Weet niet, zou je van crematie het as met een toestemming mee mogen nemen? Blijft stoffelijk overschotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt. Wij hebben een hondenschedel die mijn broertje ooit ergens vond bij een verbouwing. Of is dat alleen voor mensenschedels.
*gaat burgermeester Moerdijk googlen*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef Maisnon het volgende:
Mensenschedels Chai, ik geloof dat de handel in menselijke botten enzo verboden is. Niet geheel verassend natuurlijk.
Maarja, dit was ook zo'n biologie studie schedel denk ik. Had trouwens echt een superscheef gebitbeetje zoals die Burgemeester van Moerdijk
Goed, nog altijd Veldhoven represent jwz. En met jou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een beetje, hoe gaat het met je chick?
VELDHOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEENquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Goed, nog altijd Veldhoven represent jwz. En met jou?
Hier ook, vandaag nog in Veldhoven geweest jeweettoch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Goed, nog altijd Veldhoven represent jwz. En met jou?
brb graverob time.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef Maisnon het volgende:
Maar een beetje een basic kennis van de menselijke schedel is echt onmisbaar als je portretten gaat tekenen
Gepropte filosofie is het geen wat een slechte film goed maakt inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef nataliedrinksportman het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0485947/
Ernstig goed! Veel verhaallijnen en een beetje filosofie erin gepropt.
Die heb ik net op mn computer staanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef nataliedrinksportman het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0485947/
Ernstig goed! Veel verhaallijnen en een beetje filosofie erin gepropt.
zoals in the matrix reloaded.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gepropte filosofie is het geen wat een slechte film goed maakt inderdaad.
Keertje downloaden danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:24 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Hij is idd door een Belg gemaakt, en heeft een ontzettend slecht promotie gehad destijds, maar voor mensen die een beetje van denken houden en van kunst op beeld wel een must.
Ik kijk, maar zie niet echt iets haha ( geen oog voor details )quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Maisnon het volgende:
http://www.art-reproducti(...)pression-sunrise.jpg
Gridlok, dit is een leuke kleur 'realisatie'maak dit plaatje in Photoshop maar eens zwartwit (gewoon zeg maar desaturate doen
) en kijk naar de zon en de reflectie
Heb je hem wel echt goed zwart wit gemaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kijk, maar zie niet echt iets haha ( geen oog voor details )
wat ik nog steeds de beste kunstenaar vind is Esher, dat je dat kunt tekenen en kunt bedenkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Maisnon het volgende:
Ja de theorie erachter weet ik ook niet, maar ik denk wel dat het een coole tool is om mee te werken als je weet hoe het in elkaar steekt als je zo je kleuren op elkaar af weet te stemmen (en al helemaal respect dus voor die schilders omdat ze dat gewoon niet in zwart wit konden testen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |