Een laatste postquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zat dus gewoon wat aan te kloten omdat ik toch te veel tijd heb. Wat vinden jullie er van? Andere pagina's moet ik nog maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is trouwens voorlopig niet de layout die gepland staat trouwens ik ben er gewoon voor de lol mee begonnen.
Jij luistert nu Iron Maidenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een trieste hoeveelheid luisteraars is het de laatste tijd
Zozo, ziet er strak uitquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zat dus gewoon wat aan te kloten omdat ik toch te veel tijd heb. Wat vinden jullie er van? Andere pagina's moet ik nog maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is trouwens voorlopig niet de layout die gepland staat trouwens ik ben er gewoon voor de lol mee begonnen.
Kwart voor 9 's avonds, 14 luisteraars. In het begin hadden we rond de 50 luisteraars op deze tijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een trieste hoeveelheid luisteraars is het de laatste tijd
Okequote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Viro het volgende:
probleem moet nu opgelost zijn, hopen dat ie nu niet meer happert.
Super mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er konings en keizerlijk uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, de lichte variant vind ik het mooist.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
Minder luisteraars omdat:
1: het nieuwe er wel af is
2: er weinig echte liveshows meer zijn, het is meer muziek instarten
3: er weinig publiciteit is momenteel, maar dat gaat Monopoly regelen
Dat dacht ik al, had hem speciaal voor jou erbij gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi, de lichte variant vind ik het mooist.
De donkere lijkt meer op een singletje (vinyl) dus ga ik voor diequote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mag van mij geheel licht zijn dan, het contrast tussen grijs en zwart is te grootquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus, ik krijg trouwens dm's binnen dat het lekker klinktquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe dan? Of is dat geheim?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik rook nu me 3e joint sinds jij draait.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, ik krijg trouwens dm's binnen dat het lekker klinkt
Ik stoor me er niet aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die mag van mij geheel licht zijn dan, het contrast tussen grijs en zwart is te groot
Het is nog niet bekend, maar kijken of er een stukje op de FP kan misschien?quote:
dat is wel stoer van jequote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik rook nu me 3e joint sinds jij draait.
Dat contrast vind ik juist wel tof.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die mag van mij geheel licht zijn dan, het contrast tussen grijs en zwart is te groot
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat contrast vind ik juist wel tof.
Ik draai nu me 3e joint sinds jij rooktquote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nitrouz is vaste klant van de Andersomquote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
is nog steeds bezig hoor..quote:
Als ik een mic heb mang, ga morgen is ff kijken bij de Media Markt ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nitrouz is vaste klant van de Andersom
Wanneer ga je dan weer draaien Nitta?
Voor 30 piek heb je een topsetje bij conrad.nl, zoek op: ucastquote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik een mic heb mang, ga morgen is ff kijken bij de Media Markt ofzo.
Ik kan dit bevestigen, super goede mic en koptelefoonquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor 30 piek heb je een topsetje bij conrad.nl, zoek op: ucast
wordt het ook nog voor thuisgestuurd
Tof, man. Dan ga ik checken of je een eckte Moker kan nadoenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik een mic heb mang, ga morgen is ff kijken bij de Media Markt ofzo.
Ben wel toe aan wat stevige muziek na 2 uur ditquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
EggsTC is de volgende, hij heeft nog niet gemeld ofz
Het duurde wel lang voor je hem hadquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, super goede mic en koptelefoon
Nee joh hartstikke chille muziek ditquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben wel toe aan wat stevige muziek na 2 uur dit
Wat gebeurt er als hij niet komt?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik eerst iets anders had besteld, toen dat geannuleerd en die ucast set besteldquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het duurde wel lang voor je hem had
Dan ga ik ook dj's bellenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tof, man. Dan ga ik checken of je een eckte Moker kan nadoen
![]()
Tevens is dit mijn 6000e post.
![]()
Ja eventjes, maar dit is mij wel lang genoeg geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee joh hartstikke chille muziek dit
kan ik wel begrijpen, te relaxend al dat reggaequote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zal ik maar invallen zeker, maar Eggs komt toch altijd welquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als hij niet komt?
Is ff kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor 30 piek heb je een topsetje bij conrad.nl, zoek op: ucast
wordt het ook nog voor thuisgestuurd
Ik lag net al bijna te slapen, serieusquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen, te relaxend al dat reggae
Het is z'n centen meer dan waard hoor, ik zou het doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is ff kijkenMijn prijs zou eigenlijk 20 euro zijn
![]()
Ik ook, maar niet door de muziekquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lag net al bijna te slapen, serieus
Hak/house/hardcore maakt me wel weer even wakkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lag net al bijna te slapen, serieus
Mietjequote:
Dan kun je je 20 euro beter in je zak houden, want daar heb je niks fatsoenlijks voor, tenzij je een goede geluidskaart hebt, dan heb je voor +/- 15 euro een gewone mic, maar zit je wel met verloopkabels enzo. Die ucast is USB en dus lekker makkelijk aan te sluiten.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is ff kijkenMijn prijs zou eigenlijk 20 euro zijn
![]()
Hou je bekquote:
Ze waren ook 99 euro deze kitjes, een jaar terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is z'n centen meer dan waard hoor, ik zou het doen.
Dat gaat lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Viro het volgende:
Mijn bedoeling in om het weekend lekker af te sluiten met relaxte muziek
Wekelijkse show?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Viro het volgende:
Mijn bedoeling is om het weekend lekker af te sluiten met relaxte muziek
Op de site van Alesis staat ie ook nog voor 99,00 dollarquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk een Alesis en dat is echt een topmerk, vandaar.
Als je binnenkort een microfoon hebt gefixt wordt het nog leuker.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
als het aanslaat wel, anders draai ik wel op een andere dag.
Maar ik wil ook geen echte radioshow hé, af en toe een nummertje aankondigen e.d. 't Is dat mijn mic in mijn laptop kapot is, anders had ik die gebruikt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kun je je 20 euro beter in je zak houden, want daar heb je niks fatsoenlijks voor, tenzij je een goede geluidskaart hebt, dan heb je voor +/- 15 euro een gewone mic, maar zit je wel met verloopkabels enzo. Die ucast is USB en dus lekker makkelijk aan te sluiten.
Ja genres erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je binnenkort een microfoon hebt gefixt wordt het nog leuker.
En als we ook genres in de agenda gaan zetten
Nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Viro het volgende:
Oh en als eggs er is, ik ben om 21.02 klaar.
Toch niet erg ?
lieeeefquote:
Apa kabar? Goudvisjen wilt daten met een boon.quote:
het was niet echtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Apa kabar? Goudvisjen wilt daten met een boon.
Wanneer komt jouw show?
Nog steeds?quote:
Jij moet vaker draaien man, erg lekkere muziek voor de afwisseling hier op ONZ Radioquote:
Nee weer. En netquote:
Ze sloeg he-le-maal door, Pielquote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Apa kabar? Goudvisjen wilt daten met een boon.
Wanneer komt jouw show?
Voorlopig niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Nitrouz het volgende:
Ragboer, wanneer ga jij VDJ is downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |