Haha. Alleen staat het goede antwoord er niet bij. Dat moet namelijk zijn: Merel wil mccollega nietquote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Laureline het volgende:
1. Merel wil niet iemand die vacantie gaat vieren met een ander.
2. MacCollega gaat vacantie vieren met een ander.
A: McCollega is even leuk als vacantie.
B: Merel is toe aan vacantie.
C: McCollega is de ander.
D: McCollega is de ware!
God, hoet heten die dingen ook alweer?Viking weet het antwoord!
Mjaah, ik eet in het weekend écht veeeeeel te weinig groente. Groente = vezels. Vezels = happy darmfloraquote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef V1z0R het volgende:
Lau
Neen, niet erbij, maar ipv die 6 broodjes 4 met bak spinazie erbij! Daarnaast ook nog avondeten...
En je bent een kerel, dus ga los met die gewichten!En geloof me vrouwen vinden het leuk
[..]
aurum, als jij dat een drama noemt, noem ik jou een heldin! Voldoende, afwisselend en weinig in suikers!
Da's het enige waar ik nog blij om ben. Ondanks al het gezeik om mij heen slaap ik nog steeds lekker.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:
En ik lig al in bed maar het is weer eens chaos in mn kop
me too!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:
En ik lig al in bed maar het is weer eens chaos in mn kop
dat geldt zeker voor dit suffe seizoen. De columns van silenus zijn ook altijd hilarischquote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef Laureline het volgende:
Ik ben nu de BZV-topics aan het bijlezen. Dat vind ik altijd nog leuker dan de aflevering zelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door _aurum_ op 07-02-2011 07:52:31 ]Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Oké zoiets kan opzich wel, maar morgen niet want pas 's avonds tijd voor boodschappen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef V1z0R het volgende:
Lau
Neen, niet erbij, maar ipv die 6 broodjes 4 met bak spinazie erbij! Daarnaast ook nog avondeten...
En je bent een kerel, dus ga los met die gewichten!En geloof me vrouwen vinden het leuk
nou ik zou met iemand afspreken, al een week of 3, maar het schiet maar niet op en daar baal ik een beetje van. Maar ik ga er zelf ook niet achteraan zitten. Is morgen wel weer overquote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Da's het enige waar ik nog blij om ben. Ondanks al het gezeik om mij heen slaap ik nog steeds lekker.
Helpt het om een todo lijstje te maken? Of zijn het echt zorgen waar je mee zit?
oh Ja dat zijn ook van die typische piekerdingen. Waar is het ook alweer?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
me too!
ik heb heel heel misschien een kamer gevonden voor tijdens mijn stage en ik hoop zo dat het lukt om hem echt te krijgen, de locatie is zo perfect en de huur valt mee en nu ben ik tegelijkertijd hyper en ook bang dat het niet gaat lukken of dat hij om een of andere reden heel erg tegenvalt!
ik ben niet zo goed met onzekerheden
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh Ja dat zijn ook van die typische piekerdingen. Waar is het ook alweer?
fijn dat je weer goed slaapt, dat maakt zo veel verschil voor hoe je je voelt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]Hoe lang blijf je er? Ik wilde nog eens terug naar *stad in de spoiler*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn dat je weer goed slaapt, dat maakt zo veel verschil voor hoe je je voelt he... (en heb een paar dagen vrij eind maart
). Kan jij mooi vertellen wat 'the place to be' is als je niet naar *het bekende bargebied* gaat
.
Edit: oh zo verpest ik je onherkenbaarheid wel, dr zal niet voor nietes een quote in de spoiler gestaan hebbenOp maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dat wil ik nog steeds jaquote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef V1z0R het volgende:
Ja, hoe zit dat met jou eigenlijk Chico? Meen mij nog vaag te herinneren dat jij neigingen had om abroad iets te willen doen?!
haha bedankt, zo kan ik het straks nog weghalenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je er? Ik wilde nog eens terug naar *stad in de spoiler*... (en heb een paar dagen vrij eind maart
). Kan jij mooi vertellen wat 'the place to be' is als je niet naar *het bekende bargebied* gaat
.
Edit: oh zo verpest ik je onherkenbaarheid wel, dr zal niet voor nietes een quote in de spoiler gestaan hebben
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans is de beste! M'n document, het is terug! Yaaaaaaaay!.
Oeh daar ga ik dan zeker gebruik van maken ^^. Nu nog zien hoe/wanneer ik vrij heb en of ik genoeg geld heb om naar te vliegen enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha bedankt, zo kan ik het straks nog weghalen![]()
Ik blijf tot eind juli! laat maar weten als je nog gaat, dan kunnen we meetenen dan kan ik hopelijk als een echte local alle goeie plekjes laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |