pas na 8 jaar studie versta ik er een paarquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen die uit kerkrade niet, die kan ik zelfs niet verstaan.
Volgens mij ben ik gewoon te verstaan. Vraag maar aan Muck, Marijke, OA, Trev, pgr, Fha, DaMart, ST, LL, wok, sym, fles, Pheno, BX, etc, enz...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
pas na 8 jaar studie versta ik er een paar
Ik heb er geen moeite meequote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon te verstaan. Vraag maar aan Muck, Marijke, OA, Trev, pgr, Fha, DaMart, ST, LL, wok, sym, fles, Pheno, BX, etc, enz...
je hebt echt honger héquote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon te verstaan. Vraag maar aan Muck, Marijke, OA, Trev, pgr, Fha, DaMart, ST, LL, wok, sym, fles, Pheno, BX, etc, enz...
Zuup'rd!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had zelfs nog nooit een breezer op
Maar vond het wel lekker
Ik had zelfs eerst bier opquote:Op maandag 7 februari 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuup'rd!
Ik heb het een keer op en sindsdien blijf ik er uit de buurt... Link spul... Net limonade.. tot je van je stoel opstaat en naar buiten loopt...
Ja. Altijdquote:
Needanku, geef mij maar een sapjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Lekker gekraakt?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooaaah.
Terug van fysio![]()
Geen Kim
Maar wel weer eens serieus afgepeigerd
Flesquote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooaaah.
Terug van fysio![]()
Geen Kim
hai!quote:
Hey Flesquote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooaaah.
Terug van fysio![]()
Geen Kim
Hey STquote:
Nee, gesloofdquote:
Hoiquote:
quote:
kom maar halenquote:
Hoiquote:
Suikerbeeeeeeeeeeeeebquote:
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand toevallig wat Goniometrie betekend/inhoudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |