Alleen als ik mijn rijbewijs de 24e haalquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Voorstel : Zaterdag 26 Februari, eerste ONZ radio meet in een discotheek / kroeg in Utrecht.
Avond lang stappen, en dan weer naar huis in de vroege ochtend!
Kan ik niet, heb al iets op de agenda staan. Kan ik niet afzeggen of verschuivenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Voorstel : Zaterdag 26 Februari, eerste ONZ radio meet in een discotheek / kroeg in Utrecht.
Als ik kan dan kom ik welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
nee man, als ej een meet ga houden, doe eht dan voer een maand...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Als ik geld heb kom ik wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn rijbewijs de 24e haal
Helaas, dan ben ik er niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
In ieder geval voor de lapohunter in dezen topic!
Dat moet dus in de TT : Zaterdag 26 Februari ONZ Radio meet Utrecht
moet je ff aanpassen en kom weer met je cam op tinyquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
In ieder geval voor de lapohunter in dezen topic!
Dat moet dus in de TT : Zaterdag 26 Februari ONZ Radio meet Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |