pas na 8 jaar studie versta ik er een paarquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen die uit kerkrade niet, die kan ik zelfs niet verstaan.
Volgens mij ben ik gewoon te verstaan. Vraag maar aan Muck, Marijke, OA, Trev, pgr, Fha, DaMart, ST, LL, wok, sym, fles, Pheno, BX, etc, enz...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
pas na 8 jaar studie versta ik er een paar
Ik heb er geen moeite meequote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon te verstaan. Vraag maar aan Muck, Marijke, OA, Trev, pgr, Fha, DaMart, ST, LL, wok, sym, fles, Pheno, BX, etc, enz...
je hebt echt honger héquote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon te verstaan. Vraag maar aan Muck, Marijke, OA, Trev, pgr, Fha, DaMart, ST, LL, wok, sym, fles, Pheno, BX, etc, enz...
Zuup'rd!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had zelfs nog nooit een breezer op
Maar vond het wel lekker
Ik had zelfs eerst bier opquote:Op maandag 7 februari 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuup'rd!
Ik heb het een keer op en sindsdien blijf ik er uit de buurt... Link spul... Net limonade.. tot je van je stoel opstaat en naar buiten loopt...
Ja. Altijdquote:
Needanku, geef mij maar een sapjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Lekker gekraakt?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooaaah.
Terug van fysio![]()
Geen Kim
Maar wel weer eens serieus afgepeigerd
Flesquote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooaaah.
Terug van fysio![]()
Geen Kim
hai!quote:
Hey Flesquote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooaaah.
Terug van fysio![]()
Geen Kim
Hey STquote:
Nee, gesloofdquote:
Hoiquote:
quote:
kom maar halenquote:
Hoiquote:
Suikerbeeeeeeeeeeeeebquote:
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand toevallig wat Goniometrie betekend/inhoudt?
Driehoeksmeetkunde.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand toevallig wat Goniometrie betekend/inhoudt?
Hoe is die daar?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
![]()
hoi![]()
[..]
kom maar halen
[..]
Hoi
Or, well, maak er een paar uurtjes vanquote:Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
wikipedia![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goniometrie
en jij over een half uurtje ook
Ja maar ik moet werken............en Muck is niet helemaal lekker dus stel ik was vrij dan had ik voor ziekenbroeder moeten spelen.quote:
Hoe is het nou?quote:
Met je overdreven twibbonquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar ik moet werken............en Muck is niet helemaal lekker dus stel ik was vrij dan had ik voor ziekenbroeder moeten spelen.
Bemoei je niet met mijn twibbon, ouwe treindief!quote:
kusje op je Muck danquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
Ja maar ik moet werken............en Muck is niet helemaal lekker dus stel ik was vrij dan had ik voor ziekenbroeder moeten spelen.
Aan het bellenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bemoei je niet met mijn twibbon, ouwe treindief!
quote:
quote:
quote:
Met mijquote:
Dat dacht ik alquote:
Barquote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer thuis op het nest
poezies hebben ons heeeeelemaal niet gemist..
ze hadden de zak met eten gevonden en omgegooid en lekker uit de zak zitten smikkelen
Nu aan de was, de afwas die er nog stonden de rest van het huis opruimen.
Note to self: huis opruimen VOORDAT je op vakantie gaat!
Hey Barretjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer thuis op het nest
poezies hebben ons heeeeelemaal niet gemist..
ze hadden de zak met eten gevonden en omgegooid en lekker uit de zak zitten smikkelen
Nu aan de was, de afwas die er nog stonden de rest van het huis opruimen.
Note to self: huis opruimen VOORDAT je op vakantie gaat!
Wat hoor jij van je ouders over barretjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Dat heb ik al gehoord van mijn ouders
Have fun met het opruimen
Niks, jij moet gewoon beter lezen, dat je dus voor dat je weg gaat de zooi opruimtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat hoor jij van je ouders over barretje![]()
???
tnx!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Bar![]()
Whehehehe, slimme poezels![]()
succes met opruimen
je bent gewoon jaloers!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat hoor jij van je ouders over barretje![]()
???
Jaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |