Een laatste postquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zat dus gewoon wat aan te kloten omdat ik toch te veel tijd heb. Wat vinden jullie er van? Andere pagina's moet ik nog maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is trouwens voorlopig niet de layout die gepland staat trouwens ik ben er gewoon voor de lol mee begonnen.
Jij luistert nu Iron Maidenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een trieste hoeveelheid luisteraars is het de laatste tijd
Zozo, ziet er strak uitquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zat dus gewoon wat aan te kloten omdat ik toch te veel tijd heb. Wat vinden jullie er van? Andere pagina's moet ik nog maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is trouwens voorlopig niet de layout die gepland staat trouwens ik ben er gewoon voor de lol mee begonnen.
Kwart voor 9 's avonds, 14 luisteraars. In het begin hadden we rond de 50 luisteraars op deze tijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een trieste hoeveelheid luisteraars is het de laatste tijd
Okequote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Viro het volgende:
probleem moet nu opgelost zijn, hopen dat ie nu niet meer happert.
Super mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er konings en keizerlijk uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, de lichte variant vind ik het mooist.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
Minder luisteraars omdat:
1: het nieuwe er wel af is
2: er weinig echte liveshows meer zijn, het is meer muziek instarten
3: er weinig publiciteit is momenteel, maar dat gaat Monopoly regelen
Dat dacht ik al, had hem speciaal voor jou erbij gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi, de lichte variant vind ik het mooist.
De donkere lijkt meer op een singletje (vinyl) dus ga ik voor diequote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mag van mij geheel licht zijn dan, het contrast tussen grijs en zwart is te grootquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus, ik krijg trouwens dm's binnen dat het lekker klinktquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe dan? Of is dat geheim?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik rook nu me 3e joint sinds jij draait.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, ik krijg trouwens dm's binnen dat het lekker klinkt
Ik stoor me er niet aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die mag van mij geheel licht zijn dan, het contrast tussen grijs en zwart is te groot
Het is nog niet bekend, maar kijken of er een stukje op de FP kan misschien?quote:
dat is wel stoer van jequote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik rook nu me 3e joint sinds jij draait.
Dat contrast vind ik juist wel tof.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die mag van mij geheel licht zijn dan, het contrast tussen grijs en zwart is te groot
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat contrast vind ik juist wel tof.
Ik draai nu me 3e joint sinds jij rooktquote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nitrouz is vaste klant van de Andersomquote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
is nog steeds bezig hoor..quote:
Als ik een mic heb mang, ga morgen is ff kijken bij de Media Markt ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nitrouz is vaste klant van de Andersom
Wanneer ga je dan weer draaien Nitta?
Voor 30 piek heb je een topsetje bij conrad.nl, zoek op: ucastquote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik een mic heb mang, ga morgen is ff kijken bij de Media Markt ofzo.
Ik kan dit bevestigen, super goede mic en koptelefoonquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor 30 piek heb je een topsetje bij conrad.nl, zoek op: ucast
wordt het ook nog voor thuisgestuurd
Tof, man. Dan ga ik checken of je een eckte Moker kan nadoenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik een mic heb mang, ga morgen is ff kijken bij de Media Markt ofzo.
Ben wel toe aan wat stevige muziek na 2 uur ditquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
EggsTC is de volgende, hij heeft nog niet gemeld ofz
Het duurde wel lang voor je hem hadquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, super goede mic en koptelefoon
Nee joh hartstikke chille muziek ditquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben wel toe aan wat stevige muziek na 2 uur dit
Wat gebeurt er als hij niet komt?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik eerst iets anders had besteld, toen dat geannuleerd en die ucast set besteldquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het duurde wel lang voor je hem had
Dan ga ik ook dj's bellenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tof, man. Dan ga ik checken of je een eckte Moker kan nadoen
![]()
Tevens is dit mijn 6000e post.
![]()
Ja eventjes, maar dit is mij wel lang genoeg geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee joh hartstikke chille muziek dit
kan ik wel begrijpen, te relaxend al dat reggaequote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zal ik maar invallen zeker, maar Eggs komt toch altijd welquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als hij niet komt?
Is ff kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor 30 piek heb je een topsetje bij conrad.nl, zoek op: ucast
wordt het ook nog voor thuisgestuurd
Ik lag net al bijna te slapen, serieusquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen, te relaxend al dat reggae
Het is z'n centen meer dan waard hoor, ik zou het doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is ff kijkenMijn prijs zou eigenlijk 20 euro zijn
![]()
Ik ook, maar niet door de muziekquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lag net al bijna te slapen, serieus
Hak/house/hardcore maakt me wel weer even wakkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lag net al bijna te slapen, serieus
Mietjequote:
Dan kun je je 20 euro beter in je zak houden, want daar heb je niks fatsoenlijks voor, tenzij je een goede geluidskaart hebt, dan heb je voor +/- 15 euro een gewone mic, maar zit je wel met verloopkabels enzo. Die ucast is USB en dus lekker makkelijk aan te sluiten.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is ff kijkenMijn prijs zou eigenlijk 20 euro zijn
![]()
Hou je bekquote:
Ze waren ook 99 euro deze kitjes, een jaar terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is z'n centen meer dan waard hoor, ik zou het doen.
Dat gaat lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Viro het volgende:
Mijn bedoeling in om het weekend lekker af te sluiten met relaxte muziek
Wekelijkse show?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Viro het volgende:
Mijn bedoeling is om het weekend lekker af te sluiten met relaxte muziek
Op de site van Alesis staat ie ook nog voor 99,00 dollarquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk een Alesis en dat is echt een topmerk, vandaar.
Als je binnenkort een microfoon hebt gefixt wordt het nog leuker.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
als het aanslaat wel, anders draai ik wel op een andere dag.
Maar ik wil ook geen echte radioshow hé, af en toe een nummertje aankondigen e.d. 't Is dat mijn mic in mijn laptop kapot is, anders had ik die gebruikt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kun je je 20 euro beter in je zak houden, want daar heb je niks fatsoenlijks voor, tenzij je een goede geluidskaart hebt, dan heb je voor +/- 15 euro een gewone mic, maar zit je wel met verloopkabels enzo. Die ucast is USB en dus lekker makkelijk aan te sluiten.
Ja genres erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je binnenkort een microfoon hebt gefixt wordt het nog leuker.
En als we ook genres in de agenda gaan zetten
Nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Viro het volgende:
Oh en als eggs er is, ik ben om 21.02 klaar.
Toch niet erg ?
lieeeefquote:
Apa kabar? Goudvisjen wilt daten met een boon.quote:
het was niet echtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Apa kabar? Goudvisjen wilt daten met een boon.
Wanneer komt jouw show?
Nog steeds?quote:
Jij moet vaker draaien man, erg lekkere muziek voor de afwisseling hier op ONZ Radioquote:
Nee weer. En netquote:
Ze sloeg he-le-maal door, Pielquote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw show?
Voorlopig niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Nitrouz het volgende:
Ragboer, wanneer ga jij VDJ is downloaden
Ik wel. Op MSN danquote:
Say whuuutquote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw show?
altijd wel even handig je als je je meldtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als 'ie maar inlogt ;+
Een uurtje is lekker, 2 is echt te veel wat mij betreft.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij moet vaker draaien man, erg lekkere muziek voor de afwisseling hier op ONZ RadioAlhoewel ik wel liever een uur dit hoor
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Moira. het volgende:
Zooo, ik heb weer een shitload Spaans grammatica en vocabulaire geleerd.
Nu even een pauze
Doet hij, via Ezequote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
altijd wel even handig je als je je meldt
Wat verwacht je dat ik draai dan?quote:
EL TORO MIERDEquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Moira. het volgende:
Nu even een pauze
Dan zal ik ff kijken hoe ik het volgende week aanpak.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een uurtje is lekker, 2 is echt te veel wat mij betreft.
Het was gewoon niet wat het lijkt, dat snap je natuurlijk welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm.. Toon is mijn broeder, ik vertrouw hem mijn goudvisjen toe!
Maar ze is en blijft van mij!
Wat dacht je van "dos cervezas, por favor"?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
EL TORO MIERDE
Dat is alles wat ik weet
Oh en
señor en señorita
Hola soy Ragboer y escucho radio sin sentido.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Moira. het volgende:
Nu even een pauze
Uurtje reagge-achtig, uurtje wat anders?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan zal ik ff kijken hoe ik het volgende week aanpak.
Neuh ben ik te lui voorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was gewoon niet wat het lijkt, dat snap je natuurlijk wel
Scroll maar naar boven, dan zie je het zelf
Moet je wel een topic terug
Scherpquote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat dacht je van "dos cervezas, por favor"?![]()
quote:
Tom Waesquote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat dacht je van "dos cervezas, por favor"?![]()
Gaat ie weer met z'n google translatequote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hola soy Ragboer y escuchar radio sin sentido.
Anderhalf dan? Want 1 is te weinig.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een uurtje is lekker, 2 is echt te veel wat mij betreft.
Daten?quote:
Stef Ekkel, Frans Duijtsquote:
huppelmets met dr belletjequote:
denk een mixquote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uurtje reagge-achtig, uurtje wat anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hola soy Ragboer y escuchar radio sin sentido.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]die foto van patjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
[..]NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb Huppel ingehaald, epische ejacaltieWauw, ik sta erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb Huppel ingehaald, epische ejacaltieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Neequote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand haalt mij in vandaag
Niet over mokken, wie quote krijgt billenkoek
Dag toonquote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik wil er net vandoor gaan, openen ze een tinychat...
Jammer
Naja, tot morgen iedereen!![]()
Stoppen...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:06 schreef Moira. het volgende:
Ik moet voor 10u even sigaretten halen bij 't tankstation in de buurt (waar ik werk)
Maar ik heb geen zin![]()
Niet roken is de oplossingquote:Op zondag 6 februari 2011 21:06 schreef Moira. het volgende:
Ik moet voor 10u even sigaretten halen bij 't tankstation in de buurt (waar ik werk)
Maar ik heb geen zin![]()
http://tinychat.com/onzinradioquote:Op zondag 6 februari 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
http://tinychat.com/onz-radio
zemmels waarom leaved iedereen terwijl ik mijn kem aan wilde zetten om eens lekekr te strippen
kom naar die andere dan mocroquote:Op zondag 6 februari 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
http://tinychat.com/onz-radio
zemmels waarom leaved iedereen terwijl ik mijn kem aan wilde zetten om eens lekekr te strippen
Welke bedoel je?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
Eggs, wil je voor mij dat spaanse gitaar nummer doen?
Huppel is al met de noorderzon vertrokkenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
Nu is iedereen weg en blijft Huppel alleen in het topic achter...
ik ben er nogquote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
Ben er nog gewoon hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
Wat een kutdingquote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
Me laptop tript em, ik ga niet meer in de chat
Alleen als ik mijn rijbewijs de 24e haalquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Voorstel : Zaterdag 26 Februari, eerste ONZ radio meet in een discotheek / kroeg in Utrecht.
Avond lang stappen, en dan weer naar huis in de vroege ochtend!
Kan ik niet, heb al iets op de agenda staan. Kan ik niet afzeggen of verschuivenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Voorstel : Zaterdag 26 Februari, eerste ONZ radio meet in een discotheek / kroeg in Utrecht.
Als ik kan dan kom ik welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
nee man, als ej een meet ga houden, doe eht dan voer een maand...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Als ik geld heb kom ik wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn rijbewijs de 24e haal
Helaas, dan ben ik er niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
In ieder geval voor de lapohunter in dezen topic!
Dat moet dus in de TT : Zaterdag 26 Februari ONZ Radio meet Utrecht
moet je ff aanpassen en kom weer met je cam op tinyquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
In ieder geval voor de lapohunter in dezen topic!
Dat moet dus in de TT : Zaterdag 26 Februari ONZ Radio meet Utrecht
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wordt een cultuurshock straks
sharrrrrrrrquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
De mods kunnen wel tevreden zijn zo zonder SC
iedereen zit op tc...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
heb jij ook lef en kom ffquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
Ik zeg: meer interactieve liveshows op de radioquote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zat er op maar ik had geen zin meer
ik zal eerdaags wel eens een keer kijken voor een micquote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg: meer interactieve liveshows op de radio
Minder plaatjeswisselen en chatten
Sowieso ja, interactieve liveshows, lijkt me vet grappigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg: meer interactieve liveshows op de radio
Minder plaatjeswisselen en chatten
Die doe ik altijd hoor en nog wel meer dj's. Interactie met je publiek is leuk en leuke dingen doen, niet puur plaatjes wisselen, want daar hou je de luisteraars niet week in/week uit mee vast.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso ja, interactieve liveshows, lijkt me vet grappig
Ja ik weet het, maar daar moeten er gewoon meer van komen, zijn er niet heel veelquote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die doe ik altijd hoor en nog wel meer dj's. Interactie met je publiek is leuk en leuke dingen doen, niet puur plaatjes wisselen, want daar hou je de luisteraars niet week in/week uit mee vast.
Die zal ik binnenkort weer doen danquote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef sharr het volgende:
En prankcalls met soundboards, dat was zo geweldig
Welke heb je nou eigenlijk allemaal al dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zal ik binnenkort weer doen dan![]()
Ik wil nog steeds een nieuw soundboard maken, maar ik weet niet waarvan
Ze waren er wel, maar die doen het niet meer. Misschien een dj sollicitatietopic ergens maken? Er zijn vast meer mensen die willen/kunnen maar ONZ niet kennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar daar moeten er gewoon meer van komen, zijn er niet heel veel
B2quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Welke heb je nou eigenlijk allemaal al dan?
Ik heb een instelling voor SAM die perfect is!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef Zokunen het volgende:
En ik wil eigenlijk niet meer met SAM draaien, doordat daar de kwaliteit vaak tegen leek te vallen.
tinychat?quote:
Whahaha een mono soundboardquote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef Monopoly het volgende:
Koelkast, maak een soundboard van Fokkers die je voiceclips sturen
Die met adjudant van der Steen was grappigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
B2
De Baron
Adjudant van der Steen
Robin
En lullo's
Ik heb die allemaal eens gemaakt voor skypegeintjes
jawel, daar heeft koelkast mijn 'tarrels' gezienquote:
Wat staat er anders dan als bij die in de tut?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een instelling voor SAM die perfect is!
Ik had er toen ook een gemaakt van Baantjerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
B2
De Baron
Adjudant van der Steen
Robin
En lullo's
Ik heb die allemaal eens gemaakt voor skypegeintjes
dacht al evenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jawel, daar heeft koelkast mijn 'tarrels' gezien
Ohja en SAM 4.2.2 heeft bugs, dus die zsm wegpleurenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat staat er anders dan als bij die in de tut?
Dat is 4.2.2 volgens mij, je moet met LAME encoden, dat kan met 4.5.6 bijvoorbeeld, die gebruik ik nu.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Zokunen het volgende:
fast resampling had ik al naar hoog gezet.
Even zoeken danquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is 4.2.2 volgens mij, je moet met LAME encoden, dat kan met 4.5.6 bijvoorbeeld, die gebruik ik nu.
kom anders ff op tinychat, hups zit daar ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom sta ik niet van 23.00 tot 00.00 op het schema?
Omdat jij ongeluk brengt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom sta ik niet van 23.00 tot 00.00 op het schema?
Ja, kom ik, maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag..?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
kom anders ff op tinychat, hups zit daar ook
Ik vind het iig een top ideequote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
voor chatten heb ik eventueel een irc-oplossing. daarmee ben ik aan het testen voor een ander doel, maar een kanaal #onzradio is natuurlijk makkelijk aangemaakt
Daarover mogelijk later meer, eerst maar eens met de crew overleggen wat ze er van vinden.
Wat heb je voor irc allemaal nodig dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:58 schreef Zokunen het volgende:
irc vind ik prima, heb ik toch standaard openstaan, server meer of minder maakt niet uit.
Heb zelf nog een tijd een ircd gedraaid dus ik redt me er wel mee
Chat.quote:
Amerikaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik trek hem door vannacht! Superbowl
Geef je de hele nacht live verslag?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik trek hem door vannacht! Superbowl
Af en toe is het leuk inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 22:05 schreef djkoelkast het volgende:
IRC![]()
Sowieso de chat is leuk af en toe, maar niet permanent als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |