quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook heel veel gegeten dit weekend en ik voel me nu zo:
[ afbeelding ]
*gourmetboks*quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
gourmetten was gezelligen 't eten was goed ingeschat allemaal!
oh, en ik ga m'n abo uitbreiden zodat ik meer mensen kan ignoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!quote:
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe iemand heeft mn fobo-foto geshopt!Het Droste-effect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Thanks![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik kom dan ook niet uit Emmenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef neen het volgende:
Juist! Wat romantisch
"Als je uit Emmen komt ben je voor WKE"
Graatje Hendriks is toch voor WKE?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet uit Emmen
Is hier inderdaad wel een tweestrijd, ik samen met kameraad zijn voor Emmen rest van het dorp heeft meer met WKE...
Ik ben alleen nooit echt positief over kampers geweest na er 7jr naast gewoond te hebben.
mmm aioliquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
zo. Nog een halve ciabatta met aioli erbij. Nu wel vol.
Hm dat heb je knap gedaan dan, want vrijdag zag je er nog heel anders uitquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook heel veel gegeten dit weekend en ik voel me nu zo:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Desalniettemin wel bull, want je bent heet![]()
Ik heb ook veel op! We hebben gegourmet, en cola in wijnglazen gedaan en een kaarsje op tafel gezet![]()
Wie is de nrcman?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef _Calimero_ het volgende:
Mariaaaa 8 jaar, wat lang zeg!! gefeliciteerd![]()
Ik ben nog steeds een beetje aan het nagenieten van net onverwachtse bezoek van de nrcman
Het was flink dooreten inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hm dat heb je knap gedaan dan, want vrijdag zag je er nog heel anders uit
Volgens mij wel ja. Maar Hendriks is dan ook weer een kamper-naam! Laat staan Graatjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
Graatje Hendriks is toch voor WKE?
Het is maar goed dat ik dit soort nuttige informatie weet.
Excuses, ik kap met offtopic gedoe
Of witquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
..dat is een lang verhaal.. dat bewaren we voor een donkere winteravond met een stevige rode wijn erbij...
Ik zag al helemaal voor me dat je zo ingetrapt was in die mooie verkooppraatjes van die gladde jongens en meisjes bij de broesequote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Laten we het erop houden dat we allebei het nrc wel eens lezen
Volgens mij klopt de beschrijving dan helemaal! Issue solved!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja, wel next!
misschien moet ik hem dan the next-man noemen
hahahaquote:
neee...zo makkelijk ben ik niet te strikken! Ik denk dat hij daar ook te oud voor isquote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zag al helemaal voor me dat je zo ingetrapt was in die mooie verkooppraatjes van die gladde jongens en meisjes bij de broese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef neen het volgende:
nunununununununu NeXT man!
op dat Batman deuntje ja
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
neeneeeneee!! zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ah ik snapquote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga soms snel, maar dat zou zelfs voor mij too much zijn
Fancy he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen net heel wat broccoli ingeslagen op de markt gisteren, dus ik kan voorlopig even vooruit. Misschien maak ik morgen wel een broccolisoepje.
Your body. Your soul. Your rituals.
Wat een wereldvent is het tochquote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
McSex heeft ruzie met z'n vriendinnetje en smst mij. Ik zie hier een uitgelezen kans tot zelfsabotage en het for once and for all te verpesten met de collega!![]()
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
McSex heeft ruzie met z'n vriendinnetje en smst mij. Ik zie hier een uitgelezen kans tot zelfsabotage en het for once and for all te verpesten met de collega!![]()
Nou bij een appel nogal liefstquote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef Siral het volgende:
Lijstjesdrop
O: kaiserbroodje, ene helft hagelslag, andere helft kipfilet, koffie.
S: half uur kracht training, half uur cardio
L: 3 beschuitjes, pindakaas, jam, kipfilet
T: plakje volkoren roggebrood met half plakje kaas
D: portie pasta met 2 tomaatjes, paprika, hamblokjes en wortel
T: bakje optimel vla
T: appel
Ik kreeg toenstraks toen ik mijn appel ging pakken te horen: "ga je nu alweer eten?"?
Uhuhquote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
Wowies, wat een aardappel!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
Misschien die SMS-theorie van jezelf maar eens toepassen?! Het is na 8en!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef Merel het volgende:
Oh maar hij vroeg alleen hoe het ging hoor! Dus toen ik ging zeggen dat het bij mij niet lekker ging, ging hij vertellen dat het bij hem niet lekker ging. Verder dan dat gaat het gesprek nog niet hoor. Ik vind het alleen zo'n fabuleuze vorm van toeval
Erbij?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef V1z0R het volgende:
Neen, spinazie is altijd vrij goedkoop aan te komen... Dus zou gaan voor 4 broodjes en een bak spinazie met ei en paprika met wat fruit.
Trouwens nog bezig met de gewichten of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door neen op 06-02-2011 22:30:23 ]het lijkt niet wat het is
Normaal sport ik in het weekend op zaterdag maar ik had gistermiddag een verjaardag, dus had ik het omgegooidquote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef V1z0R het volgende:
Netjes Siral, zondags sporten heb ik mij nog nooit toe kunnen zetten...
Niets van die opmerkingen aantrekken trouwens! Gedachte onder de meeste mensen is nog altijd dat dieeten gezond is...
My thoughtsquote:
Gewoon zeggen dat het geweldig met je gaat, gaat ie er ook niet op in.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef Merel het volgende:
Oh maar hij vroeg alleen hoe het ging hoor! Dus toen ik ging zeggen dat het bij mij niet lekker ging, ging hij vertellen dat het bij hem niet lekker ging. Verder dan dat gaat het gesprek nog niet hoor. Ik vind het alleen zo'n fabuleuze vorm van toeval
Met een specialiteit in opruimen!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef V1z0R het volgende:
Als je je trouwens nog afvraagt waarom Mo met MrWolf heeft...
He solves problems!
quote:
^^quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Laureline het volgende:
En nog een tip van deze oma: wees minder bezig met hoe gewild je zelf bent, dan met wat of wie je zelf nu eigenlijk wilt!
quote:
Syllogismen!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Laureline het volgende:
1. Merel wil niet iemand die vacantie gaat vieren met een ander.
2. MacCollega gaat vacantie vieren met een ander.
A: McCollega is even leuk als vacantie.
B: Merel is toe aan vacantie.
C: McCollega is de ander.
D: McCollega is de ware!
God, hoet heten die dingen ook alweer?Viking weet het antwoord!
dat is een heel ander verhaal dan het mcSex verhaal.. ga het nu niet bij elkaar zetten,. want dan krijg je er spijt van.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef Merel het volgende:
Maar als degene die je wilt vakantie gaat zitten vieren met een ander houdt het een beetje op
Syllogismen toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Laureline het volgende:
Wijsneus!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Cali is verliefd! nenenenene! Maar dan melodieus...![]()
[edit] en een spuitelf!]/edit]
Player!quote:
Haha. Alleen staat het goede antwoord er niet bij. Dat moet namelijk zijn: Merel wil mccollega nietquote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Laureline het volgende:
Mjaah, ik eet in het weekend écht veeeeeel te weinig groente. Groente = vezels. Vezels = happy darmfloraquote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef V1z0R het volgende:
Lau
Neen, niet erbij, maar ipv die 6 broodjes 4 met bak spinazie erbij! Daarnaast ook nog avondeten...
En je bent een kerel, dus ga los met die gewichten!En geloof me vrouwen vinden het leuk
[..]
aurum, als jij dat een drama noemt, noem ik jou een heldin! Voldoende, afwisselend en weinig in suikers!
Da's het enige waar ik nog blij om ben. Ondanks al het gezeik om mij heen slaap ik nog steeds lekker.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:
En ik lig al in bed maar het is weer eens chaos in mn kop
me too!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:
En ik lig al in bed maar het is weer eens chaos in mn kop
dat geldt zeker voor dit suffe seizoen. De columns van silenus zijn ook altijd hilarischquote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef Laureline het volgende:
Ik ben nu de BZV-topics aan het bijlezen. Dat vind ik altijd nog leuker dan de aflevering zelf!
[ Bericht 66% gewijzigd door _aurum_ op 07-02-2011 07:52:31 ]Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Oké zoiets kan opzich wel, maar morgen niet want pas 's avonds tijd voor boodschappen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef V1z0R het volgende:
Lau
Neen, niet erbij, maar ipv die 6 broodjes 4 met bak spinazie erbij! Daarnaast ook nog avondeten...
En je bent een kerel, dus ga los met die gewichten!En geloof me vrouwen vinden het leuk
nou ik zou met iemand afspreken, al een week of 3, maar het schiet maar niet op en daar baal ik een beetje van. Maar ik ga er zelf ook niet achteraan zitten. Is morgen wel weer overquote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Da's het enige waar ik nog blij om ben. Ondanks al het gezeik om mij heen slaap ik nog steeds lekker.
Helpt het om een todo lijstje te maken? Of zijn het echt zorgen waar je mee zit?
oh Ja dat zijn ook van die typische piekerdingen. Waar is het ook alweer?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
me too!
ik heb heel heel misschien een kamer gevonden voor tijdens mijn stage en ik hoop zo dat het lukt om hem echt te krijgen, de locatie is zo perfect en de huur valt mee en nu ben ik tegelijkertijd hyper en ook bang dat het niet gaat lukken of dat hij om een of andere reden heel erg tegenvalt!
ik ben niet zo goed met onzekerheden
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh Ja dat zijn ook van die typische piekerdingen. Waar is het ook alweer?
fijn dat je weer goed slaapt, dat maakt zo veel verschil voor hoe je je voelt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]Hoe lang blijf je er? Ik wilde nog eens terug naar *stad in de spoiler*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn dat je weer goed slaapt, dat maakt zo veel verschil voor hoe je je voelt he... (en heb een paar dagen vrij eind maart
). Kan jij mooi vertellen wat 'the place to be' is als je niet naar *het bekende bargebied* gaat
.
Edit: oh zo verpest ik je onherkenbaarheid wel, dr zal niet voor nietes een quote in de spoiler gestaan hebbenOp maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dat wil ik nog steeds jaquote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef V1z0R het volgende:
Ja, hoe zit dat met jou eigenlijk Chico? Meen mij nog vaag te herinneren dat jij neigingen had om abroad iets te willen doen?!
haha bedankt, zo kan ik het straks nog weghalenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je er? Ik wilde nog eens terug naar *stad in de spoiler*... (en heb een paar dagen vrij eind maart
). Kan jij mooi vertellen wat 'the place to be' is als je niet naar *het bekende bargebied* gaat
.
Edit: oh zo verpest ik je onherkenbaarheid wel, dr zal niet voor nietes een quote in de spoiler gestaan hebben
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans is de beste! M'n document, het is terug! Yaaaaaaaay!.
Oeh daar ga ik dan zeker gebruik van maken ^^. Nu nog zien hoe/wanneer ik vrij heb en of ik genoeg geld heb om naar te vliegen enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha bedankt, zo kan ik het straks nog weghalen![]()
Ik blijf tot eind juli! laat maar weten als je nog gaat, dan kunnen we meetenen dan kan ik hopelijk als een echte local alle goeie plekjes laten zien
wieeeeeeeehoeeeeequote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans is de beste! M'n document, het is terug! Yaaaaaaaay!.
Omdat je niet altijd een werktoestemming krijgt. En omdat ik weet wat een researchproject inhoudt: dat is elke dag meer dan 8 uur op lab staan en gewoon een fulltime onbetaalde baan. Als je daarnaast ook nog eens moet werken, hou je geen tijd meer over voor leuke dingen en het land leren kennen. Ik ben iig altijd gebroken na dat soort dagen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef V1z0R het volgende:
Pfew DaD! Gelukkig heb je hem terug! En leuk dat baard ook leuk is
Hoezo zou je daar niet kunnen werken dan Chico
Naast m'n stage in Duitsland heb ik er ook gewerkt ondanks dat m'n verblijf werd vergoed, omdat ik juist een buitenlander was hebben ze mij aangenomen volgens mij (makkelijk om van af te komen denk ik).
Merel
Vergeet niet, ik ben ook een kerel, dus ik kan ook echt mijn slechte dagen hebben. Kijk maar naar mijn opmerkingen een tweetal topics terug...
Nee oke, maar dat is dan feitelijk al iets meer dan alleen een studie in mijn ogen!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat je niet altijd een werktoestemming krijgt. En omdat ik weet wat een researchproject inhoudt: dat is elke dag meer dan 8 uur op lab staan en gewoon een fulltime onbetaalde baan. Als je daarnaast ook nog eens moet werken, hou je geen tijd meer over voor leuke dingen en het land leren kennen. Ik ben iig altijd gebroken na dat soort dagen.
Jij ookquote:Op maandag 7 februari 2011 07:38 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgenna een uur wakker liggen toch nog in slaap gevallen en aan 1 stuk doorgeslapen
![]()
Rituals, je hebt PM
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef neen het volgende:
Je kan beter spijt hebben dat je daar weinig hebt gedaan dan dat je niet bent gegaan.
Een project of stage in het buitenland is meer beleven/meemaken dan op een vakantie waar je juist weer veel ziet.
Problemen zijn er om op te lossen, niet om uit de weg te gaan.
Lol vanwege die dochter zeker? Zijn het herhalingen? Inmiddels is ze nml wel behoorlijk verspookt.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef V1z0R het volgende:
* blij is dat unhappily ever after weer op TV komt
oh, dàt is écht vervelend!quote:Op maandag 7 februari 2011 07:53 schreef Blurred86 het volgende:
lekker rustgevend zo'n generator op je stoep zo op de vroege ochtend
Je moet niks hè.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Godver wat een kutdag wordt dit. Ik ben boos, ik ben ongesteld, ik heb dus buikpijn en dan moet ik ook nog eens gaan hardlopen straks. Meuh.
denk ik ook dus ik ga wel. Maar als ik faal word ik nog bozerquote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Je moet niks hè.
Ik vind dat wandelen trouwens heel goed helpt tegen buikpijn.
Maar hardlopen werkt beter tegen boosheid.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:43 schreef Merel het volgende:
Ik háát The importance of being Earnest. Juist ook omdat we het bij Engels moesten lezen. Klassikaal nog wel. En ik las sneller dan de rest dus dan las ik alvast vooruit maar dat mocht niet, ik moest gewoon langzaam meelezen en me lessenlang kapotvervelen
Nu op weg naar werk. En van tevoren netjes ontbeten!
Was niet in het algemeen bedoeld maar ging meer over die gast bij het snooker...quote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg. Ik praat altijd engels met m'n Duutser!
Humor in een relatie is belangrijkquote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg. Ik praat altijd engels met m'n Duutser!
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Was niet in het algemeen bedoeld maar ging meer over die gast bij het snooker...
'The importance of being Earnest', dat is vast niet dezelfe als van 'Ernest Scared Stupid'![]()
Als dat niet de meest geniale film ooit is, weet ik het ook niet meer!
Even verbeterdquote:Op maandag 7 februari 2011 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nice!, een uitnodiging voor een heel tof feest net op een vrijdag voor die ene zaterdag in de twee weken die ik nog werk.
Nee, want het is ver weg dus nu kan ik gewoon helemaal niet gaan.quote:
vrij vragen, vragen of iemand kan ruilen, whatsoever?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, want het is ver weg dus nu kan ik gewoon helemaal niet gaan.
Ja, maar wat? Als ik boodschappen ga doen word ik moe en kom ik misschien te laat voor de les, maar dat moet wel vandaag gedaan worden anders zit ik morgen weer zonder ontbijt. Alleen moet ik dan ook weer via huis want melk bewaar je liever niet een halve dag buiten de koelkast.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
Chicohop werken jij!
En dat moet ik ook
Die van gisteren 1836. Die van vandaag zal nu nog wel te weinig zijn, maar ik eet altijd meer dan m'n planning.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
Co op hoeveel kcal kom jij eigenlijk? Ik vind jouw lijstjes altijd zo weinig lijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:07 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug van de gynaecoloog.
Voor Jagar en Perruche (en de mensen die het interessant vinden):
Ik heb woesndag een afspraak bij de gynacoloog hier! Ben benieuwd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed trouwens. Heb je pijn nu?
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:07 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug van de gynaecoloog.
Voor Jagar en Perruche (en de mensen die het interessant vinden):
Wat fijn dat het je zo meegevallen is en dat je gyn zo lief en rustig was (dat scheelt een hoop)! Doe nog maar wel even rustig aan, en je weet het hè, je mag een cadeautje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik viel bijna flauw tijdens het plaatsen van de Gynefix en daarna heb ik nog een paar uur met enorme krampen in het ziekenhuis gelegen, dus ik ben echt heel blij voor je!Still a little bit of your face I haven't kissed.
Om erover te praten neem ik aan? Niet om er al een te plaatsen bedoel ik. De gynaecoloog zei ook nog dat hij graag wilde dat de vrouwen kwamen tijdens hun menstruatie en dat ze van te voren pijnstillers nemen. Gelukkig voldeed ik aan deze 'criteria'.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb woesndag een afspraak bij de gynacoloog hier! Ben benieuwd....
Klinkt goed trouwens. Heb je pijn nu?
Blijf maar lekker thuisquote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Om erover te praten neem ik aan? Niet om er al een te plaatsen bedoel ik. De gynaecoloog zei ook nog dat hij graag wilde dat de vrouwen kwamen tijdens hun menstruatie en dat ze van te voren pijnstillers nemen. Gelukkig voldeed ik aan deze 'criteria'.
Ik heb nu nergens last van. Het was echt even korte (nare!) pijn die vrijwel meteen weer weg was. Ik kan eventueel last krijgen van menstruatie-achtige-pijnen zei hij (maar dat heb ik nooit, dus hopelijk nu ook niet).
Ik moet deze week/deze menstruatie wel maandverband gebruiken. Doe ik nooit, moet ik even aan wennen.
@ Puff, nee geen echo gehad. Doen ze dat bij jullie wel?
@ Vik & DaD, de gynaecoloog zei inderdaad dat sommige meisjes helemaal wegtrekken van kleur en (bijna) onderuit gaan, dus ik kan blij zijn dat ik er zo goed op reageerde! Eigenlijk heb ik nu een aantal hoorcolleges, maar voor de zekerheid blijf ik vandaag even thuis denk ik.
Wat voor cadeautje zal ik mezelf eens geven?![]()
Grappig, ik hoor hem ook op dit moment en bedacht me toen pas 'ohja het is de eerste maandag van de maand'. Zit nu op de uni btwquote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
wow, ik kan hier gewoon het luchtalarm horen thuiswas me nog nooit opgevallen. Op de uni is hij iig niet te horen
Whehehequote:Op maandag 7 februari 2011 11:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Fijn dat 't zo goed ging, Rituals! Doe toch maar even rustig aan.
Net een heel prehistorisch moment hier. Ik dacht "even gauw de casettebandjes beluisteren voor m'n les morgen, kijken of ze wel goed staan".
Heb ik helemaal niets meer thuis om casettes mee af te spelen.
Nou, ik MOET geen maandverband gebruiken, maar hij raadde het me aanquote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blijf maar lekker thuisenne maandverband? Echt? Dan heb ik geluk gehad, tampons mochten ook.
Super fijn! Ben je nog leuke andere bestanden/foto's tegen gekomen gisteren?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n verslag is af!. Het ziet er geweldig uit, al zeg ik het zelf, met kleine logootjes van de universiteit boven de paginanummers en alle koppen in dezelfde kleur als het logo. Hopelijk leidt dat de aandacht een beetje van de inhoud af.
.
Maandverband is net na het plaatsen wat veiliger ivm mogelijke opstijgende infecties.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Rituals het volgende:
Nou, ik MOET geen maandverband gebruiken, maar hij raadde het me aan. Dus ik gebruik vandaag sowieso wel even maandverband en dan kijk ik morgen wellicht even of een tampon gaat.
Is het dan veilig om morgen eventueel een tampon te gebruiken of kan ik daar beter nog even wat langer mee wachten?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Maandverband is net na het plaatsen wat veiliger ivm mogelijke opstijgende infecties.
Het leek me geen goed idee om dat te gaan bekijken met Baardmans erbij.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, ik MOET geen maandverband gebruiken, maar hij raadde het me aan. Dus ik gebruik vandaag sowieso wel even maandverband en dan kijk ik morgen wellicht even of een tampon gaat.
Nog steeds geen pijn!
[..]
Super fijn! Ben je nog leuke andere bestanden/foto's tegen gekomen gisteren?
Klinkt echt superproductief!!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:37 schreef Jagärtrut het volgende:
ha..ik ben zo trots op mezelf dat ik voor die vacature gebeld heb, de gynacoloog gebeld heb en een afspraak gemaakt heb, nog 2 andere administratieve zaken geregel heb, en dan heb ik ook nog gewerkt vanmorgen!
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het leek me geen goed idee om dat te gaan bekijken met Baardmans erbij..
Verslag uiteindelijk trouwens teruggevonden doordat Baardmans iets anders voor me op m'n laptop wilde oplossen. M'n laptop blijkt automatische back-ups te maken (ja, hoe moet ik dat weten) die we toen toevallig tegenkwamen..
Wat fijn!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Verslag uiteindelijk trouwens teruggevonden doordat Baardmans iets anders voor me op m'n laptop wilde oplossen. M'n laptop blijkt automatische back-ups te maken (ja, hoe moet ik dat weten) die we toen toevallig tegenkwamen..
Goed bezig jij!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iig net een beschuit met superfruit gegeten.
Door onderzoekers van het Hershey Center for Health and Nutrition? Jaaaja.quote:
Serieus?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Door onderzoekers van het Hershey Center for Health and Nutrition? Jaaaja.
ik denk wat weinig groentes...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Perruche het volgende:
chocolade !!
maar niet erg betrouwbaar idd
Lijstje:
O: appel, banaan
T: 2x gekookt ei
L: bruine bol tonijnsalade (veel!), 150 gr rauwkostsalade
T: puntje rijstevlaai, wortels
B: 40 min fietsen
D: pancakes
Wat denken jullie?
Na het plaatsen van het spiraaltje is de baarmoedermond 'opener' dan normaal. Mochten er bacterien in de buurt zijn en je draagt tampons, dan blijven ze vlak bij de ingang van de baarmoeder en kunnen ze een paar uur broeien en vermenigvuldigen bij lichaamstemperatuur. Ik weet niet wat de gyn precies heeft gezegd, ik meen dat je iij de eerste emnstruatie beter nog even maandverband kon gebruiken. Er staat me bij dat het een periode van 6 weken is, maar dat zou je even moeten opzoeken of navragen bij z'n assistente.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef Rituals het volgende:
Is het dan veilig om morgen eventueel een tampon te gebruiken of kan ik daar beter nog even wat langer mee wachten?
Het gaat opm sap.quote:
Dankje! De gynaecoloog zei dat ik misschien beter even maandverband kon gebruiken, omdat de baarmoeder kon gaan samen trekken van een tampon. Ik zal eens even wat informatie op internet opzoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Na het plaatsen van het spiraaltje is de baarmoedermond 'opener' dan normaal. Mochten er bacterien in de buurt zijn en je draagt tampons, dan blijven ze vlak bij de ingang van de baarmoeder en kunnen ze een paar uur broeien en vermenigvuldigen bij lichaamstemperatuur. Ik weet niet wat de gyn precies heeft gezegd, ik meen dat je iij de eerste emnstruatie beter nog even maandverband kon gebruiken. Er staat me bij dat het een periode van 6 weken is, maar dat zou je even moeten opzoeken of navragen bij z'n assistente.
Heb er geen problemen mee gehad maar het is ws wel beterquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje! De gynaecoloog zei dat ik misschien beter even maandverband kon gebruiken, omdat de baarmoeder kon gaan samen trekken van een tampon. Ik zal eens even wat informatie op internet opzoeken.
Ik heb ook zijn emailadres gekregen. Voor vragen mocht ik altijd mailen. Het was echt een lieve man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gaat opm sap.
"Cacaopoeder en pure chocolade bevatten meer antioxidanten en polyfenolen dan de fruitsap."
Vruchtensap wordt meestap verhit enzo, gewoon fruit is wel beter dan chocola. Dus XM...
Ja niet mijn gebruikelijke portie maar ik kom wel op iets meer dan 200 gr wat de minimale norm is,volgens het vooedingscentrum althans :'quote:
Veel fruit en dus ook veel fruitsuikers, maar wel netjes voor de rest!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Swietje het volgende:
O: dik gesneden boterham fricandeau, halfvolle melk
T: volkoren pistolet fricandeau, actimel (was eigenlijk als lunch bedoelt maar broodje werd al zacht)
L: twee appels
T: fruitsmoothie (mango, appel, peer, magere yoghurt)
T: plak ontbijtkoek o.i.d.
D: nasi rames met gado gado saus en zoetzure komkommer
T: verse sinaasappelsap
Ja, dat vond ik zelf ook al een beetje veel, maar ik vind fruit zo lekker.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Veel fruit en dus ook veel fruitsuikers, maar wel netjes voor de rest!
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt een tyfushekel heeft aan van die oordopjes die je helemaal in je oren moet duwen?
Nee. Ik draag ze daarom ook nooit.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt een tyfushekel heeft aan van die oordopjes die je helemaal in je oren moet duwen?
ik heb hardloop lessen van http://www.dutchrunners.n(...)ersie-running-coachcquote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
en toch maar Evy denk ik.. ondanks dat de muziek wel echt kut is
vind ik 't zo fijn dat ik niet hoef op te letten, maar gewoon alleen maar hoef te doen wat zij zegt
![]()
Ooit ga ik een eigen programmaatje met leukere muziek maken ofzoen dat dan distribueren
*gil*quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb hardloop lessen van http://www.dutchrunners.n(...)ersie-running-coachc
als je ze wilt hebben geef maar een gil
Strakblauw, zonnetjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker weer?Het is zwaarbewolkt en weer keiharde wind.
Hier in Limboland ook ja.quote:
En ik heb net pas gedouchtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
Mijn ongemotiveerdheid slaat weer toe ;')
ja maar ik ben aan het werk op kantoor en krijg dikke doekoe om productief bezig te zijn. En dan wil even niet meer zo. Maar ik moet van mezelf nog 1 ding afronden vandaag en basta.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik heb net pas gedoucht. Intussen met html bezig geweest, interessante bedrijven zoeken etc etc.
En het stinkt hier dus ik ga eens uitzoeken hoe dat komt. Ws door de vuilniszak in de hal.
Over een uurtje heb ik al 8 uur gewerkt vandaag en kan ik naar huis! Maar ik denk dat ik nog anderhalf uur blijf ofzo...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja maar ik ben aan het werk op kantoor en krijg dikke doekoe om productief bezig te zijn. En dan wil even niet meer zo. Maar ik moet van mezelf nog 1 ding afronden vandaag en basta.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis, alleeen.... met chips, hamburgers in de vriezer, harde bolletjes van de bakkerT, pannenkoeken en chocola superfruit
Guess what i've been eatingquote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JaHet was overigens wel kwaliteitschips
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Co fietst terug van de Xenos / Action
Whehehequote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, bij mij mag je dat zeker doen hoor! Juist bij mij, want dan is het leuker omdat ik zelf ook altijd loop te miepen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehehe.
Het is trouwens Marokkaans en niet Marrokaans. Ik vind mezelf zo irritant met al dat verbeteren steeds, maar ik kan het niet laten
Broccoli koken, kip bakken in de pan, samen in een ovenschotel, witte saus overheen, geraspte kaas en dan in de oven (uhhh vergeten hoe lang, zou ik kunnen controleren).quote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef Swietje het volgende:
Weet iemand hier toevallig een héél lekker recept met peultjes of broccoli? Mijn ouders lusten geen peultjes of broccoli want daar zit geen smaak aan zeggen ze.. Ik vind het allebei wel erg lekker dus ik wil ze overtuigen met een heerlijk avondmaal. Maar dan moet ik wel een super goed recept hebben.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zoquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik heb echt lang niet meer hardgelopenwas best nog zwaar, maar heb er nog wel een stuk van 3 minuten achteraan geplakt op eigen muziek.. denk dat ik dat voorlopig gewoon ga doen, aan het eind van een les mezelf belonen op een stukje lopen op eigen muziek..
ik liep al hard toen jij er nog op kotste, mutsquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed zo.
En hardlopen moet ook zwaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |