Troll van de eeuw als hij een tijd-reizer was en het gewoon gemaakt heeft met photoshop.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Maisnon het volgende:
Escher tekende voordat ie al die mathematische dingen maakte, ook veel landschappen
[ afbeelding ]
Dit heeft ie schijnbaar met één blok gemaakt, voor rood en groen dezelfde, en dan die rode gewoon even 180 graden draaien en dan ermee printenknap hoe precies allemaal
Haha vet, heb je er pics van ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Moest ooit voor zo'n vak geinspireerd op filosofen en kunstenaars en ontwerpers, in hun manier van doen, een telefoon en stoel ontwerpen.
Toen heb ik een soort chaise-longue achtige bank ontworpen die je kon massaproduceren en die je net als zo'n patroon van Escher oneindig op kan stapelen in elkaar
aiight, want ik wil later een chaise in mijn woonkamer koop ik er wel eentje als hij gefabriceerd is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Maisnon het volgende:
Die staan ergens op de backup harde schijf ergens hier in huis, weet niet zo waarmaar als ik t tegenkom zal ik ze wel laten zien
You go girl, tevens wil ik een escher tapijt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Maisnon het volgende:
Ja voor het beste effect moet je er dan wel een stuk of 200 kopen![]()
Ik ga nu even eindelijk die ene grote tekening afmaken, of het nu mooi wordt ofniet, moet me er doorheen werken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
You go girl, tevens wil ik een escher tapijt.
Hopelijk komt er dan nog een vervolg op Pledge This!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef spiderweb1 het volgende:
Sommige films zijn de eerste delen het best, andere films zijn de vervolgen beter.
Robin Hood; Men in Tights 2 :$quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan nog een vervolg op Pledge This!
die doet niet mee volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Tara Reid :d. Jammer van de chirurgie.
Hahha Cary Elwes? Dat moet ik zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |