Op de site van Alesis staat ie ook nog voor 99,00 dollarquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk een Alesis en dat is echt een topmerk, vandaar.
Als je binnenkort een microfoon hebt gefixt wordt het nog leuker.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
als het aanslaat wel, anders draai ik wel op een andere dag.
Maar ik wil ook geen echte radioshow hé, af en toe een nummertje aankondigen e.d. 't Is dat mijn mic in mijn laptop kapot is, anders had ik die gebruikt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kun je je 20 euro beter in je zak houden, want daar heb je niks fatsoenlijks voor, tenzij je een goede geluidskaart hebt, dan heb je voor +/- 15 euro een gewone mic, maar zit je wel met verloopkabels enzo. Die ucast is USB en dus lekker makkelijk aan te sluiten.
Ja genres erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je binnenkort een microfoon hebt gefixt wordt het nog leuker.
En als we ook genres in de agenda gaan zetten
Nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Viro het volgende:
Oh en als eggs er is, ik ben om 21.02 klaar.
Toch niet erg ?
lieeeefquote:
Apa kabar? Goudvisjen wilt daten met een boon.quote:
het was niet echtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Apa kabar? Goudvisjen wilt daten met een boon.
Wanneer komt jouw show?
Nog steeds?quote:
Jij moet vaker draaien man, erg lekkere muziek voor de afwisseling hier op ONZ Radioquote:
Nee weer. En netquote:
Ze sloeg he-le-maal door, Pielquote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Apa kabar? Goudvisjen wilt daten met een boon.
Wanneer komt jouw show?
Voorlopig niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Nitrouz het volgende:
Ragboer, wanneer ga jij VDJ is downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |