Je wil er later dus wel eentje?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!
mja de afwas zit al in de machine nu een flinke berg was opvouwen en in de kast proppen.. en meteen ook maar de was weer aanzetten..
waarom komt er nou nooit een eind aan de was??![]()
kijkt bezorgt uit naar de tijd dat er hier een hummel rondloopt.. dan moeten er NOG meer wassen gedaan worden
later..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Kom je mooi op tijd achterquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
o, nieuw topic![]()
het was stil in het vorige
Omdat het was is. Het feit dat er geen einde aan komt, is een van de natuurlijke eigenschappen van wasquote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!
mja de afwas zit al in de machine nu een flinke berg was opvouwen en in de kast proppen.. en meteen ook maar de was weer aanzetten..
waarom komt er nou nooit een eind aan de was??![]()
kijkt bezorgt uit naar de tijd dat er hier een hummel rondloopt.. dan moeten er NOG meer wassen gedaan worden
quote:
viel het opquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom je mooi op tijd achter
Druk op je werk?
zie boven je eigen postquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het was is. Het feit dat er geen einde aan komt, is een van de natuurlijke eigenschappen van was...
En een hummel... Zit dat al in de planning dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
later..
dat laat niet meer zo lang op zich wachten hoor
eerst trouwen en dan gaan we aan de slag met het beslagAha, we horen het dus vanzelf een keertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal zo je ouders eens bellen..
hopelijk kan ik ze verstaan
Hey Koenquote:
Omdat het niet extreem snel gaat wel jaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
later..
dat laat niet meer zo lang op zich wachten hoor
eerst trouwen en dan gaan we aan de slag met het beslagTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
We horen het dus nog wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, we horen het dus vanzelf een keertje
ik zal het hier heus wel aan kondigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
thee??quote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
handig als ik in Almere zit
Maar een bakkie
verhaal?? jankende hond??quote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
Dat verhaal met die jankende hond krijgt nog een vervolg, geloof ik... er kwam zojuist iemand van de woningbouw met 3 agenten het gebouw in op zoek naar de flat met de hond!
je had gebeld?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
Dat verhaal met die jankende hond krijgt nog een vervolg, geloof ik... er kwam zojuist iemand van de woningbouw met 3 agenten het gebouw in op zoek naar de flat met de hond!
Het is deze dagen wel spanning en sensatie bij jou in de buurt hequote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
Nein, nein. Der Hund hat gebellt!quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is deze dagen wel spanning en sensatie bij jou in de buurt he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |