*geeft gebitquote:
Dat hebben ze blijkbaar al gedaan, en nu gaan ze ons mee laten genietenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu dus delen![]()
anders hadden jullie dit maar prive moeten bespreken
Een punt vergeten achter de eerste zin, 0,5 eraf,quote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je ziet gewoon wat je graag wilt zien.
'Waar het hart van vol is...'
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek die sms![]()
Ik kwam niet meer bij
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een punt vergeten achter de eerste zin, 0,5 eraf,
Spellingsfout, het is niet hard, maar hart, 1 punt eraf.
De zins opbouw is kort, maar krachtig, je boodschap is duidelijk en bondig.
10 - 0,5 - 1 = 8,5.
Het cijfer telt 450x me voor al je vakken.
Een beetje ontspanning onder werktijd kan geen kwaad, vind ik... alleen moet het niet zo zijn dat je gaat werken tussen het FOK!ken door...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ben ik het er gewoon maar niet mee eens
Lolquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb mijn broertje zo'n anonieme sms van Amstel gestuurd. Dat die bier voor mijn pa moet pakken.
Ik kreeg een SMS van XS4all met de volgende tekst:quote:
Geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb mijn broertje zo'n anonieme sms van Amstel gestuurd. Dat die bier voor mijn pa moet pakken.
Whahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg een SMS van XS4all met de volgende tekst:
U bent vandaag te lang online geweest. U wordt verzocht Toek te bellen voor een gezellig praten. Toek is bereikbaar vanaf 21:30
Ja, precies datquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje ontspanning onder werktijd kan geen kwaad, vind ik... alleen moet het niet zo zijn dat je gaat werken tussen het FOK!ken door....
Dat is wel flauwquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
U bent vandaag te lang online geweest. U wordt verzocht Toek te bellen voor een gezellig praten. Toek is bereikbaar vanaf 21:30
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt grappig enzo, maar ken je die Trevviaanse verspreking niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een punt vergeten achter de eerste zin, 0,5 eraf,
Spellingsfout, het is niet hard, maar hart, 1 punt eraf.
De zins opbouw is kort, maar krachtig, je boodschap is duidelijk en bondig.
10 - 0,5 - 1 = 8,5.
Dat is echt fantastisch!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Zolang je maar niet mijn nummer uit jullie systeem gaat vissen om mij lastig te vallen danquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb geen KPN telefoonquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GeweldigEn bel jij mij maar, jij hebt vast personeelskorting
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |