quote:
inde quote van WD dus, niet WD zelf.quote:
Zweedse en Overijsselse sletjes zijn niet goed genoeg voor je?quote:
Fahrvergnugen?quote:
PARDON?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zweedse en Overijsselse sletjes zijn niet goed genoeg voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Komt ze klaar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik neuk tenminste WD, dat haalt wat frustratie weg, als jij dat sletterig vindt, so be it.
..................................quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik neuk tenminste WD, dat haalt wat frustratie weg, als jij dat sletterig vindt, so be it.
Ik wou net zeggen. Ze weten altijd wel geld over de balk te gooien. Beter schaffen ze ook eens die regeling af waarbij je geen BPM en wegenbelasting hoeft te betalen over die lelijke koekblikken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Dat kutvliegtuig inderdaad, als ze dat anders hadden gespeeld hadden we nu niet al die extra cultuur en studenten bezuinigingen hoeven hebben
Hoeven zeg ik expres want ze weten het wel in iets anders te steken
waarom richt je dat altijd naar wd eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik vind het echt niet kunnen om zittende studenten ineens een boete op te leggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:35 schreef Fascination het volgende:
De motivatie ook om zittende studenten een boete op te leggen wegens een te lange studieduur: ja, we moeten bezuinigen en ze kunnen voordelig lenen, dus de maatregel is heel redelijk.
Ik vind jou een vies mannetje. Met je vieze baardje wat geen baardje is. En je uitdrukking alsof je al 3 jaar zwanger bent en je vliezen maar niet willen breken. Om nog maar te zwijgen over die alterego's van je. Johnny Derp bijvoorbeeld. Boy, you sure ain't pretty. En de seks die jij hebt is forever alone seks, jij doet het alleen omdat het moet, alleen voor het geld, eerlijk, ik weet niet welk van je stemmetjes je dat influisterde, maar daaaaaaamn son, zelfs je pa had je hier nog om uitgelachen. Iets met omdraaien en graf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik vind zoveel bezuinigingsmaatregelen niet kunnen. Maar hey, we moeten nu weer geld hebben voor Afghanistan om aan meester Obama te laten zien dat we het braafste jongetje van de klas zijn...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen om zittende studenten ineens een boete op te leggen.
waarom zoveel aandacht aan bestedenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind jou een vies mannetje. Met je vieze baardje wat geen baardje is. En je uitdrukking alsof je al 3 jaar zwanger bent en je vliezen maar niet willen breken. Om nog maar te zwijgen over die alterego's van je. Johnny Derp bijvoorbeeld. Boy, you sure ain't pretty. En de seks die jij hebt is forever alone seks, jij doet het alleen omdat het moet, alleen voor het geld, eerlijk, ik weet niet welk van je stemmetjes je dat influisterde, maar daaaaaaamn son, zelfs je pa had je hier nog om uitgelachen. Iets met omdraaien en graf.
KUS.
Ik snap niet dat ze het sociale leenstelsel niet willen invoeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen om zittende studenten ineens een boete op te leggen.
ik krijg het er al warm vanquote:
Chrisjequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Wow, ff wachten tot ik uitgelachen ben en dan lekker slapen.
Trusten en kusjes allemaal. xxx
Za'k oe dr iene an de kop bats'n?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef fyah het volgende:
[..]
ik krijg het er al warm vanik hou van die vrouwtje waar ik geen ene moer van begrijp wat ze praat
Twents.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef fyah het volgende:
[..]
ik krijg het er al warm vanik hou van die vrouwtje waar ik geen ene moer van begrijp wat ze praat
Niet hatenquote:
Sorry, ik dacht dat ik in OUD SC zat. Ik was vandaag in Rotterdam, maar was bang dat WD me neer zou steken als ik langs zou komen.quote:
Als ik je moeder wel eens hoor praten versta ik er soms echt niks vanquote:
Haha.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik je moeder wel eens hoor praten versta ik er soms echt niks van
Hoe hoor jij haar moeder praten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met zijn oren, denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe hoor jij haar moeder praten?
Via de trillingen in de lucht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dat.quote:
En m'n broer dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stemmetjes in z'n hoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bobby heeft al onze moeders gedaan, deal with it.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, de gelijkenis is treffend idd.. Echt waarquote:
Ja ook niet. Jou ook niet als jij met ze praat. Tis net alsof ik bij allochtonen ben...quote:
Bonnie ook, dus bij dezen stel ik haar beschikbaar voor een was-sessiequote:
KNNNNGGGGRTTTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ook niet. Jou ook niet als jij met ze praat. Tis net alsof ik bij allochtonen ben...
Beautifulquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zo voel ik me ook als ik de deken zo doe
Een meisje voelt ook fijn aan, daartegen zeg je toch ook dat ze beautiful is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beautiful? Het voelt gewoon fijn aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |