Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je kent me tochquote:
Heb jij ook al een Japans toilet?quote:
Jaquote:
Neequote:
Tot straksquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
Mart!
Ons mam moest vreselijk lachen om het tegeltje![]()
Ze vond het bijzonder herkenbaar![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Het hing er ook in een winkel en er stond nog net niet 'MPG' boven.
1:18?quote:
1:18 is prima voorlopig.quote:
En je een toupet hebtquote:Op maandag 7 februari 2011 14:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
1:18 is prima voorlopig.
De 1:1 wordt hem pas als ik rond de 50 ben!
of kaal geschoren hoofdquote:
Nee jij bent lekker verstaanbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope. Hij bromt hooguit wat onverstaanbaars, maar verder...
Hey TFMquote:Op maandag 7 februari 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, wat een cryptische TT
HoiHoi
Dat is het zekerquote:
Je hebt mij nog nooit horen pratenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
of kaal geschoren hoofd
[..]
Nee jij bent lekker verstaanbaar
TFM krullebolquote:Op maandag 7 februari 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, wat een cryptische TT
HoiHoi
Lief doenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
of kaal geschoren hoofd
[..]
Nee jij bent lekker verstaanbaar
Dat doe ik ook wel in de winter als ik lang in de auto zit, gewoon verwarming aanquote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, omg
Is dat jou ook al zo opgevallen?
Ik trok daarstraks gwn mijn jas uit in de auto
ik ben zonder jas naar huis gefietstquote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, omg
Is dat jou ook al zo opgevallen?
Ik trok daarstraks gwn mijn jas uit in de auto
GOoeeeeedquote:
Tuurlijk wel. Alleen die uit kerkrade niet, die kan ik zelfs niet verstaanquote:Op maandag 7 februari 2011 14:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen enkele Limbo is te verstaan!
Mooiquote:
Niet eens een breezerquote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pas na 8 jaar studie versta ik er een paarquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen die uit kerkrade niet, die kan ik zelfs niet verstaan.
Volgens mij ben ik gewoon te verstaan. Vraag maar aan Muck, Marijke, OA, Trev, pgr, Fha, DaMart, ST, LL, wok, sym, fles, Pheno, BX, etc, enz...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
pas na 8 jaar studie versta ik er een paar
Ik heb er geen moeite meequote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon te verstaan. Vraag maar aan Muck, Marijke, OA, Trev, pgr, Fha, DaMart, ST, LL, wok, sym, fles, Pheno, BX, etc, enz...
je hebt echt honger héquote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon te verstaan. Vraag maar aan Muck, Marijke, OA, Trev, pgr, Fha, DaMart, ST, LL, wok, sym, fles, Pheno, BX, etc, enz...
Zuup'rd!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had zelfs nog nooit een breezer op
Maar vond het wel lekker
Ik had zelfs eerst bier opquote:Op maandag 7 februari 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuup'rd!
Ik heb het een keer op en sindsdien blijf ik er uit de buurt... Link spul... Net limonade.. tot je van je stoel opstaat en naar buiten loopt...
Ja. Altijdquote:
Needanku, geef mij maar een sapjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Lekker gekraakt?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooaaah.
Terug van fysio![]()
Geen Kim
Maar wel weer eens serieus afgepeigerd
Flesquote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooaaah.
Terug van fysio![]()
Geen Kim
hai!quote:
Hey Flesquote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooaaah.
Terug van fysio![]()
Geen Kim
Hey STquote:
Nee, gesloofdquote:
Hoiquote:
quote:
kom maar halenquote:
Hoiquote:
Suikerbeeeeeeeeeeeeebquote:
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand toevallig wat Goniometrie betekend/inhoudt?
Driehoeksmeetkunde.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand toevallig wat Goniometrie betekend/inhoudt?
Hoe is die daar?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
![]()
hoi![]()
[..]
kom maar halen
[..]
Hoi
Or, well, maak er een paar uurtjes vanquote:Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
wikipedia![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goniometrie
en jij over een half uurtje ook
Ja maar ik moet werken............en Muck is niet helemaal lekker dus stel ik was vrij dan had ik voor ziekenbroeder moeten spelen.quote:
Hoe is het nou?quote:
Met je overdreven twibbonquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar ik moet werken............en Muck is niet helemaal lekker dus stel ik was vrij dan had ik voor ziekenbroeder moeten spelen.
Bemoei je niet met mijn twibbon, ouwe treindief!quote:
kusje op je Muck danquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
Ja maar ik moet werken............en Muck is niet helemaal lekker dus stel ik was vrij dan had ik voor ziekenbroeder moeten spelen.
Aan het bellenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bemoei je niet met mijn twibbon, ouwe treindief!
quote:
quote:
quote:
Met mijquote:
Dat dacht ik alquote:
Barquote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer thuis op het nest
poezies hebben ons heeeeelemaal niet gemist..
ze hadden de zak met eten gevonden en omgegooid en lekker uit de zak zitten smikkelen
Nu aan de was, de afwas die er nog stonden de rest van het huis opruimen.
Note to self: huis opruimen VOORDAT je op vakantie gaat!
Hey Barretjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer thuis op het nest
poezies hebben ons heeeeelemaal niet gemist..
ze hadden de zak met eten gevonden en omgegooid en lekker uit de zak zitten smikkelen
Nu aan de was, de afwas die er nog stonden de rest van het huis opruimen.
Note to self: huis opruimen VOORDAT je op vakantie gaat!
Wat hoor jij van je ouders over barretjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Dat heb ik al gehoord van mijn ouders
Have fun met het opruimen
Niks, jij moet gewoon beter lezen, dat je dus voor dat je weg gaat de zooi opruimtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat hoor jij van je ouders over barretje![]()
???
tnx!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Bar![]()
Whehehehe, slimme poezels![]()
succes met opruimen
je bent gewoon jaloers!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat hoor jij van je ouders over barretje![]()
???
Jaaaaaquote:
Je wil er later dus wel eentje?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!
mja de afwas zit al in de machine nu een flinke berg was opvouwen en in de kast proppen.. en meteen ook maar de was weer aanzetten..
waarom komt er nou nooit een eind aan de was??![]()
kijkt bezorgt uit naar de tijd dat er hier een hummel rondloopt.. dan moeten er NOG meer wassen gedaan worden
later..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Kom je mooi op tijd achterquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
o, nieuw topic![]()
het was stil in het vorige
Omdat het was is. Het feit dat er geen einde aan komt, is een van de natuurlijke eigenschappen van wasquote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!
mja de afwas zit al in de machine nu een flinke berg was opvouwen en in de kast proppen.. en meteen ook maar de was weer aanzetten..
waarom komt er nou nooit een eind aan de was??![]()
kijkt bezorgt uit naar de tijd dat er hier een hummel rondloopt.. dan moeten er NOG meer wassen gedaan worden
quote:
viel het opquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom je mooi op tijd achter
Druk op je werk?
zie boven je eigen postquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het was is. Het feit dat er geen einde aan komt, is een van de natuurlijke eigenschappen van was...
En een hummel... Zit dat al in de planning dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
later..
dat laat niet meer zo lang op zich wachten hoor
eerst trouwen en dan gaan we aan de slag met het beslagAha, we horen het dus vanzelf een keertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal zo je ouders eens bellen..
hopelijk kan ik ze verstaan
Hey Koenquote:
Omdat het niet extreem snel gaat wel jaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
later..
dat laat niet meer zo lang op zich wachten hoor
eerst trouwen en dan gaan we aan de slag met het beslagTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
We horen het dus nog wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, we horen het dus vanzelf een keertje
ik zal het hier heus wel aan kondigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
thee??quote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
handig als ik in Almere zit
Maar een bakkie
verhaal?? jankende hond??quote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
Dat verhaal met die jankende hond krijgt nog een vervolg, geloof ik... er kwam zojuist iemand van de woningbouw met 3 agenten het gebouw in op zoek naar de flat met de hond!
je had gebeld?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
Dat verhaal met die jankende hond krijgt nog een vervolg, geloof ik... er kwam zojuist iemand van de woningbouw met 3 agenten het gebouw in op zoek naar de flat met de hond!
Het is deze dagen wel spanning en sensatie bij jou in de buurt hequote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
Nein, nein. Der Hund hat gebellt!quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is deze dagen wel spanning en sensatie bij jou in de buurt he!
Sinds gisterenavond jankt er al een hond ergens... en vanochtend onthield dat beest me een ochtend uitslapen... maar hij jankt gewoon de hele dag door, alsof hij alleen is. Ik wilde het net gaan melden bij de woningbouw, toen er dus wat mensen, waaronder 3 agenten, kwamen aanlopen.quote:
Bij die fik waren ook drie wouto's erbij hequote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
achterbuurt
brandstichting, agenten all over the place
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal het hier heus wel aan kondigenDaar was ik ook niet bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog al ja en dan vooral die bejaardenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
achterbuurt
brandstichting, agenten all over the place
pak een geweer en kill the basterdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
Oké, nu rijdt de politie weg en ik hoor die hond nog steeds janken.
Hier was gisteren ook politiequote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
Oké, nu rijdt de politie weg en ik hoor die hond nog steeds janken.
En terwijl jij met een koevoet in de hand de deur opende, keek je met onschuldige puppy-ogen en zei je dat je van niks wist?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier was gisteren ook politieVragen over een bijna-inbraak in de buurt
Wat heb je nu weer uitgevreten?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier was gisteren ook politieVragen over een bijna-inbraak in de buurt
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terwijl jij met een koevoet in de hand de deur opende, keek je met onschuldige puppy-ogen en zei je dat je van niks wist?
heheh.. een mini mij duurt nog minstens een jaar!quote:
Meegefietst met een vriendinquote:
het huis naast mij staat nog vrijquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. een miniToek duurt nog minstens 2 jaar!
Ik zat zoals gewoonlijk te Fok!kenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terwijl jij met een koevoet in de hand de deur opende, keek je met onschuldige puppy-ogen en zei je dat je van niks wist?
We zijn ook nog niet wegquote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. een mini mij duurt nog minstens een jaar!
Voor 30 KM pak ik wel de autoquote:
ik wil 1 op 1 ruilen met hem!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het huis naast mij staat nog vrij
Dan is het geen meefietsen meerquote:
Ja en gaat snellerquote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is het geen meefietsen meer
Wacosta?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het huis naast mij staat nog vrij
' s Nachts ben ik vrij actiefquote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem, deed je maar eens wat
Maar dan heeft het geen nutquote:
gaaf, maar ik wil naast het circuit wonenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is nog wel een stukkie lopen dan
MET plattegrond!
Ja houdoequote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
ja, hoogste tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel tof uitquote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is nog wel een stukkie lopen dan
MET plattegrond!
Dat blijktquote:
Hoezo niet?quote:
Bis Later Wokquote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat dat inhoudtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf, maar ik wil naast het circuit wonen
tsjaaaaa...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat dat inhoudt![]()
Jammer voor je: de woning schuin hierboven is blijkbaar ook al verhuurd... aan een alleenstaande hondquote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf, maar ik wil naast het circuit wonen
Pffff voor toek 10 anderen...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je naast MIJ wilde wonen
Meefietsen is voor de gezelligheidquote:
Dat hij naar huis gaat, vraag het hem later precies maarquote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat dat inhoudt![]()
hihih..quote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffff voor toek 10 anderen...
Ik, bijvoorbeeld...
Zijn auto doet stofwolk?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hij naar huis gaat, vraag het hem later precies maar
Maar hoezo niet met zijn 2en met de auto, veel makkelijkerquote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meefietsen is voor de gezelligheid
hmmm nee, wel MET jouquote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je naast MIJ wilde wonen
Is dat zo vreemd danquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer voor je: de woning schuin hierboven is blijkbaar ook al verhuurd... aan een alleenstaande hond.
Hij weet niet hoe snel hij van werk weg moet, dus stuift hij vanaf zijn werkplek naar buiten en scheurt naar huis, een stofwolk achterlatend.quote:
Omdat 14 jaarquote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo niet met zijn 2en met de auto, veel makkelijker
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer voor je: de woning schuin hierboven is blijkbaar ook al verhuurd... aan een alleenstaande hond.
Tsjaaa, wordt lastig op je 14e/15equote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo niet met zijn 2en met de auto, veel makkelijker
mja.. wel meer banen..quote:
Gewoon joyridenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsjaaa, wordt lastig op je 14e/15e
Bijvoorbeeld ja.quote:
En we kunnen al zo goed fietsen...quote:
heb je nu al een baan?? en wat voor baan wil je dan??quote:
Is dat dan zo'n ramp?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En we kunnen al zo goed fietsen...
Soms is het een ramp jaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n ramp?
Maar jij fietst dus eerst met een vriendin 15 km mee en dan alleen terug?
Ik snap je niet, waarom laat je haar dan niet gezellig mee terug fietsen?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms is het een ramp ja
Ja, 15 snelle km heen en alleen met wind tegen 15 km terug
Nee. Weet ik nog niet exact, maar iets in de (semi-)publieke sector spreekt mij op zich best aanquote:Op maandag 7 februari 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je nu al een baan?? en wat voor baan wil je dan??
en.. zou je echt weg willen uit limburg??
Whehequote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap je niet, waarom laat je haar dan niet gezellig mee terug fietsen?
Hoezo, haal je haar voor schooltijd ook op of zo?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WheheDan moet zij 45 km en 60 km op een dag
op je werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef Koen66 het volgende:
natuurlijk werd ik zakelijk weer gestoord
Nee, maar ik fietste mee naar haar huis en dan moet ik weer terug naar mijn huis, dat ongeveer 500 meter van school af isquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, haal je haar voor schooltijd ook op of zo?
Het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op je werk?
neeeeeeeeeeeeeeee toch![]()
![]()
En dan blijf je daar ook nog een tijd of gelijk zelf ook terug?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik fietste mee naar haar huis
Zie editquote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan blijf je daar ook nog een tijd of gelijk zelf ook terug?
erg hequote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op je werk?
neeeeeeeeeeeeeeee toch![]()
![]()
Jij spoort nietquote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie edit
Meteen terug trouwens
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg he![]()
Denk je ff lekker te kunnen Fokken
Wat een schandequote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg he![]()
Denk je ff lekker te kunnen Fokken
Ik baal ook altijd als ik net een post aan het typen ben, en ik word gebeld... maar dan typ ik later wel verderquote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dit meen je toch niet echt he?
Niet dat ik weet?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Zag ik daar een geelkleurige UI met een konijntje erin?
Dat ze niet gewoon dan bij jou komt om daar te kletsen en dan naar huis gaatquote:
Ze hoeft niet eens te fietsenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, als ze met de trein ging, hoefde ze ook niet zo ver te fietsen.
hmmhmm natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoef maar een paar honderd meterquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, als ze met de trein ging, hoefde ze ook niet zo ver te fietsen.
Logisch dat je dan niet met de trein gaat, want de stations liggen dan iets te ver uit elkaar voor je!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoef maar een paar honderd meter
Zou ze ook best doen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ze niet gewoon dan bij jou komt om daar te kletsen en dan naar huis gaat
Mijn netvlies heeft me bedrogen, ik vraag een echtscheiding aan.quote:
nu willen we het weten ook!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek die sms![]()
Ik kwam niet meer bij
Tuuluk wel!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!!!!!
Want werken is leuk, maar niet in de baas zijn tijd.
En nu moet jij alleen weer terug fietsenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ze ook best doen hoorMaar anders moest ze alleen naar huis fietsen, da's ook niet leuk
Je ziet gewoon wat je graag wilt zienquote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn netvlies heeft me bedrogen, ik vraag een echtscheiding aan.
???quote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek die sms![]()
Ik kwam niet meer bij
Maar ik geef daar niks omquote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu moet jij alleen weer terug fietsen
Ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek die sms![]()
Ik kwam niet meer bij
LoooooovelyLaaaaaaadyquote:
Hey LLquote:
Jij spoort echt nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik geef daar niks omHet is geheel vrijwillig
Dan ben ik het er gewoon maar niet mee eensquote:
*geeft gebitquote:
Dat hebben ze blijkbaar al gedaan, en nu gaan ze ons mee laten genietenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu dus delen![]()
anders hadden jullie dit maar prive moeten bespreken
Een punt vergeten achter de eerste zin, 0,5 eraf,quote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je ziet gewoon wat je graag wilt zien.
'Waar het hart van vol is...'
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek die sms![]()
Ik kwam niet meer bij
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een punt vergeten achter de eerste zin, 0,5 eraf,
Spellingsfout, het is niet hard, maar hart, 1 punt eraf.
De zins opbouw is kort, maar krachtig, je boodschap is duidelijk en bondig.
10 - 0,5 - 1 = 8,5.
Het cijfer telt 450x me voor al je vakken.
Een beetje ontspanning onder werktijd kan geen kwaad, vind ik... alleen moet het niet zo zijn dat je gaat werken tussen het FOK!ken door...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben ik het er gewoon maar niet mee eens
Lolquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb mijn broertje zo'n anonieme sms van Amstel gestuurd. Dat die bier voor mijn pa moet pakken.
Ik kreeg een SMS van XS4all met de volgende tekst:quote:
Geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb mijn broertje zo'n anonieme sms van Amstel gestuurd. Dat die bier voor mijn pa moet pakken.
Whahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg een SMS van XS4all met de volgende tekst:
U bent vandaag te lang online geweest. U wordt verzocht Toek te bellen voor een gezellig praten. Toek is bereikbaar vanaf 21:30
Ja, precies datquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje ontspanning onder werktijd kan geen kwaad, vind ik... alleen moet het niet zo zijn dat je gaat werken tussen het FOK!ken door....
Dat is wel flauwquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
U bent vandaag te lang online geweest. U wordt verzocht Toek te bellen voor een gezellig praten. Toek is bereikbaar vanaf 21:30
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Echt grappig enzo, maar ken je die Trevviaanse verspreking niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een punt vergeten achter de eerste zin, 0,5 eraf,
Spellingsfout, het is niet hard, maar hart, 1 punt eraf.
De zins opbouw is kort, maar krachtig, je boodschap is duidelijk en bondig.
10 - 0,5 - 1 = 8,5.
Dat is echt fantastisch!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Zolang je maar niet mijn nummer uit jullie systeem gaat vissen om mij lastig te vallen danquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb geen KPN telefoonquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GeweldigEn bel jij mij maar, jij hebt vast personeelskorting
![]()
ik kan niet bij mobiele nummers manquote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang je maar niet mijn nummer uit jullie systeem gaat vissen om mij lastig te vallen dan
[..]
hihi dies leukquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
smscity.comquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Welke site gebruikt Toek daarvoor? Dan stuur ik hem even een sms van Blijdorp, met de vraag of hij mevrouw De Beer kan terugbellen in verband met zijn sollicitatie
Dan zou ik er toch mevrouw apenpoep van maken ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Welke site gebruikt Toek daarvoor? Dan stuur ik hem even een sms van Blijdorp, met de vraag of hij mevrouw De Beer kan terugbellen in verband met zijn sollicitatie
Ow, maar ik FOK! niet onder werktijd hoor. Alleen in de pauze en op de plee.quote:
Dat weet ik toch nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan niet bij mobiele nummers manKan alleen zoeken op vaste nummers. Niet eens op naam!
quote:
Even noteren... volgende week maandag zijn daar ook wel hele flauwe, zoetsappige berichten mee te bedenken, vermoed ik.quote:
Als ik jou was zou ik terug glurenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
De buurman gluurt bij ons naar binnen
Like, WTF?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Doet mijn buurman ook altijd, echt vaag, zit ie gewoon een uur lang met z'n stoel voor het raam naar je te kijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
De buurman gluurd bij ons naar binnen
Ik zwaaide vriendelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik terug gluren
Ieeksssquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ja, valentijnsdagquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even noteren... volgende week maandag zijn daar ook wel hele flauwe, zoetsappige berichten mee te bedenken, vermoed ik.
Toen mijn ouders net samenwoonden, deed de overbuurman dat met zijn verrekijker... totdat mijn vader voor het raam ging staan, bukte en zijn broek liet zakkenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
B. Aviaanquote:Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zou ik er toch mevrouw apenpoep van maken ofzo![]()
je snapt nu waarom ik ging kijken hoeveel credits ik nog heb!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even noteren... volgende week maandag zijn daar ook wel hele flauwe, zoetsappige berichten mee te bedenken, vermoed ik.
Bergen vol post natuurlijk en je inbox overleeft het niet met digitale hallmark kaartjesquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, valentijnsdagNou, het zal me wat worden.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen mijn ouders net samenwoonden, deed de overbuurman dat met zijn verrekijker... totdat mijn vader voor het raam ging staan, bukte en zijn broek liet zakken![]()
.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
"In verband met aangifte wordt u verzocht zich te melden op het politiebureau in de Cupidolaan. Een leuke man beschuldigt u van het stelen van zijn hart."quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, valentijnsdagNou, het zal me wat worden.
Aaah OMGquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen mijn ouders net samenwoonden, deed de overbuurman dat met zijn verrekijker... totdat mijn vader voor het raam ging staan, bukte en zijn broek liet zakken![]()
.
Hoezo voorspelbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik ben nu al bangquote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bergen vol post natuurlijk en je inbox overleeft het niet met digitale hallmark kaartjes
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
"In verband met aangifte wordt u verzocht zich te melden op het politiebureau in de Cupidolaan. Een leuke man beschuldigt u van het stelen van zijn hart."
Weg kans van de verzender.
Bang? Trev komop je bent een ventquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo voorspelbaar
[..]
[..]
Ik ben nu al bang
Er komt een idee in je op?quote:
quote:
Nou van al die dames die mij een kaartje sturen word ik wel weekquote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bang? Trev komop je bent een vent![]()
Echte mannen zijn niet bang
en toen kwam de buurvrouw langslopen.quote:
Toen was de stoel ineens bezet door iemand andersquote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en toen kwam de buurvrouw langslopen.
al die dames?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou van al die dames die mij een kaartje sturen word ik wel week
Stuur ze maar door dan, is weer eens wat anders dan rekeningen in de brievenbus op 14 februariquote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou van al die dames die mij een kaartje sturen word ik wel week
Yupquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur ze maar door dan, is weer eens wat anders dan rekeningen in de brievenbus op 14 februari.
Soms welquote:
Moet je het vooral hier zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
En op maandag krijg ik zelden post...
En ik verwacht eigenlijk ook niks
Ik ook niet, nooit gedaan ookquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
O ja, het is dan maandag... nou ja, dan hoef ik de brievenbus helemaal niet te openenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
oh noesss what have i donequote:
Ik doe ook niet aan die flauwekul mee... als je iemand leuk vindt, dan heeft het voor mij meer waarde om het op willekeurig welke andere dag te doen, dan precies op die ene datum dat de commercie vindt dat je dat moet doenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet, nooit gedaan ook![]()
En ook eigenlijk bijna nooit wat gekregen
Hoezo, komt de postbode dan niet bij jullie?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, het is dan maandag... nou ja, dan hoef ik de brievenbus helemaal niet te openen.
Te laatquote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesss what have i done
editten heeft geen zin
Ja, maar ik krijg dan toch ook nooit wat op maandag... dat is dan vrijdags verstuurd en is er op zaterdag alquote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, komt de postbode dan niet bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |