quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gaat opm sap.
"Cacaopoeder en pure chocolade bevatten meer antioxidanten en polyfenolen dan de fruitsap."
Vruchtensap wordt meestap verhit enzo, gewoon fruit is wel beter dan chocola. Dus XM...
Ja niet mijn gebruikelijke portie maar ik kom wel op iets meer dan 200 gr wat de minimale norm is,volgens het vooedingscentrum althans :'quote:
Veel fruit en dus ook veel fruitsuikers, maar wel netjes voor de rest!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Swietje het volgende:
O: dik gesneden boterham fricandeau, halfvolle melk
T: volkoren pistolet fricandeau, actimel (was eigenlijk als lunch bedoelt maar broodje werd al zacht)
L: twee appels
T: fruitsmoothie (mango, appel, peer, magere yoghurt)
T: plak ontbijtkoek o.i.d.
D: nasi rames met gado gado saus en zoetzure komkommer
T: verse sinaasappelsap
Ja, dat vond ik zelf ook al een beetje veel, maar ik vind fruit zo lekker.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Veel fruit en dus ook veel fruitsuikers, maar wel netjes voor de rest!
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt een tyfushekel heeft aan van die oordopjes die je helemaal in je oren moet duwen?
Nee. Ik draag ze daarom ook nooit.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt een tyfushekel heeft aan van die oordopjes die je helemaal in je oren moet duwen?
ik heb hardloop lessen van http://www.dutchrunners.n(...)ersie-running-coachcquote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
en toch maar Evy denk ik.. ondanks dat de muziek wel echt kut is
vind ik 't zo fijn dat ik niet hoef op te letten, maar gewoon alleen maar hoef te doen wat zij zegt
![]()
Ooit ga ik een eigen programmaatje met leukere muziek maken ofzoen dat dan distribueren
*gil*quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb hardloop lessen van http://www.dutchrunners.n(...)ersie-running-coachc
als je ze wilt hebben geef maar een gil
Strakblauw, zonnetjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker weer?Het is zwaarbewolkt en weer keiharde wind.
Hier in Limboland ook ja.quote:
En ik heb net pas gedouchtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
Mijn ongemotiveerdheid slaat weer toe ;')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |