Say whuuutquote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Apa kabar? Goudvisjen wilt daten met een boon.
Wanneer komt jouw show?
altijd wel even handig je als je je meldtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als 'ie maar inlogt ;+
Een uurtje is lekker, 2 is echt te veel wat mij betreft.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij moet vaker draaien man, erg lekkere muziek voor de afwisseling hier op ONZ RadioAlhoewel ik wel liever een uur dit hoor
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Moira. het volgende:
Zooo, ik heb weer een shitload Spaans grammatica en vocabulaire geleerd.
Nu even een pauze
Doet hij, via Ezequote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
altijd wel even handig je als je je meldt
Wat verwacht je dat ik draai dan?quote:
EL TORO MIERDEquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Moira. het volgende:
Nu even een pauze
Dan zal ik ff kijken hoe ik het volgende week aanpak.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een uurtje is lekker, 2 is echt te veel wat mij betreft.
Het was gewoon niet wat het lijkt, dat snap je natuurlijk welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm.. Toon is mijn broeder, ik vertrouw hem mijn goudvisjen toe!
Maar ze is en blijft van mij!
Wat dacht je van "dos cervezas, por favor"?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
EL TORO MIERDE
Dat is alles wat ik weet
Oh en
seņor en seņorita
Hola soy Ragboer y escucho radio sin sentido.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Moira. het volgende:
Nu even een pauze
Uurtje reagge-achtig, uurtje wat anders?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan zal ik ff kijken hoe ik het volgende week aanpak.
Neuh ben ik te lui voorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was gewoon niet wat het lijkt, dat snap je natuurlijk wel
Scroll maar naar boven, dan zie je het zelf
Moet je wel een topic terug
Scherpquote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat dacht je van "dos cervezas, por favor"?![]()
quote:
Tom Waesquote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat dacht je van "dos cervezas, por favor"?![]()
Gaat ie weer met z'n google translatequote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hola soy Ragboer y escuchar radio sin sentido.
Anderhalf dan? Want 1 is te weinig.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een uurtje is lekker, 2 is echt te veel wat mij betreft.
Daten?quote:
Stef Ekkel, Frans Duijtsquote:
huppelmets met dr belletjequote:
denk een mixquote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uurtje reagge-achtig, uurtje wat anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hola soy Ragboer y escuchar radio sin sentido.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]die foto van patjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb Huppel ingehaald, epische ejacaltieWauw, ik sta erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |