quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook heel veel gegeten dit weekend en ik voel me nu zo:
[ afbeelding ]
*gourmetboks*quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
gourmetten was gezelligen 't eten was goed ingeschat allemaal!
oh, en ik ga m'n abo uitbreiden zodat ik meer mensen kan ignoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!quote:
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe iemand heeft mn fobo-foto geshopt!Het Droste-effect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Thanks![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik kom dan ook niet uit Emmenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef neen het volgende:
Juist! Wat romantisch
"Als je uit Emmen komt ben je voor WKE"
Graatje Hendriks is toch voor WKE?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet uit Emmen
Is hier inderdaad wel een tweestrijd, ik samen met kameraad zijn voor Emmen rest van het dorp heeft meer met WKE...
Ik ben alleen nooit echt positief over kampers geweest na er 7jr naast gewoond te hebben.
mmm aioliquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
zo. Nog een halve ciabatta met aioli erbij. Nu wel vol.
Hm dat heb je knap gedaan dan, want vrijdag zag je er nog heel anders uitquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook heel veel gegeten dit weekend en ik voel me nu zo:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Desalniettemin wel bull, want je bent heet![]()
Ik heb ook veel op! We hebben gegourmet, en cola in wijnglazen gedaan en een kaarsje op tafel gezet![]()
Wie is de nrcman?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef _Calimero_ het volgende:
Mariaaaa 8 jaar, wat lang zeg!! gefeliciteerd![]()
Ik ben nog steeds een beetje aan het nagenieten van net onverwachtse bezoek van de nrcman
Het was flink dooreten inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hm dat heb je knap gedaan dan, want vrijdag zag je er nog heel anders uit
Volgens mij wel ja. Maar Hendriks is dan ook weer een kamper-naam! Laat staan Graatjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
Graatje Hendriks is toch voor WKE?
Het is maar goed dat ik dit soort nuttige informatie weet.
Excuses, ik kap met offtopic gedoe
Of witquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
..dat is een lang verhaal.. dat bewaren we voor een donkere winteravond met een stevige rode wijn erbij...
Ik zag al helemaal voor me dat je zo ingetrapt was in die mooie verkooppraatjes van die gladde jongens en meisjes bij de broesequote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Laten we het erop houden dat we allebei het nrc wel eens lezen
Volgens mij klopt de beschrijving dan helemaal! Issue solved!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja, wel next!
misschien moet ik hem dan the next-man noemen
hahahaquote:
neee...zo makkelijk ben ik niet te strikken! Ik denk dat hij daar ook te oud voor isquote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zag al helemaal voor me dat je zo ingetrapt was in die mooie verkooppraatjes van die gladde jongens en meisjes bij de broese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef neen het volgende:
nunununununununu NeXT man!
op dat Batman deuntje ja
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
neeneeeneee!! zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ah ik snapquote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga soms snel, maar dat zou zelfs voor mij too much zijn
Fancy he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen net heel wat broccoli ingeslagen op de markt gisteren, dus ik kan voorlopig even vooruit. Misschien maak ik morgen wel een broccolisoepje.
Your body. Your soul. Your rituals.
Wat een wereldvent is het tochquote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
McSex heeft ruzie met z'n vriendinnetje en smst mij. Ik zie hier een uitgelezen kans tot zelfsabotage en het for once and for all te verpesten met de collega!![]()
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
McSex heeft ruzie met z'n vriendinnetje en smst mij. Ik zie hier een uitgelezen kans tot zelfsabotage en het for once and for all te verpesten met de collega!![]()
Nou bij een appel nogal liefstquote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef Siral het volgende:
Lijstjesdrop
O: kaiserbroodje, ene helft hagelslag, andere helft kipfilet, koffie.
S: half uur kracht training, half uur cardio
L: 3 beschuitjes, pindakaas, jam, kipfilet
T: plakje volkoren roggebrood met half plakje kaas
D: portie pasta met 2 tomaatjes, paprika, hamblokjes en wortel
T: bakje optimel vla
T: appel
Ik kreeg toenstraks toen ik mijn appel ging pakken te horen: "ga je nu alweer eten?"?
Uhuhquote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
Wowies, wat een aardappel!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Merel het volgende:
Misschien die SMS-theorie van jezelf maar eens toepassen?! Het is na 8en!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef Merel het volgende:
Oh maar hij vroeg alleen hoe het ging hoor! Dus toen ik ging zeggen dat het bij mij niet lekker ging, ging hij vertellen dat het bij hem niet lekker ging. Verder dan dat gaat het gesprek nog niet hoor. Ik vind het alleen zo'n fabuleuze vorm van toeval
Erbij?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef V1z0R het volgende:
Neen, spinazie is altijd vrij goedkoop aan te komen... Dus zou gaan voor 4 broodjes en een bak spinazie met ei en paprika met wat fruit.
Trouwens nog bezig met de gewichten of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door neen op 06-02-2011 22:30:23 ]het lijkt niet wat het is
Normaal sport ik in het weekend op zaterdag maar ik had gistermiddag een verjaardag, dus had ik het omgegooidquote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef V1z0R het volgende:
Netjes Siral, zondags sporten heb ik mij nog nooit toe kunnen zetten...
Niets van die opmerkingen aantrekken trouwens! Gedachte onder de meeste mensen is nog altijd dat dieeten gezond is...
My thoughtsquote:
Gewoon zeggen dat het geweldig met je gaat, gaat ie er ook niet op in.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef Merel het volgende:
Oh maar hij vroeg alleen hoe het ging hoor! Dus toen ik ging zeggen dat het bij mij niet lekker ging, ging hij vertellen dat het bij hem niet lekker ging. Verder dan dat gaat het gesprek nog niet hoor. Ik vind het alleen zo'n fabuleuze vorm van toeval
Met een specialiteit in opruimen!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef V1z0R het volgende:
Als je je trouwens nog afvraagt waarom Mo met MrWolf heeft...
He solves problems!
quote:
^^quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Laureline het volgende:
En nog een tip van deze oma: wees minder bezig met hoe gewild je zelf bent, dan met wat of wie je zelf nu eigenlijk wilt!
quote:
Syllogismen!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Laureline het volgende:
1. Merel wil niet iemand die vacantie gaat vieren met een ander.
2. MacCollega gaat vacantie vieren met een ander.
A: McCollega is even leuk als vacantie.
B: Merel is toe aan vacantie.
C: McCollega is de ander.
D: McCollega is de ware!
God, hoet heten die dingen ook alweer?Viking weet het antwoord!
dat is een heel ander verhaal dan het mcSex verhaal.. ga het nu niet bij elkaar zetten,. want dan krijg je er spijt van.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef Merel het volgende:
Maar als degene die je wilt vakantie gaat zitten vieren met een ander houdt het een beetje op
Syllogismen toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Laureline het volgende:
1. Merel wil niet iemand die vacantie gaat vieren met een ander.
2. MacCollega gaat vacantie vieren met een ander.
A: McCollega is even leuk als vacantie.
B: Merel is toe aan vacantie.
C: McCollega is de ander.
D: McCollega is de ware!
God, hoet heten die dingen ook alweer?Viking weet het antwoord!
Wijsneus!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Cali is verliefd! nenenenene! Maar dan melodieus...![]()
[edit] en een spuitelf!]/edit]
Player!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |