B2quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Welke heb je nou eigenlijk allemaal al dan?
Ik heb een instelling voor SAM die perfect is!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef Zokunen het volgende:
En ik wil eigenlijk niet meer met SAM draaien, doordat daar de kwaliteit vaak tegen leek te vallen.
tinychat?quote:
Whahaha een mono soundboardquote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef Monopoly het volgende:
Koelkast, maak een soundboard van Fokkers die je voiceclips sturen
Die met adjudant van der Steen was grappigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
B2
De Baron
Adjudant van der Steen
Robin
En lullo's
Ik heb die allemaal eens gemaakt voor skypegeintjes
jawel, daar heeft koelkast mijn 'tarrels' gezienquote:
Wat staat er anders dan als bij die in de tut?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een instelling voor SAM die perfect is!
Ik had er toen ook een gemaakt van Baantjerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
B2
De Baron
Adjudant van der Steen
Robin
En lullo's
Ik heb die allemaal eens gemaakt voor skypegeintjes
dacht al evenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jawel, daar heeft koelkast mijn 'tarrels' gezien
Ohja en SAM 4.2.2 heeft bugs, dus die zsm wegpleurenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat staat er anders dan als bij die in de tut?
Dat is 4.2.2 volgens mij, je moet met LAME encoden, dat kan met 4.5.6 bijvoorbeeld, die gebruik ik nu.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Zokunen het volgende:
fast resampling had ik al naar hoog gezet.
Even zoeken danquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is 4.2.2 volgens mij, je moet met LAME encoden, dat kan met 4.5.6 bijvoorbeeld, die gebruik ik nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |