ja, als je je hele rug eronder wil hebben ofzo, maar voor kleine tats op je arm kan het wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja oké, maar moet je het zelf erop zetten? Is toch onmogelijk soms.
Als je rechts je tattoo wilt en je bent ook rechts, dan is het wel erg lastig lijkt mequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, als het klein is kan je het zelf nog wel tekenen lijkt me. Maar met die grote hebben ze van dat kleffe papier met inkt.
Tramp stampquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja, als je je hele rug eronder wil hebben ofzo, maar voor kleine tats op je arm kan het wel.
No shit sherlock. Ga nou niet moeilijk lopen doen. Je weet waar het over gaat en wat er gezegd wordt. Je kan zelf ook wel logisch denken, niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als je rechts je tattoo wilt en je bent ook rechts, dan is het wel erg lastig lijkt me.
Ja oké, maar wat dan als je niet fatsoenlijk kunt tekenen? Hebben best veel mensen last van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit sherlock. Ga nou niet moeilijk lopen doen. Je weet waar het over gaat en wat er gezegd wordt. Je kan zelf ook wel logisch denken, niet?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja oké, maar wat dan als je niet fatsoenlijk kunt tekenen? Hebben best veel mensen last van.
kanker hey, dan vraag je of de tatoeëerde dat wil doen. kon je dat niet zelf bedenken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja oké, maar wat dan als je niet fatsoenlijk kunt tekenen? Hebben best veel mensen last van.
Dan snap ik niet dat mensen het zelf doen, sorry.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kanker hey, dan vraag je of de tatoeëerde dat wil doen. kon je dat niet zelf bedenken?
dom wicht ben je ook hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat mensen het zelf doen, sorry.
Het zeker weten an sich is toch geen redenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef reetveter het volgende:
De enige reden dat je een tattoo zou zetten is als je het echt zeker weet. Dan is het niet nodig voor een tatooeerder om een tekening te maken. Want dan weet je het gewoon nog niet zeker. En dan krijg je er 99% zeker spijt van.
het kan dus ook zijn dat je niet zeker weet of een bepaald ontwerp of een bepaalde plek wel mooi is. of dat je zit te twijfelen tussen een paar opties.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef reetveter het volgende:
De enige reden dat je een tattoo zou zetten is als je het echt zeker weet. Dan is het niet nodig voor een tatooeerder om een tekening te maken. Want dan weet je het gewoon nog niet zeker. En dan krijg je er 99% zeker spijt van.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het zeker weten an sich is toch geen reden
Waarom heb je een tattoo? Ja nouja, op een dacht wist ik het zeker dus toen nam ik een tattoo
je kan zeker weten wat je wilt, maar je kan ook kijken of het wel mooi is waar je het wilt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
. Ik bedoel dus dat je zeker weet dat je díe tattoo wil hebben.
Wat denk je, even reageren op mijn eigen post om te kijken of ze dan wel klikken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
was de hel deze is echt gaafvooral doordat ze in het Zweeds erbij zingen
Wat denk jij, ik maak 26 accounts en telkens probeer ik weer wat anders om te kijken of dat in de smaak valt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wat denk je, even reageren op mijn eigen post om te kijken of ze dan wel klikken?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik maak 26 accounts en telkens probeer ik weer wat anders om te kijken of dat in de smaak valt?
Ik denk niet, maar doe gewoon. Dat van die smaken heb je trouwens zelf verzonnen, die is nog hetzelfde. Nu graag antwoord op mijn vraag, want die ontwijk jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik maak 26 accounts en telkens probeer ik weer wat anders om te kijken of dat in de smaak valt?
Ik vind ze een beetje communie-achtig, maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef secondewijzer het volgende:
Toch maar [ afbeelding ]
gekocht, die witte waren toch niet zo heel mooi.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb jij nou al dat nummer van die Jamie Woon gepost? Ja natuurlijk reageer ik erop zodat ie nog een keer voorbij komt. Ik had hem ook dagen aan een stuk kunnen posten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik denk niet, maar doe gewoon. Dat van die smaken heb je trouwens zelf verzonnen, die is nog hetzelfde. Nu graag antwoord op mijn vraag, want die ontwijk je.
Mijn zusje zei al "ga je bowlen?"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik denk niet, maar doe gewoon. Dat van die smaken heb je trouwens zelf verzonnen, die is nog hetzelfde. Nu graag antwoord op mijn vraag, want die ontwijk je.
[..]
Ik vind ze een beetje communie-achtig, maar smaken verschillen.
Ik zou het niet merken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb jij nou al dat nummer van die Jamie Woon gepost? Ja natuurlijk reageer ik erop zodat ie nog een keer voorbij komt. Ik had hem ook dagen aan een stuk kunnen posten.
Welke schoenen heb je nog meer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Mijn zusje zei al "ga je bowlen?"
Waarom vinden anderen mijn schoenen nooit mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |