Ik zou sowieso niet naar hem luisteren. Hij heeft een weird-ass smaak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Mijn zusje zei al "ga je bowlen?"
Waarom vinden anderen mijn schoenen nooit mooi
http://www.dumpert.nl/med(...)ussische_winkel.htmlquote:
Ik vind halfhoge schoenen beter dan lage schoenen, voor de rest heb ik niet echt een voorkeur.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet naar hem luisteren. Hij heeft een weird-ass smaak.
Ik ook, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet naar hem luisteren. Hij heeft een weird-ass smaak.
Whehehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef Strandrove het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ussische_winkel.html
[..]
Ik vind halfhoge schoenen beter dan lage schoenen, voor de rest heb ik niet echt een voorkeur.
Hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik maak 26 accounts en telkens probeer ik weer wat anders om te kijken of dat in de smaak valt?
quote:Ik kies Partij voor de Vrijheid. Die vind ik het beste van allemaal.
Jij ook?
Dan moet je Partij voor de Vrijheid stemmen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik maak 26 accounts en telkens probeer ik weer wat anders om te kijken of dat in de smaak valt?
Rv en Dqod.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef Mozy het volgende:
Wie is het met mij eens dat in Overijssel domme mensen wonen?
Beledig je nu zomaar een groep die hier zo geadoreerd wordt? Hier is het laatste nog niet over gezegd, dame.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef Maisnon het volgende:
Wat een neppe shitmaar kan me voorstellen dat alle 14-15 jarige hyves Shaniqua's daar van dromen
Dqod tijdelijk he. Dus dat telt niet.quote:
Wacht maar tot de boys er zijn!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beledig je nu zomaar een groep die hier zo geadoreerd wordt? Hier is het laatste nog niet over gezegd, dame.
Juist wel, want zij komt daar oorspronkelijk vandaan. Of iig ze is er verwekt en getogen toch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dqod tijdelijk he. Dus dat telt niet.
Ik ga maar snel weg voordat de poep de ventilator gaat raken.quote:
quote:
Ik quote dit even voor als ze terug is.quote:
Wat betreft phpmystyle wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef Mozy het volgende:
Wie is het met mij eens dat in Overijssel domme mensen wonen?
oh kak....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik quote dit even voor als ze terug is.
En wat jou betreft dan?! Jij vind dat het pvv programma voor verstandelijk beperkte een bevestiging is dat iedereen dom is in Brabant.quote:
Maar ja, of iemand die jankend een forum admin gaat optelefoneren ook daadwerkelijk wat te vinden heeft...quote:
wat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja, of iemand die jankend een forum admin gaat optelefoneren ook daadwerkelijk wat te vinden heeft...
Nee. Ik vond het alleen opmerkelijk dat het er voor andere provincies niet was, daar waar de PVV ook deelneemt aan de verkiezingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
En wat jou betreft dan?! Jij vind dat het pvv programma voor verstandelijk beperkte een bevestiging is dat iedereen dom is in Brabant.
Hij had het over wonen, niet vandaan komen. Mensen kunnen hun fouten rechtzetten he...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist wel, want zij komt daar oorspronkelijk vandaan. Of iig ze is er verwekt en getogen toch.
Woont ze ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:35 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij ook in Overijssel woonde Chai.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het alleen opmerkelijk dat het er voor andere provincies niet was, daar waar de PVV ook deelneemt aan de verkiezingen.
quote:Mozy:
*wat leuk haha in brabant zijn ze niet zo slim
*haha originele grap
Chai:
*nouja dit bewijst het wel
Waarom hebben ze het dan niet gemaakt voor een andere provincie. Juist, verspilde moeite blijkbaar.quote:
Omdat dit een initiatief was van PVV Brabant, de andere provincies moeten maar zelf met ideeën komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het dan niet gemaakt voor een andere provincie. Juist, verspilde moeite blijkbaar.
Kan ik niets aan doen. Geert denkt dat blijkbaar zo.
Kan dit niet op msn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat dit een initiatief was van PVV Brabant, de andere provincies moeten maar zelf met ideeën komen.
Dit is een grapje toch.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef Chankler het volgende:
Ik ben zelf 16 en ook nog nooit gezoend maar het komt van zelf wel denk ik. Ik word regelmatig gevraagd uit te gaan met vrienden, alleen ik zeg vaak nee want ik ben eerst aan mezelf aan het werken. Het loopt niet weg en ik weet zeker dat het goed komt
nou er is niet zo lang geleden een nieuwe expansion voor wow uitgekomen dus waarschijnlijk moet hij nog aan zijn poppetje werken en gear collectenquote:
vertel! (laat zien!)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Gridlok het volgende:
Maisnonononon ik heb een "Painting" geprobeerd te maken
Jij komt zeker uit Schijndel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Gridlok het volgende:
Kanker, hoorde net dat er een meisje hier in het park blind is geslagen door 7 kanker 18 jarige gozers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |