Haha Katy Perry + Barney, effe downloadenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Salatrel het volgende:
aflevering van how i met your mother van deze weekmet katy perry
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Salatrel het volgende:
aflevering van how i met your mother van deze weekmet katy perry
je hebt nu een beetje van mijn swag. geniet ervanquote:
wat nouquote:
woon je ook in gouda?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Gridlok het volgende:
Kanker, hoorde net dat er een meisje hier in het park blind is geslagen door 7 kanker 18 jarige gozers.
Nee man, dat is het ergste, gewoon in een klein dorp in park waar ik best vaak door heen loop.quote:
sick. heb je een linkje naar een bericht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee man, dat is het ergste, gewoon in een klein dorp in park waar ik best vaak door heen loop.
Nee krijg het nergens gevonden, hoorde net van vaderlief tijdens het eten, fucksake echt zin om die mannen af te klappen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
sick. heb je een linkje naar een bericht?
Ik zet 10 euro op marokkanen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee krijg het nergens gevonden, hoorde net van vaderlief tijdens het eten, fucksake echt zin om die mannen af te klappen.
hijs leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha Katy Perry + Barney, effe downloaden
klbsc knokploegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee krijg het nergens gevonden, hoorde net van vaderlief tijdens het eten, fucksake echt zin om die mannen af te klappen.
Hebben we hier geenquote:
ja, dat zijn marokkaan aanbiddersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hebben we hier geenMaar ik weet denk ik al wie het waren, kanker Wocro's met bontkraagjes en nektasjes.
Il keep you updated zal niet lang duren voordat ik foto's heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja, dat zijn marokkaan aanbidders
Pak een honkbalknuppel en boss ze dood.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Gridlok het volgende:
Kanker, hoorde net dat er een meisje hier in het park blind is geslagen door 7 kanker 18 jarige gozers.
zit er wel aan te denkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Pak een honkbalknuppel en boss ze dood.
Ouders ook meteen aanpakken, kanker mongolen leer je kinderen opvoeden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan zorg je dat al die slamensen 2 ogen blind zijn, om te compenseren.
Ik zorg ook dat de kinderen in mijn klas wat normen en waarden krijgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ouders ook meteen aanpakken, kanker mongolen leer je kinderen opvoeden.
Als ik later ooit kinderen krijg weet ik zeker dat die Normen & Waarden krijgen.
Oh ben je leraar? dat is wel nice, wou ik ook worden puur met de reden om koters op te voeden, maarja ik zou dan Kunstleraar worden weet niet hoever dat impact heeft, ook al is het wel een goede positie want iedereen vind Kunstleraren relaxed en zal er sneller iets van aannemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat de kinderen in mijn klas wat normen en waarden krijgen.Ik kan er echt niet tegen als mensen hun kinderen niet opvoeden
dus dan doe ik het maar.
Ik ben geen leraar. Ik word leraar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ben je leraar? dat is wel nice, wou ik ook worden puur met de reden om koters op te voeden, maarja ik zou dan Kunstleraar worden weet niet hoever dat impact heeft, ook al is het wel een goede positie want iedereen vind Kunstleraren relaxed en zal er sneller iets van aannemen.
Oh ja dat is een goede basis, daar kun je ze nog knedenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben geen leraar. Ik word leraar.Op de basisschool.
Ik wil misschien biologie gaan studeren na de pabo. dus dan zou ik op een vwo les kunnen geven. Maar op het VMBO kan je nog de meeste invloed uitoefenen. Alhoewel ik het betwijfel of dat wel lang genoeg blijft hangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ja dat is een goede basis, daar kun je ze nog knedenik zat meer te denken aan Voortgezet want daar is waar de meeste aids geschoold wordt.
Waar ik woon heeft een depressieve moeder 2 jaar geleden haar 11 jarige dochter vermoord door een kussen op haar gezicht te drukken na haar te hebben gedrogeerd. Daarna heeft ze geprobeerd zelfmoord te plegen, wat niet is gelukt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef moomoo het volgende:
In het dorp waar mijn ouders wonen is iemand doodgeschoten. Stond nog op de FP laatst :/
het is wel een teringzooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar ik woon heeft een depressieve moeder 2 jaar geleden haar 11 jarige dochter vermoord door een kussen op haar gezicht te drukken na haar te hebben gedrogeerd. Daarna heeft ze geprobeerd zelfmoord te plegen, wat niet is gelukt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef dandybleu het volgende:
ik ben zelf 100 procent hetero
maar op een dag was mn shag op en ik had heel erg trek....
en wat wilde het toeval?
ik kwam toevalig een oud opaatje tegen op straat en die tegen me zei
"hee jij daar : zou je mij willen pijpen voor 10 euro"
ja dus even kiezen op elkaar en naar beneden gegaan.....
hij kwam geweldig klaar en heel mn mond en mn neusgaten waren doordrenkt met een spermasmaak...terwijl zijn sterke handen mijn haar vastgrepen....en hij vieze woorden in mn oor fluisterde.....
even later een blikje cola gekocht....( dat hielp enorm tegen de nare smaak )
en toen een pakje shag gekocht.......
Voor dat je he tpost moet je het eerst zeker weten he. En ik weet niet hoe dat bij jou in het dorp gaat maar in mijn dorp ben je dan echt superscrewedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Gridlok het volgende:
Zow, dat is één die mee geholpen heeft, post zijn hyves pic maar niet want er staan meer mensen op.
Ja idd daarom doe ik het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voor dat je he tpost moet je het eerst zeker weten he. En ik weet niet hoe dat bij jou in het dorp gaat maar in mijn dorp ben je dan echt superscrewed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |