ik kan niet bij mobiele nummers manquote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang je maar niet mijn nummer uit jullie systeem gaat vissen om mij lastig te vallen dan
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg een SMS van XS4all met de volgende tekst:
U bent vandaag te lang online geweest. U wordt verzocht Toek te bellen voor een gezellig praten. Toek is bereikbaar vanaf 21:30
hihi dies leukquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg een SMS van XS4all met de volgende tekst:
U bent vandaag te lang online geweest. U wordt verzocht Toek te bellen voor een gezellig praten. Toek is bereikbaar vanaf 21:30
smscity.comquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Welke site gebruikt Toek daarvoor? Dan stuur ik hem even een sms van Blijdorp, met de vraag of hij mevrouw De Beer kan terugbellen in verband met zijn sollicitatie
Dan zou ik er toch mevrouw apenpoep van maken ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Welke site gebruikt Toek daarvoor? Dan stuur ik hem even een sms van Blijdorp, met de vraag of hij mevrouw De Beer kan terugbellen in verband met zijn sollicitatie
Ow, maar ik FOK! niet onder werktijd hoor. Alleen in de pauze en op de plee.quote:
Dat weet ik toch nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan niet bij mobiele nummers manKan alleen zoeken op vaste nummers. Niet eens op naam!
quote:
Even noteren... volgende week maandag zijn daar ook wel hele flauwe, zoetsappige berichten mee te bedenken, vermoed ik.quote:
Als ik jou was zou ik terug glurenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
De buurman gluurt bij ons naar binnen
Like, WTF?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Doet mijn buurman ook altijd, echt vaag, zit ie gewoon een uur lang met z'n stoel voor het raam naar je te kijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
De buurman gluurd bij ons naar binnen
Ik zwaaide vriendelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik terug gluren
Ieeksssquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ja, valentijnsdagquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even noteren... volgende week maandag zijn daar ook wel hele flauwe, zoetsappige berichten mee te bedenken, vermoed ik.
Toen mijn ouders net samenwoonden, deed de overbuurman dat met zijn verrekijker... totdat mijn vader voor het raam ging staan, bukte en zijn broek liet zakkenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
B. Aviaanquote:Op maandag 7 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zou ik er toch mevrouw apenpoep van maken ofzo![]()
je snapt nu waarom ik ging kijken hoeveel credits ik nog heb!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even noteren... volgende week maandag zijn daar ook wel hele flauwe, zoetsappige berichten mee te bedenken, vermoed ik.
Bergen vol post natuurlijk en je inbox overleeft het niet met digitale hallmark kaartjesquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, valentijnsdagNou, het zal me wat worden.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen mijn ouders net samenwoonden, deed de overbuurman dat met zijn verrekijker... totdat mijn vader voor het raam ging staan, bukte en zijn broek liet zakken![]()
.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
"In verband met aangifte wordt u verzocht zich te melden op het politiebureau in de Cupidolaan. Een leuke man beschuldigt u van het stelen van zijn hart."quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, valentijnsdagNou, het zal me wat worden.
Aaah OMGquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen mijn ouders net samenwoonden, deed de overbuurman dat met zijn verrekijker... totdat mijn vader voor het raam ging staan, bukte en zijn broek liet zakken![]()
.
Hoezo voorspelbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik ben nu al bangquote:Op maandag 7 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bergen vol post natuurlijk en je inbox overleeft het niet met digitale hallmark kaartjes
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
"In verband met aangifte wordt u verzocht zich te melden op het politiebureau in de Cupidolaan. Een leuke man beschuldigt u van het stelen van zijn hart."
Weg kans van de verzender.
Bang? Trev komop je bent een ventquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo voorspelbaar
[..]
[..]
Ik ben nu al bang
Er komt een idee in je op?quote:
quote:
Nou van al die dames die mij een kaartje sturen word ik wel weekquote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bang? Trev komop je bent een vent![]()
Echte mannen zijn niet bang
en toen kwam de buurvrouw langslopen.quote:
Toen was de stoel ineens bezet door iemand andersquote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en toen kwam de buurvrouw langslopen.
al die dames?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou van al die dames die mij een kaartje sturen word ik wel week
Stuur ze maar door dan, is weer eens wat anders dan rekeningen in de brievenbus op 14 februariquote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou van al die dames die mij een kaartje sturen word ik wel week
Yupquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur ze maar door dan, is weer eens wat anders dan rekeningen in de brievenbus op 14 februari.
Soms welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je het vooral hier zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
En op maandag krijg ik zelden post...
En ik verwacht eigenlijk ook niks
Ik ook niet, nooit gedaan ookquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
O ja, het is dan maandag... nou ja, dan hoef ik de brievenbus helemaal niet te openenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
oh noesss what have i donequote:
Ik doe ook niet aan die flauwekul mee... als je iemand leuk vindt, dan heeft het voor mij meer waarde om het op willekeurig welke andere dag te doen, dan precies op die ene datum dat de commercie vindt dat je dat moet doenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet, nooit gedaan ook![]()
En ook eigenlijk bijna nooit wat gekregen
Hoezo, komt de postbode dan niet bij jullie?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, het is dan maandag... nou ja, dan hoef ik de brievenbus helemaal niet te openen.
Te laatquote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesss what have i done
editten heeft geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |