Tof, man. Dan ga ik checken of je een eckte Moker kan nadoenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik een mic heb mang, ga morgen is ff kijken bij de Media Markt ofzo.
Ben wel toe aan wat stevige muziek na 2 uur ditquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
EggsTC is de volgende, hij heeft nog niet gemeld ofz
Het duurde wel lang voor je hem hadquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, super goede mic en koptelefoon
Nee joh hartstikke chille muziek ditquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben wel toe aan wat stevige muziek na 2 uur dit
Wat gebeurt er als hij niet komt?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik eerst iets anders had besteld, toen dat geannuleerd en die ucast set besteldquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het duurde wel lang voor je hem had
Dan ga ik ook dj's bellenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tof, man. Dan ga ik checken of je een eckte Moker kan nadoen
![]()
Tevens is dit mijn 6000e post.
![]()
Ja eventjes, maar dit is mij wel lang genoeg geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee joh hartstikke chille muziek dit
kan ik wel begrijpen, te relaxend al dat reggaequote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zal ik maar invallen zeker, maar Eggs komt toch altijd welquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als hij niet komt?
Is ff kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor 30 piek heb je een topsetje bij conrad.nl, zoek op: ucast
wordt het ook nog voor thuisgestuurd
Ik lag net al bijna te slapen, serieusquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen, te relaxend al dat reggae
Het is z'n centen meer dan waard hoor, ik zou het doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is ff kijkenMijn prijs zou eigenlijk 20 euro zijn
![]()
Ik ook, maar niet door de muziekquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lag net al bijna te slapen, serieus
Hak/house/hardcore maakt me wel weer even wakkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lag net al bijna te slapen, serieus
Mietjequote:
Dan kun je je 20 euro beter in je zak houden, want daar heb je niks fatsoenlijks voor, tenzij je een goede geluidskaart hebt, dan heb je voor +/- 15 euro een gewone mic, maar zit je wel met verloopkabels enzo. Die ucast is USB en dus lekker makkelijk aan te sluiten.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is ff kijkenMijn prijs zou eigenlijk 20 euro zijn
![]()
Hou je bekquote:
Ze waren ook 99 euro deze kitjes, een jaar terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is z'n centen meer dan waard hoor, ik zou het doen.
Dat gaat lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Viro het volgende:
Mijn bedoeling in om het weekend lekker af te sluiten met relaxte muziek
Wekelijkse show?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Viro het volgende:
Mijn bedoeling is om het weekend lekker af te sluiten met relaxte muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |