertalen...
Gewoon babelfishquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Pas rond een uur of 1, maar ik ben nu ff druk met vertalen...
moet je ook meteen alle verwijzingen naar evolutie er uit halen of doet iemand anders dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ja, dan zijn ze echt tevreden denk ik.
EOquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik zelf. En geen verwijzingen naar tovenarij, of naar prehistorie.
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Maar woont er nog iemand anti-kraak tegenwoordig? Dat is namelijk erg goedkoop hoorde ik.
Juist cool met die kleurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best lastig met kleuren werken
Ja ik ken er een paarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Maar woont er nog iemand anti-kraak tegenwoordig? Dat is namelijk erg goedkoop hoorde ik.
Jouw tweede plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]MAROKKAAN GESPOT, MAROKKAAN GESPOT[ afbeelding ]
IEDEREEN NAAR DE SCHUILKELDERS, IEDEREEN NAAR DE SCHUILKELDERS.
haha vetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Juist cool met die kleurengewoon losgaan ermee dat is de beste manier
Ik heb vandaag ook een schedel getekend! met potlood en stift, nagetekend van een echte namelijk
Was bij de buurvrouw en die had boven in hun huis echt een supermooi plekje om te zitten, mooi licht uit het dakraam, en ze hebben sowieso best veel kunstige dingesen.
maar daar lagen dus 2 apenschedels, een hondenschedel en een mensenschedeldus ik zo wtf, die moet ik tekenen
Dus ik ging daar die mensenschedel tekenenzal er eens een foto van maken als ik er weer ben
Maar ik geloof dat er een speciale regel iets is voor schedels in je huis hebben
Echt. Wij hebben een hondenschedel die mijn broertje ooit ergens vond bij een verbouwing. Of is dat alleen voor mensenschedels.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat er een speciale regel iets is voor schedels in je huis hebben
HAD IK DIE NIET DAN?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dankjewel voor je oplettenhe... IK ZIE WAT JE DOET. JE PROBEERT MIJN VERTROUWEN TE WINNEN.
Mijn oud biologie leraar had er 200. Als het echte mensenschedels zijn moet je daar inderdaad vergunningen voor aanvragen, ook als je ze gaat vervoeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weet niet, zou je van crematie het as met een toestemming mee mogen nemen? Blijft stoffelijk overschotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt. Wij hebben een hondenschedel die mijn broertje ooit ergens vond bij een verbouwing. Of is dat alleen voor mensenschedels.
*gaat burgermeester Moerdijk googlen*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef Maisnon het volgende:
Mensenschedels Chai, ik geloof dat de handel in menselijke botten enzo verboden is. Niet geheel verassend natuurlijk.
Maarja, dit was ook zo'n biologie studie schedel denk ik. Had trouwens echt een superscheef gebitbeetje zoals die Burgemeester van Moerdijk
Goed, nog altijd Veldhoven represent jwz. En met jou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een beetje, hoe gaat het met je chick?
VELDHOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEENquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Goed, nog altijd Veldhoven represent jwz. En met jou?
Hier ook, vandaag nog in Veldhoven geweest jeweettoch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Goed, nog altijd Veldhoven represent jwz. En met jou?
brb graverob time.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef Maisnon het volgende:
Maar een beetje een basic kennis van de menselijke schedel is echt onmisbaar als je portretten gaat tekenen
Gepropte filosofie is het geen wat een slechte film goed maakt inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef nataliedrinksportman het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0485947/
Ernstig goed! Veel verhaallijnen en een beetje filosofie erin gepropt.
Die heb ik net op mn computer staanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef nataliedrinksportman het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0485947/
Ernstig goed! Veel verhaallijnen en een beetje filosofie erin gepropt.
zoals in the matrix reloaded.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gepropte filosofie is het geen wat een slechte film goed maakt inderdaad.
Keertje downloaden danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:24 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Hij is idd door een Belg gemaakt, en heeft een ontzettend slecht promotie gehad destijds, maar voor mensen die een beetje van denken houden en van kunst op beeld wel een must.
Ik kijk, maar zie niet echt iets haha ( geen oog voor details )quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Maisnon het volgende:
http://www.art-reproducti(...)pression-sunrise.jpg
Gridlok, dit is een leuke kleur 'realisatie'maak dit plaatje in Photoshop maar eens zwartwit (gewoon zeg maar desaturate doen
) en kijk naar de zon en de reflectie
Heb je hem wel echt goed zwart wit gemaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kijk, maar zie niet echt iets haha ( geen oog voor details )
wat ik nog steeds de beste kunstenaar vind is Esher, dat je dat kunt tekenen en kunt bedenkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Maisnon het volgende:
Ja de theorie erachter weet ik ook niet, maar ik denk wel dat het een coole tool is om mee te werken als je weet hoe het in elkaar steekt als je zo je kleuren op elkaar af weet te stemmen (en al helemaal respect dus voor die schilders omdat ze dat gewoon niet in zwart wit konden testen)
Troll van de eeuw als hij een tijd-reizer was en het gewoon gemaakt heeft met photoshop.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Maisnon het volgende:
Escher tekende voordat ie al die mathematische dingen maakte, ook veel landschappen
[ afbeelding ]
Dit heeft ie schijnbaar met één blok gemaakt, voor rood en groen dezelfde, en dan die rode gewoon even 180 graden draaien en dan ermee printenknap hoe precies allemaal
Haha vet, heb je er pics van ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Moest ooit voor zo'n vak geinspireerd op filosofen en kunstenaars en ontwerpers, in hun manier van doen, een telefoon en stoel ontwerpen.
Toen heb ik een soort chaise-longue achtige bank ontworpen die je kon massaproduceren en die je net als zo'n patroon van Escher oneindig op kan stapelen in elkaar
aiight, want ik wil later een chaise in mijn woonkamer koop ik er wel eentje als hij gefabriceerd is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Maisnon het volgende:
Die staan ergens op de backup harde schijf ergens hier in huis, weet niet zo waarmaar als ik t tegenkom zal ik ze wel laten zien
You go girl, tevens wil ik een escher tapijt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Maisnon het volgende:
Ja voor het beste effect moet je er dan wel een stuk of 200 kopen![]()
Ik ga nu even eindelijk die ene grote tekening afmaken, of het nu mooi wordt ofniet, moet me er doorheen werken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
You go girl, tevens wil ik een escher tapijt.
Hopelijk komt er dan nog een vervolg op Pledge This!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef spiderweb1 het volgende:
Sommige films zijn de eerste delen het best, andere films zijn de vervolgen beter.
Robin Hood; Men in Tights 2 :$quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan nog een vervolg op Pledge This!
die doet niet mee volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Tara Reid :d. Jammer van de chirurgie.
Hahha Cary Elwes? Dat moet ik zienquote:
quote:
'Het nieuw' is ook maar een selectief beeld van de wereld, vanuit het viewport van een bedrijf dat 'pakkende' gebeurtenissen op een bepaalde doelgroep formatteert. Al is de wereld natuurlijk wel fokop in vele opzichten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef nataliedrinksportman het volgende:
http://www.nu.nl/
Ik zou het hele rijtje gewoon afgaan...
Geen normaal nieuwsbericht te vinden..
Nee tussen 1960 en 1980.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Dqod het volgende:
En de beste liedjes waren er tussen 1980 en 2000 u_u
Oh u_uquote:
Ik hoef niet eens in m'n ogen te wrijven om dingen te zien, ik hoef ze slechts te sluiten.. Zou het zo kunnen zijn dat ik niet spoor?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef fyah het volgende:
Welke figuren zien jullie als je lang in je ogen wrijft? Ik zie allemaal Oosterse tapijten n shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Misschien moet je van de drank en drugs afblijven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef fyah het volgende:
Welke figuren zien jullie als je lang in je ogen wrijft? Ik zie allemaal Oosterse tapijten n shit
Nou nu je er over begi..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens in m'n ogen te wrijven om dingen te zien.. Zou het zo kunnen zijn dat ik niet spoor?![]()
![]()
![]()
quote:oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
Ik wil niet stoken hoor, maar kijk eens wat Sal zei:quote:
quote:
quote:
kktje viesquote:Triobaan voor 55-plussers in de maak
Hij heeft gelijk hoor.. het is ook om te lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar kijk eens wat Sal zei:
[..]
[..]
hou je bek, sletquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:25 schreef nataliedrinksportman het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)stoppen-met-jsf.html
Ja, want tot voor kort had iedereen wel het idee dat een aantal miljarden steken in een stel vliegtuigen wel een nuttige besteding was tijdens een economische crisis.
Ik drink niet en gebruik amper ietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet je van de drank en drugs afblijven.
Het geeft niet hoor.. Ik heb het ook dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik drink niet en gebruik amper ietsik ben al keilang like nuckter
quote:
inde quote van WD dus, niet WD zelf.quote:
Zweedse en Overijsselse sletjes zijn niet goed genoeg voor je?quote:
Fahrvergnugen?quote:
PARDON?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zweedse en Overijsselse sletjes zijn niet goed genoeg voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Komt ze klaar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik neuk tenminste WD, dat haalt wat frustratie weg, als jij dat sletterig vindt, so be it.
..................................quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik neuk tenminste WD, dat haalt wat frustratie weg, als jij dat sletterig vindt, so be it.
Ik wou net zeggen. Ze weten altijd wel geld over de balk te gooien. Beter schaffen ze ook eens die regeling af waarbij je geen BPM en wegenbelasting hoeft te betalen over die lelijke koekblikken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Dat kutvliegtuig inderdaad, als ze dat anders hadden gespeeld hadden we nu niet al die extra cultuur en studenten bezuinigingen hoeven hebben
Hoeven zeg ik expres want ze weten het wel in iets anders te steken
waarom richt je dat altijd naar wd eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik vind het echt niet kunnen om zittende studenten ineens een boete op te leggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:35 schreef Fascination het volgende:
De motivatie ook om zittende studenten een boete op te leggen wegens een te lange studieduur: ja, we moeten bezuinigen en ze kunnen voordelig lenen, dus de maatregel is heel redelijk.
Ik vind jou een vies mannetje. Met je vieze baardje wat geen baardje is. En je uitdrukking alsof je al 3 jaar zwanger bent en je vliezen maar niet willen breken. Om nog maar te zwijgen over die alterego's van je. Johnny Derp bijvoorbeeld. Boy, you sure ain't pretty. En de seks die jij hebt is forever alone seks, jij doet het alleen omdat het moet, alleen voor het geld, eerlijk, ik weet niet welk van je stemmetjes je dat influisterde, maar daaaaaaamn son, zelfs je pa had je hier nog om uitgelachen. Iets met omdraaien en graf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik vind zoveel bezuinigingsmaatregelen niet kunnen. Maar hey, we moeten nu weer geld hebben voor Afghanistan om aan meester Obama te laten zien dat we het braafste jongetje van de klas zijn...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen om zittende studenten ineens een boete op te leggen.
waarom zoveel aandacht aan bestedenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind jou een vies mannetje. Met je vieze baardje wat geen baardje is. En je uitdrukking alsof je al 3 jaar zwanger bent en je vliezen maar niet willen breken. Om nog maar te zwijgen over die alterego's van je. Johnny Derp bijvoorbeeld. Boy, you sure ain't pretty. En de seks die jij hebt is forever alone seks, jij doet het alleen omdat het moet, alleen voor het geld, eerlijk, ik weet niet welk van je stemmetjes je dat influisterde, maar daaaaaaamn son, zelfs je pa had je hier nog om uitgelachen. Iets met omdraaien en graf.
KUS.
Ik snap niet dat ze het sociale leenstelsel niet willen invoeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen om zittende studenten ineens een boete op te leggen.
ik krijg het er al warm vanquote:
Chrisjequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Wow, ff wachten tot ik uitgelachen ben en dan lekker slapen.
Trusten en kusjes allemaal. xxx
Za'k oe dr iene an de kop bats'n?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef fyah het volgende:
[..]
ik krijg het er al warm vanik hou van die vrouwtje waar ik geen ene moer van begrijp wat ze praat
Twents.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef fyah het volgende:
[..]
ik krijg het er al warm vanik hou van die vrouwtje waar ik geen ene moer van begrijp wat ze praat
Niet hatenquote:
Sorry, ik dacht dat ik in OUD SC zat. Ik was vandaag in Rotterdam, maar was bang dat WD me neer zou steken als ik langs zou komen.quote:
Als ik je moeder wel eens hoor praten versta ik er soms echt niks vanquote:
Haha.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik je moeder wel eens hoor praten versta ik er soms echt niks van
Hoe hoor jij haar moeder praten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met zijn oren, denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe hoor jij haar moeder praten?
Via de trillingen in de lucht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dat.quote:
En m'n broer dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stemmetjes in z'n hoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bobby heeft al onze moeders gedaan, deal with it.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, de gelijkenis is treffend idd.. Echt waarquote:
Ja ook niet. Jou ook niet als jij met ze praat. Tis net alsof ik bij allochtonen ben...quote:
Bonnie ook, dus bij dezen stel ik haar beschikbaar voor een was-sessiequote:
KNNNNGGGGRTTTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ook niet. Jou ook niet als jij met ze praat. Tis net alsof ik bij allochtonen ben...
Beautifulquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zo voel ik me ook als ik de deken zo doe
Een meisje voelt ook fijn aan, daartegen zeg je toch ook dat ze beautiful is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beautiful? Het voelt gewoon fijn aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |