http://dromursec.be/nl/75(...)tetende-insecten.htmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dan heeft je huiszwam geen dorst meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een voor allen. Allen voor Dolf.quote:
Dolf doet mij een beetje aan Wilders denken. Dolf verft zn snavel, Wilders zn haar. Geert is rechtvaardig!quote:
Geloof mij als het je overkomt wordt je daar niet gelukkig vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://dromursec.be/nl/75(...)tetende-insecten.htm
Je bent ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geloof mij als het je overkomt wordt je daar niet gelukkig van
Nee dat niet maar ooit eens een horrortopic over gelezen en nog verhalen gehoord. Is niet fijnquote:
dat kan heel lang goed gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
Weet je wat er gebeurt als je 10 jaar lang de doucheafvoer in de kruipruimte laat uitkomen?
Totdat het zover is opgetrokken dat het matras op de eerste verdieping begint te schimmelen.quote:
Dan is het tijd om te verhuizenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Totdat het zover is opgetrokken dat het matras op de eerste verdieping begint te schimmelen.
Ik word gek van die SP posters, altijd termen als ''protest'' ''demonstreer mee'' ''actie actie actie actie''. Dat zo'n partij niet de minste intentie heeft om een constructieve bijdrage te leveren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef Cerbie het volgende:
http://www.at5.nl/gespot/57007/verkiezingen-2/true
Dat moet jou toch aanspreken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik word gek van die SP posters, altijd termen als ''protest'' ''demonstreer mee'' ''actie actie actie actie''. Dat zo'n partij niet de minste intentie heeft om een constructieve bijdrage te leveren.
Ideaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef Cerbie het volgende:
http://www.at5.nl/gespot/57007/verkiezingen-2/true
Dat het geen nieuwkomers zijn klopt ja, maar wat mij betreft is er wel degelijk een causaal verband tussen de Islam en de problemen waar wij mee kampen hier. Het zijn natuurlijk niet de Joden of de Christenen waar we last van hebben, de meeste criminelen onder allochtonen zijn Moslim, dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar je hebt gelijk als je bedoeld te zeggen dat je mensen niet ''zomaar'' ongelijk kunt behandelen, maar het dichtdoen van Islamitische scholen zou wmb geen probleem zijn, en als jij eerlijk bent weet jij zelf ook wel dat Islamitisch onderweis niet bevorderlijk is voor de toch al moeizame integratie van allochtonen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso geen nieuwkomers hè? Die gasten zijn hier geboren en getogen. Dat het daarmee af en toe mis is gegaan in de opvoeding geef ik direct toe, maar dat heeft niets met de islam te maken.
Dat je in deze post commentaar hebt op ander onderwijs is wel heel erg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het geen nieuwkomers zijn klopt ja, maar wat mij betreft is er wel degelijk een causaal verband tussen de Islam en de problemen waar wij mee kampen hier. Het zijn natuurlijk niet de Joden of de Christenen waar we last van hebben, de meeste criminelen onder allochtonen zijn Moslim, dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar je hebt gelijk als je bedoeld te zeggen dat je mensen niet ''zomaar'' ongelijk kunt behandelen, maar het dichtdoen van Islamitische scholen zou wmb geen probleem zijn, en als jij eerlijk bent weet jij zelf ook wel dat Islamitisch onderweis niet bevorderlijk is voor de toch al moeizame integratie van allochtonen.
En toen bleek dat Antillianen gemiddeld ook crimineler zijn dan autochtonen en flikkerde jouw verhaal als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het geen nieuwkomers zijn klopt ja, maar wat mij betreft is er wel degelijk een causaal verband tussen de Islam en de problemen waar wij mee kampen hier. Het zijn natuurlijk niet de Joden of de Christenen waar we last van hebben, de meeste criminelen onder allochtonen zijn Moslim, dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar je hebt gelijk als je bedoeld te zeggen dat je mensen niet ''zomaar'' ongelijk kunt behandelen, maar het dichtdoen van Islamitische scholen zou wmb geen probleem zijn, en als jij eerlijk bent weet jij zelf ook wel dat Islamitisch onderweis niet bevorderlijk is voor de toch al moeizame integratie van allochtonen.
Welk stadsbestuur zit daar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef Cerbie het volgende:
Geert zit wel gevaarlijk. Een hoekje is er zo afgezaagd, een snorretje op handhoogte.
Hij heeft het over donkere mensen en jij nu ook. Zit je een link te beweren?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toen bleek dat Antillianen gemiddeld ook crimineler zijn dan autochtonen en flikkerde jouw verhaal als een kaartenhuis in elkaar.
Ja, en? Antillianen zijn hier ook heen geïmmigreerd, de meeste immigranten willen niet erg aarden in het Westen. Behalve mensen die zelf uit Europa komen, op Polen en andere oosblok landen na dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toen bleek dat Antillianen gemiddeld ook crimineler zijn dan autochtonen en flikkerde jouw verhaal als een kaartenhuis in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |