Zeker weten.quote:
Artikelen & blogs > Mijd een monorelatiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hier zie ik meer mensen met vmbo in vrijstaande huizen wonen dan hoger opgeleiden.
Je vorige accounts zijn geband vanwege spammen. Als je dat met deze niet doet en je verder normaal gedraagt mag je blijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of van de censuur. Net als hier op fok. Bedankt Remlof.
De mods komen er niet aan doen, jij had het geregeld. Klasse!
Ja, en wat mij betreft gaan we het eens wat minder over die rechten hebben en eens wat meer over de plichten, rechten en plichten zijn inherent aan elkaar. Het een kan niet zonder het ander. Misschien moeten we dat eens aan onze ''nieuwkomelingen'' uitleggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de PvdA, maar om de democratie, waarin iedere burger de zelfde rechten en plichten heeft.
De meesten daarvan zullen nog een MBO opleiding daar achteraan gevolgd hebben. En ik zie de verhouding toch eerder andersom dan wat jij schetst.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hier zie ik meer mensen met vmbo in vrijstaande huizen wonen dan hoger opgeleiden.
Daar zijn we het dan over eens. Maar dat kan je alleen doen als je ze ook dezelfde rechten geeft als jij en ik en ze niet wegzet als minderwaardig en gevaarlijk omdat ze een ander geloof aanhangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en wat mij betreft gaan we het eens wat minder over die rechten hebben en eens wat meer over de plichten, rechten en plichten zijn inherent aan elkaar. Het een kan niet zonder het ander. Misschien moeten we dat eens aan onze ''nieuwkomelingen'' uitleggen.
Sarcasme? Niemand beaamt jouw observatie namelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
Gelukkig nuanceert Koos, hij heeft respect voor z'n discussiepartners en geeft ongelijk ruiterlijk toe.
Iets dat Edje niet doet, want ze duikt weg als iemand haar om uitleg vraagt en voert geen discussie op inhoud.
Een Henny van de Most was altijd al een uitzondering en dat type zal toch minder voor gaan komen. Zeker nu de regels tegenwoordig toch wat strenger zijn en wat vaker gehandhaafd worden. Je had er niet aan moeten denken dat de brand in de Bonte Wever uit was gebroken op een drukke avond met veel mensen daar binnen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan, tis een kwestie van en praktisch ingesteld zijn en kunnen delegeren, handig als je zelfstandig ondernemer wilt worden. Bouw over 50 jaar en nog wel zijn, net zoals transport, en dat soort ambachten. Ik zou me meer zorgen maken om mensen die van die management opleidingen doen.
Trouwens, henny van der most heeft ook een boek geschreven waar oa dit over gaat, misschien een aanrader.
Ik spam helemaal niet:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vorige accounts zijn geband vanwege spammen. Als je dat met deze niet doet en je verder normaal gedraagt mag je blijven
Ik had geen enkel commercieel doel. De links in het onderschrift stonden er al vele maanden. Nooit geen enkele waarschuwing. In vind je echt een waardeloze admin.quote:het spammen heeft een commercieel doel. Meestal bevatten de berichten daarom een verwijzing naar een product of website
Alleen het vervelende is is dat er een hele grote groep wel haar rechten kent en niet haar plichten, temeer als je je bedenkt dat ze soms al 2 of 3 generaties in Nederland wonen. Daarom zal er toch eens gekeken moeten worden naar een andere aanpak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over eens. Maar dat kan je alleen doen als je ze ook dezelfde rechten geeft als jij en ik en ze niet wegzet als minderwaardig en gevaarlijk omdat ze een ander geloof aanhangen.
Jou vergelijken met een troll als ethiraseth gaat me te ver, maar jij komt niet altijd even respectvol uit de hoek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sarcasme? Niemand beaamt jouw observatie namelijk
Welk acc was van jouw dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik spam helemaal niet:
[..]
Ik had geen enkel commercieel doel. De links in het onderschrift stonden er al vele maanden. Nooit geen enkele waarschuwing. In vind je echt een waardeloze admin.
Als ik mij aan jouw censuur moet houden kun je mij beter direct geheel blokkeren.
Ja en verhagen gaat die regels deels weer schrappen. Maar je hebt wel gelijk, dat met die bontewever is met een flinke sisser afgelopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Henny van de Most was altijd al een uitzondering en dat type zal toch minder voor gaan komen. Zeker nu de regels tegenwoordig toch wat strenger zijn en wat vaker gehandhaafd worden. Je had er niet aan moeten denken dat de brand in de Bonte Wever uit was gebroken op een drukke avond met veel mensen daar binnen...
Ik hou me alleen maar aan de policy. Je usernames verwezen direct naar je websites. Dan houdt het snel op hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik spam helemaal niet:
[..]
Ik had geen enkel commercieel doel. De links in het onderschrift stonden er al vele maanden. Nooit geen enkele waarschuwing. In vind je echt een waardeloze admin.
Als ik mij aan jouw censuur moet houden kun je mij beter direct geheel blokkeren.
Dat zijn sowieso geen nieuwkomers hè? Die gasten zijn hier geboren en getogen. Dat het daarmee af en toe mis is gegaan in de opvoeding geef ik direct toe, maar dat heeft niets met de islam te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen het vervelende is is dat er een hele grote groep wel haar rechten kent en niet haar plichten, temeer als je je bedenkt dat ze soms al 2 of 3 generaties in Nederland wonen. Daarom zal er toch eens gekeken moeten worden naar een andere aanpak.
It's hard to see the outside from the insidequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef ethiraseth het volgende:
PHP snapt echt het woord troll niet.
Marginaal. Brandveiligheid en dergelijke blijft toch wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en verhagen gaat die regels deels weer schrappen.
quote:Maar je hebt wel gelijk, dat met die bontewever is met een flinke sisser afgelopen.
Goed tekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een semi ontplofte leiding in de meterkast
Mja, er komt nu gelukkig geen water meer uit. Denk ik.quote:
Nee dat is nu de houten constructie van je huis aan het vullen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, er komt nu gelukkig geen water meer uit. Denk ik.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat is nu de houten constructie van je huis aan het vullen.
Dat was er maar 1, de andere niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou me alleen maar aan de policy. Je usernames verwezen direct naar je websites. Dan houdt het snel op hoor
De commercie wint het het van de moraal. Straks lopen jullie nog een advertentie van de NVM mis...quote:De reden waarom deze vorm van reclame op Fok! niet is toegestaan is dat het de mogelijkheid ondergraaft voor Fok! om via betaalde reclame inkomsten te genereren, inkomsten die noodzakelijk zijn om de site in de lucht te houden.
http://dromursec.be/nl/75(...)tetende-insecten.htmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dan heeft je huiszwam geen dorst meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een voor allen. Allen voor Dolf.quote:
Dolf doet mij een beetje aan Wilders denken. Dolf verft zn snavel, Wilders zn haar. Geert is rechtvaardig!quote:
Geloof mij als het je overkomt wordt je daar niet gelukkig vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://dromursec.be/nl/75(...)tetende-insecten.htm
Je bent ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geloof mij als het je overkomt wordt je daar niet gelukkig van
Nee dat niet maar ooit eens een horrortopic over gelezen en nog verhalen gehoord. Is niet fijnquote:
dat kan heel lang goed gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
Weet je wat er gebeurt als je 10 jaar lang de doucheafvoer in de kruipruimte laat uitkomen?
Totdat het zover is opgetrokken dat het matras op de eerste verdieping begint te schimmelen.quote:
Dan is het tijd om te verhuizenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Totdat het zover is opgetrokken dat het matras op de eerste verdieping begint te schimmelen.
Ik word gek van die SP posters, altijd termen als ''protest'' ''demonstreer mee'' ''actie actie actie actie''. Dat zo'n partij niet de minste intentie heeft om een constructieve bijdrage te leveren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef Cerbie het volgende:
http://www.at5.nl/gespot/57007/verkiezingen-2/true
Dat moet jou toch aanspreken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik word gek van die SP posters, altijd termen als ''protest'' ''demonstreer mee'' ''actie actie actie actie''. Dat zo'n partij niet de minste intentie heeft om een constructieve bijdrage te leveren.
Ideaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef Cerbie het volgende:
http://www.at5.nl/gespot/57007/verkiezingen-2/true
Dat het geen nieuwkomers zijn klopt ja, maar wat mij betreft is er wel degelijk een causaal verband tussen de Islam en de problemen waar wij mee kampen hier. Het zijn natuurlijk niet de Joden of de Christenen waar we last van hebben, de meeste criminelen onder allochtonen zijn Moslim, dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar je hebt gelijk als je bedoeld te zeggen dat je mensen niet ''zomaar'' ongelijk kunt behandelen, maar het dichtdoen van Islamitische scholen zou wmb geen probleem zijn, en als jij eerlijk bent weet jij zelf ook wel dat Islamitisch onderweis niet bevorderlijk is voor de toch al moeizame integratie van allochtonen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso geen nieuwkomers hè? Die gasten zijn hier geboren en getogen. Dat het daarmee af en toe mis is gegaan in de opvoeding geef ik direct toe, maar dat heeft niets met de islam te maken.
Dat je in deze post commentaar hebt op ander onderwijs is wel heel erg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het geen nieuwkomers zijn klopt ja, maar wat mij betreft is er wel degelijk een causaal verband tussen de Islam en de problemen waar wij mee kampen hier. Het zijn natuurlijk niet de Joden of de Christenen waar we last van hebben, de meeste criminelen onder allochtonen zijn Moslim, dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar je hebt gelijk als je bedoeld te zeggen dat je mensen niet ''zomaar'' ongelijk kunt behandelen, maar het dichtdoen van Islamitische scholen zou wmb geen probleem zijn, en als jij eerlijk bent weet jij zelf ook wel dat Islamitisch onderweis niet bevorderlijk is voor de toch al moeizame integratie van allochtonen.
En toen bleek dat Antillianen gemiddeld ook crimineler zijn dan autochtonen en flikkerde jouw verhaal als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het geen nieuwkomers zijn klopt ja, maar wat mij betreft is er wel degelijk een causaal verband tussen de Islam en de problemen waar wij mee kampen hier. Het zijn natuurlijk niet de Joden of de Christenen waar we last van hebben, de meeste criminelen onder allochtonen zijn Moslim, dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar je hebt gelijk als je bedoeld te zeggen dat je mensen niet ''zomaar'' ongelijk kunt behandelen, maar het dichtdoen van Islamitische scholen zou wmb geen probleem zijn, en als jij eerlijk bent weet jij zelf ook wel dat Islamitisch onderweis niet bevorderlijk is voor de toch al moeizame integratie van allochtonen.
Welk stadsbestuur zit daar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef Cerbie het volgende:
Geert zit wel gevaarlijk. Een hoekje is er zo afgezaagd, een snorretje op handhoogte.
Hij heeft het over donkere mensen en jij nu ook. Zit je een link te beweren?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toen bleek dat Antillianen gemiddeld ook crimineler zijn dan autochtonen en flikkerde jouw verhaal als een kaartenhuis in elkaar.
Ja, en? Antillianen zijn hier ook heen geïmmigreerd, de meeste immigranten willen niet erg aarden in het Westen. Behalve mensen die zelf uit Europa komen, op Polen en andere oosblok landen na dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toen bleek dat Antillianen gemiddeld ook crimineler zijn dan autochtonen en flikkerde jouw verhaal als een kaartenhuis in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |