Alleen als ik mijn rijbewijs de 24e haalquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Voorstel : Zaterdag 26 Februari, eerste ONZ radio meet in een discotheek / kroeg in Utrecht.
Avond lang stappen, en dan weer naar huis in de vroege ochtend!
Kan ik niet, heb al iets op de agenda staan. Kan ik niet afzeggen of verschuivenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Voorstel : Zaterdag 26 Februari, eerste ONZ radio meet in een discotheek / kroeg in Utrecht.
Als ik kan dan kom ik welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
nee man, als ej een meet ga houden, doe eht dan voer een maand...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Als ik geld heb kom ik wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn rijbewijs de 24e haal
Helaas, dan ben ik er niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
In ieder geval voor de lapohunter in dezen topic!
Dat moet dus in de TT : Zaterdag 26 Februari ONZ Radio meet Utrecht
moet je ff aanpassen en kom weer met je cam op tinyquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
In ieder geval voor de lapohunter in dezen topic!
Dat moet dus in de TT : Zaterdag 26 Februari ONZ Radio meet Utrecht
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wordt een cultuurshock straks
sharrrrrrrrquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
De mods kunnen wel tevreden zijn zo zonder SC
iedereen zit op tc...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
heb jij ook lef en kom ffquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
Ik zeg: meer interactieve liveshows op de radioquote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zat er op maar ik had geen zin meer
ik zal eerdaags wel eens een keer kijken voor een micquote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg: meer interactieve liveshows op de radio
Minder plaatjeswisselen en chatten
Sowieso ja, interactieve liveshows, lijkt me vet grappigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg: meer interactieve liveshows op de radio
Minder plaatjeswisselen en chatten
Die doe ik altijd hoor en nog wel meer dj's. Interactie met je publiek is leuk en leuke dingen doen, niet puur plaatjes wisselen, want daar hou je de luisteraars niet week in/week uit mee vast.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso ja, interactieve liveshows, lijkt me vet grappig
Ja ik weet het, maar daar moeten er gewoon meer van komen, zijn er niet heel veelquote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die doe ik altijd hoor en nog wel meer dj's. Interactie met je publiek is leuk en leuke dingen doen, niet puur plaatjes wisselen, want daar hou je de luisteraars niet week in/week uit mee vast.
Die zal ik binnenkort weer doen danquote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef sharr het volgende:
En prankcalls met soundboards, dat was zo geweldig
Welke heb je nou eigenlijk allemaal al dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zal ik binnenkort weer doen dan![]()
Ik wil nog steeds een nieuw soundboard maken, maar ik weet niet waarvan
Ze waren er wel, maar die doen het niet meer. Misschien een dj sollicitatietopic ergens maken? Er zijn vast meer mensen die willen/kunnen maar ONZ niet kennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar daar moeten er gewoon meer van komen, zijn er niet heel veel
B2quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Welke heb je nou eigenlijk allemaal al dan?
Ik heb een instelling voor SAM die perfect is!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef Zokunen het volgende:
En ik wil eigenlijk niet meer met SAM draaien, doordat daar de kwaliteit vaak tegen leek te vallen.
tinychat?quote:
Whahaha een mono soundboardquote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef Monopoly het volgende:
Koelkast, maak een soundboard van Fokkers die je voiceclips sturen
Die met adjudant van der Steen was grappigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
B2
De Baron
Adjudant van der Steen
Robin
En lullo's
Ik heb die allemaal eens gemaakt voor skypegeintjes
jawel, daar heeft koelkast mijn 'tarrels' gezienquote:
Wat staat er anders dan als bij die in de tut?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een instelling voor SAM die perfect is!
Ik had er toen ook een gemaakt van Baantjerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
B2
De Baron
Adjudant van der Steen
Robin
En lullo's
Ik heb die allemaal eens gemaakt voor skypegeintjes
dacht al evenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jawel, daar heeft koelkast mijn 'tarrels' gezien
Ohja en SAM 4.2.2 heeft bugs, dus die zsm wegpleurenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat staat er anders dan als bij die in de tut?
Dat is 4.2.2 volgens mij, je moet met LAME encoden, dat kan met 4.5.6 bijvoorbeeld, die gebruik ik nu.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Zokunen het volgende:
fast resampling had ik al naar hoog gezet.
Even zoeken danquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is 4.2.2 volgens mij, je moet met LAME encoden, dat kan met 4.5.6 bijvoorbeeld, die gebruik ik nu.
kom anders ff op tinychat, hups zit daar ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom sta ik niet van 23.00 tot 00.00 op het schema?
Omdat jij ongeluk brengt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom sta ik niet van 23.00 tot 00.00 op het schema?
Ja, kom ik, maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag..?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
kom anders ff op tinychat, hups zit daar ook
Ik vind het iig een top ideequote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
voor chatten heb ik eventueel een irc-oplossing. daarmee ben ik aan het testen voor een ander doel, maar een kanaal #onzradio is natuurlijk makkelijk aangemaakt
Daarover mogelijk later meer, eerst maar eens met de crew overleggen wat ze er van vinden.
Wat heb je voor irc allemaal nodig dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:58 schreef Zokunen het volgende:
irc vind ik prima, heb ik toch standaard openstaan, server meer of minder maakt niet uit.
Heb zelf nog een tijd een ircd gedraaid dus ik redt me er wel mee
Chat.quote:
Amerikaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik trek hem door vannacht! Superbowl
Geef je de hele nacht live verslag?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik trek hem door vannacht! Superbowl
Af en toe is het leuk inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 22:05 schreef djkoelkast het volgende:
IRC![]()
Sowieso de chat is leuk af en toe, maar niet permanent als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |