Bijvoorbeeld ja.quote:
En we kunnen al zo goed fietsen...quote:
heb je nu al een baan?? en wat voor baan wil je dan??quote:
Is dat dan zo'n ramp?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En we kunnen al zo goed fietsen...
Soms is het een ramp jaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n ramp?
Maar jij fietst dus eerst met een vriendin 15 km mee en dan alleen terug?
Ik snap je niet, waarom laat je haar dan niet gezellig mee terug fietsen?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms is het een ramp ja
Ja, 15 snelle km heen en alleen met wind tegen 15 km terug
Nee. Weet ik nog niet exact, maar iets in de (semi-)publieke sector spreekt mij op zich best aanquote:Op maandag 7 februari 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je nu al een baan?? en wat voor baan wil je dan??
en.. zou je echt weg willen uit limburg??
Whehequote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap je niet, waarom laat je haar dan niet gezellig mee terug fietsen?
Hoezo, haal je haar voor schooltijd ook op of zo?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WheheDan moet zij 45 km en 60 km op een dag
op je werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:53 schreef Koen66 het volgende:
natuurlijk werd ik zakelijk weer gestoord
Nee, maar ik fietste mee naar haar huis en dan moet ik weer terug naar mijn huis, dat ongeveer 500 meter van school af isquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, haal je haar voor schooltijd ook op of zo?
Het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op je werk?
neeeeeeeeeeeeeeee toch![]()
![]()
En dan blijf je daar ook nog een tijd of gelijk zelf ook terug?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik fietste mee naar haar huis
Zie editquote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan blijf je daar ook nog een tijd of gelijk zelf ook terug?
erg hequote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op je werk?
neeeeeeeeeeeeeeee toch![]()
![]()
Jij spoort nietquote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie edit
Meteen terug trouwens
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg he![]()
Denk je ff lekker te kunnen Fokken
Wat een schandequote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg he![]()
Denk je ff lekker te kunnen Fokken
Ik baal ook altijd als ik net een post aan het typen ben, en ik word gebeld... maar dan typ ik later wel verderquote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dit meen je toch niet echt he?
Niet dat ik weet?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Zag ik daar een geelkleurige UI met een konijntje erin?
Dat ze niet gewoon dan bij jou komt om daar te kletsen en dan naar huis gaatquote:
Ze hoeft niet eens te fietsenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, als ze met de trein ging, hoefde ze ook niet zo ver te fietsen.
hmmhmm natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dit meen je toch niet echt he?
Ik hoef maar een paar honderd meterquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, als ze met de trein ging, hoefde ze ook niet zo ver te fietsen.
Logisch dat je dan niet met de trein gaat, want de stations liggen dan iets te ver uit elkaar voor je!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoef maar een paar honderd meter
Zou ze ook best doen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ze niet gewoon dan bij jou komt om daar te kletsen en dan naar huis gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |