mmm aioliquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
zo. Nog een halve ciabatta met aioli erbij. Nu wel vol.
Hm dat heb je knap gedaan dan, want vrijdag zag je er nog heel anders uitquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook heel veel gegeten dit weekend en ik voel me nu zo:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Desalniettemin wel bull, want je bent heet![]()
Ik heb ook veel op! We hebben gegourmet, en cola in wijnglazen gedaan en een kaarsje op tafel gezet![]()
Wie is de nrcman?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef _Calimero_ het volgende:
Mariaaaa 8 jaar, wat lang zeg!! gefeliciteerd![]()
Ik ben nog steeds een beetje aan het nagenieten van net onverwachtse bezoek van de nrcman
Het was flink dooreten inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hm dat heb je knap gedaan dan, want vrijdag zag je er nog heel anders uit
Volgens mij wel ja. Maar Hendriks is dan ook weer een kamper-naam! Laat staan Graatjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
Graatje Hendriks is toch voor WKE?
Het is maar goed dat ik dit soort nuttige informatie weet.
Excuses, ik kap met offtopic gedoe
Of witquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
..dat is een lang verhaal.. dat bewaren we voor een donkere winteravond met een stevige rode wijn erbij...
Ik zag al helemaal voor me dat je zo ingetrapt was in die mooie verkooppraatjes van die gladde jongens en meisjes bij de broesequote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Laten we het erop houden dat we allebei het nrc wel eens lezen
Volgens mij klopt de beschrijving dan helemaal! Issue solved!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja, wel next!
misschien moet ik hem dan the next-man noemen
hahahaquote:
neee...zo makkelijk ben ik niet te strikken! Ik denk dat hij daar ook te oud voor isquote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zag al helemaal voor me dat je zo ingetrapt was in die mooie verkooppraatjes van die gladde jongens en meisjes bij de broese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |