Grappig, ik hoor hem ook op dit moment en bedacht me toen pas 'ohja het is de eerste maandag van de maand'. Zit nu op de uni btwquote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
wow, ik kan hier gewoon het luchtalarm horen thuiswas me nog nooit opgevallen. Op de uni is hij iig niet te horen
Whehehequote:Op maandag 7 februari 2011 11:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Fijn dat 't zo goed ging, Rituals! Doe toch maar even rustig aan.
Net een heel prehistorisch moment hier. Ik dacht "even gauw de casettebandjes beluisteren voor m'n les morgen, kijken of ze wel goed staan".
Heb ik helemaal niets meer thuis om casettes mee af te spelen.
Nou, ik MOET geen maandverband gebruiken, maar hij raadde het me aanquote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blijf maar lekker thuisenne maandverband? Echt? Dan heb ik geluk gehad, tampons mochten ook.
Super fijn! Ben je nog leuke andere bestanden/foto's tegen gekomen gisteren?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n verslag is af!. Het ziet er geweldig uit, al zeg ik het zelf, met kleine logootjes van de universiteit boven de paginanummers en alle koppen in dezelfde kleur als het logo. Hopelijk leidt dat de aandacht een beetje van de inhoud af.
.
Maandverband is net na het plaatsen wat veiliger ivm mogelijke opstijgende infecties.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Rituals het volgende:
Nou, ik MOET geen maandverband gebruiken, maar hij raadde het me aan. Dus ik gebruik vandaag sowieso wel even maandverband en dan kijk ik morgen wellicht even of een tampon gaat.
Is het dan veilig om morgen eventueel een tampon te gebruiken of kan ik daar beter nog even wat langer mee wachten?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Maandverband is net na het plaatsen wat veiliger ivm mogelijke opstijgende infecties.
Het leek me geen goed idee om dat te gaan bekijken met Baardmans erbij.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, ik MOET geen maandverband gebruiken, maar hij raadde het me aan. Dus ik gebruik vandaag sowieso wel even maandverband en dan kijk ik morgen wellicht even of een tampon gaat.
Nog steeds geen pijn!
[..]
Super fijn! Ben je nog leuke andere bestanden/foto's tegen gekomen gisteren?
Klinkt echt superproductief!!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:37 schreef Jagärtrut het volgende:
ha..ik ben zo trots op mezelf dat ik voor die vacature gebeld heb, de gynacoloog gebeld heb en een afspraak gemaakt heb, nog 2 andere administratieve zaken geregel heb, en dan heb ik ook nog gewerkt vanmorgen!
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het leek me geen goed idee om dat te gaan bekijken met Baardmans erbij..
Verslag uiteindelijk trouwens teruggevonden doordat Baardmans iets anders voor me op m'n laptop wilde oplossen. M'n laptop blijkt automatische back-ups te maken (ja, hoe moet ik dat weten) die we toen toevallig tegenkwamen..
Wat fijn!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Verslag uiteindelijk trouwens teruggevonden doordat Baardmans iets anders voor me op m'n laptop wilde oplossen. M'n laptop blijkt automatische back-ups te maken (ja, hoe moet ik dat weten) die we toen toevallig tegenkwamen..
Goed bezig jij!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iig net een beschuit met superfruit gegeten.
Door onderzoekers van het Hershey Center for Health and Nutrition? Jaaaja.quote:
Serieus?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Door onderzoekers van het Hershey Center for Health and Nutrition? Jaaaja.
ik denk wat weinig groentes...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Perruche het volgende:
chocolade !!
maar niet erg betrouwbaar idd
Lijstje:
O: appel, banaan
T: 2x gekookt ei
L: bruine bol tonijnsalade (veel!), 150 gr rauwkostsalade
T: puntje rijstevlaai, wortels
B: 40 min fietsen
D: pancakes
Wat denken jullie?
Na het plaatsen van het spiraaltje is de baarmoedermond 'opener' dan normaal. Mochten er bacterien in de buurt zijn en je draagt tampons, dan blijven ze vlak bij de ingang van de baarmoeder en kunnen ze een paar uur broeien en vermenigvuldigen bij lichaamstemperatuur. Ik weet niet wat de gyn precies heeft gezegd, ik meen dat je iij de eerste emnstruatie beter nog even maandverband kon gebruiken. Er staat me bij dat het een periode van 6 weken is, maar dat zou je even moeten opzoeken of navragen bij z'n assistente.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef Rituals het volgende:
Is het dan veilig om morgen eventueel een tampon te gebruiken of kan ik daar beter nog even wat langer mee wachten?
Het gaat opm sap.quote:
Dankje! De gynaecoloog zei dat ik misschien beter even maandverband kon gebruiken, omdat de baarmoeder kon gaan samen trekken van een tampon. Ik zal eens even wat informatie op internet opzoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Na het plaatsen van het spiraaltje is de baarmoedermond 'opener' dan normaal. Mochten er bacterien in de buurt zijn en je draagt tampons, dan blijven ze vlak bij de ingang van de baarmoeder en kunnen ze een paar uur broeien en vermenigvuldigen bij lichaamstemperatuur. Ik weet niet wat de gyn precies heeft gezegd, ik meen dat je iij de eerste emnstruatie beter nog even maandverband kon gebruiken. Er staat me bij dat het een periode van 6 weken is, maar dat zou je even moeten opzoeken of navragen bij z'n assistente.
Heb er geen problemen mee gehad maar het is ws wel beterquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje! De gynaecoloog zei dat ik misschien beter even maandverband kon gebruiken, omdat de baarmoeder kon gaan samen trekken van een tampon. Ik zal eens even wat informatie op internet opzoeken.
Ik heb ook zijn emailadres gekregen. Voor vragen mocht ik altijd mailen. Het was echt een lieve man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gaat opm sap.
"Cacaopoeder en pure chocolade bevatten meer antioxidanten en polyfenolen dan de fruitsap."
Vruchtensap wordt meestap verhit enzo, gewoon fruit is wel beter dan chocola. Dus XM...
Ja niet mijn gebruikelijke portie maar ik kom wel op iets meer dan 200 gr wat de minimale norm is,volgens het vooedingscentrum althans :'quote:
Veel fruit en dus ook veel fruitsuikers, maar wel netjes voor de rest!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Swietje het volgende:
O: dik gesneden boterham fricandeau, halfvolle melk
T: volkoren pistolet fricandeau, actimel (was eigenlijk als lunch bedoelt maar broodje werd al zacht)
L: twee appels
T: fruitsmoothie (mango, appel, peer, magere yoghurt)
T: plak ontbijtkoek o.i.d.
D: nasi rames met gado gado saus en zoetzure komkommer
T: verse sinaasappelsap
Ja, dat vond ik zelf ook al een beetje veel, maar ik vind fruit zo lekker.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Veel fruit en dus ook veel fruitsuikers, maar wel netjes voor de rest!
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt een tyfushekel heeft aan van die oordopjes die je helemaal in je oren moet duwen?
Nee. Ik draag ze daarom ook nooit.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt een tyfushekel heeft aan van die oordopjes die je helemaal in je oren moet duwen?
ik heb hardloop lessen van http://www.dutchrunners.n(...)ersie-running-coachcquote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
en toch maar Evy denk ik.. ondanks dat de muziek wel echt kut is
vind ik 't zo fijn dat ik niet hoef op te letten, maar gewoon alleen maar hoef te doen wat zij zegt
![]()
Ooit ga ik een eigen programmaatje met leukere muziek maken ofzoen dat dan distribueren
*gil*quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb hardloop lessen van http://www.dutchrunners.n(...)ersie-running-coachc
als je ze wilt hebben geef maar een gil
Strakblauw, zonnetjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker weer?Het is zwaarbewolkt en weer keiharde wind.
Hier in Limboland ook ja.quote:
En ik heb net pas gedouchtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
Mijn ongemotiveerdheid slaat weer toe ;')
ja maar ik ben aan het werk op kantoor en krijg dikke doekoe om productief bezig te zijn. En dan wil even niet meer zo. Maar ik moet van mezelf nog 1 ding afronden vandaag en basta.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik heb net pas gedoucht. Intussen met html bezig geweest, interessante bedrijven zoeken etc etc.
En het stinkt hier dus ik ga eens uitzoeken hoe dat komt. Ws door de vuilniszak in de hal.
Over een uurtje heb ik al 8 uur gewerkt vandaag en kan ik naar huis! Maar ik denk dat ik nog anderhalf uur blijf ofzo...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja maar ik ben aan het werk op kantoor en krijg dikke doekoe om productief bezig te zijn. En dan wil even niet meer zo. Maar ik moet van mezelf nog 1 ding afronden vandaag en basta.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis, alleeen.... met chips, hamburgers in de vriezer, harde bolletjes van de bakkerT, pannenkoeken en chocola superfruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |