vertalen van engelse opgeil verhalen die je dalijk kan vertellen in het nederlandsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Pas rond een uur of 1, maar ik ben nu ff druk met vertalen...
Gewoon babelfishquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Pas rond een uur of 1, maar ik ben nu ff druk met vertalen...
moet je ook meteen alle verwijzingen naar evolutie er uit halen of doet iemand anders dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ja, dan zijn ze echt tevreden denk ik.
EOquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik zelf. En geen verwijzingen naar tovenarij, of naar prehistorie.
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Maar woont er nog iemand anti-kraak tegenwoordig? Dat is namelijk erg goedkoop hoorde ik.
Juist cool met die kleurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best lastig met kleuren werken
Ja ik ken er een paarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Maar woont er nog iemand anti-kraak tegenwoordig? Dat is namelijk erg goedkoop hoorde ik.
Jouw tweede plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]MAROKKAAN GESPOT, MAROKKAAN GESPOT[ afbeelding ]
IEDEREEN NAAR DE SCHUILKELDERS, IEDEREEN NAAR DE SCHUILKELDERS.
haha vetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Juist cool met die kleurengewoon losgaan ermee dat is de beste manier
Ik heb vandaag ook een schedel getekend! met potlood en stift, nagetekend van een echte namelijk
Was bij de buurvrouw en die had boven in hun huis echt een supermooi plekje om te zitten, mooi licht uit het dakraam, en ze hebben sowieso best veel kunstige dingesen.
maar daar lagen dus 2 apenschedels, een hondenschedel en een mensenschedeldus ik zo wtf, die moet ik tekenen
Dus ik ging daar die mensenschedel tekenenzal er eens een foto van maken als ik er weer ben
Maar ik geloof dat er een speciale regel iets is voor schedels in je huis hebben
Echt. Wij hebben een hondenschedel die mijn broertje ooit ergens vond bij een verbouwing. Of is dat alleen voor mensenschedels.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat er een speciale regel iets is voor schedels in je huis hebben
HAD IK DIE NIET DAN?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dankjewel voor je oplettenhe... IK ZIE WAT JE DOET. JE PROBEERT MIJN VERTROUWEN TE WINNEN.
Mijn oud biologie leraar had er 200. Als het echte mensenschedels zijn moet je daar inderdaad vergunningen voor aanvragen, ook als je ze gaat vervoeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weet niet, zou je van crematie het as met een toestemming mee mogen nemen? Blijft stoffelijk overschotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt. Wij hebben een hondenschedel die mijn broertje ooit ergens vond bij een verbouwing. Of is dat alleen voor mensenschedels.
*gaat burgermeester Moerdijk googlen*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef Maisnon het volgende:
Mensenschedels Chai, ik geloof dat de handel in menselijke botten enzo verboden is. Niet geheel verassend natuurlijk.
Maarja, dit was ook zo'n biologie studie schedel denk ik. Had trouwens echt een superscheef gebitbeetje zoals die Burgemeester van Moerdijk
Goed, nog altijd Veldhoven represent jwz. En met jou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een beetje, hoe gaat het met je chick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |