quote:
Medestanders!quote:
Als ik ergens kan pitten heb ik daar geen problemen meequote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als we in Joetrekt gaan stappen
Woont Joe in Utrecht?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als we in Joetrekt gaan stappen
Ik heb serieus erg veel respect voor een regisseur als hij. Prachtige films heeft hij gemaakt.quote:
Als jij naakt naast mij slaapt heb ik daar geen problemen meequote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik ergens kan pitten heb ik daar geen problemen mee
Wait what? Er komen nieuwe X-men films?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb serieus erg veel respect voor een regisseur als hij. Prachtige films heeft hij gemaakt.
Al betwijfel ik of het een goede keuze is voor hem om X-Men te doen...
Ik zie het al.. dit wordt iets waar we nog over moeten onderhandelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij naakt naast mij slaapt heb ik daar geen problemen mee
Yup, alhoewel ik The Fountain wel erg zoetsappig vond. Maar goed, een missertje mag.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb serieus erg veel respect voor een regisseur als hij. Prachtige films heeft hij gemaakt.
Dat wist ik nog niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Wolverine krijgt een eigen film en die wordt door hem geregisseerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wait what? Er komen nieuwe X-men films?
ex-verkouden dus weer helemaal goedquote:
Mooi zoquote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
ex-verkouden dus weer helemaal goed![]()
Alles gaat gewoon zn gangetje, sporten, schoonmaken, film kijken, werken. No complaints
Hmmm, het is onderhandelbaar ja, maar tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie het al.. dit wordt iets waar we nog over moeten onderhandelen.
Denk dat we er wel uit kunnen komenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, het is onderhandelbaar ja, maar tot op zekere hoogte.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die was er toch al? X-men Origins: Wolverine ?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wolverine krijgt een eigen film en die wordt door hem geregisseerd.
Pi is briljant.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
Helemaal mee eens.
- Pi - goeie film, maar net iets te vaag voor mij
- Requiem for a Dream - top20
- The Fountain - 1
- The Wrestler - steengoeie film
Nolan deed Batman. Gisteren weer gezien. Geweldig gewoon. Dus kan best.
De wolverine film is er al.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wolverine krijgt een eigen film en die wordt door hem geregisseerd.
Ik zie net op IMDB dat er nog eentje komt.. "The Wolverine" Maar gelukkig wel weer met Hugh Jackman!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De wolverine film is er al.
Er komt er nu 1 over de xmen in hun jongere jaren
Jij bent zeker een echte beta, niet?quote:
Toevallig las ik ditquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie net op IMDB dat er nog eentje komt.. "The Wolverine" Maar gelukkig wel weer emt Hugh Jackman!
Nope. Alhoewel mijn structurele aanwezigheid in Singles niet voor mij pleit, realiseer ik mij.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
Jij bent zeker een echte beta, niet?
Oh dat wist ik niet, wist alleen dat die xmen origins er aan zat te komenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie net op IMDB dat er nog eentje komt.. "The Wolverine" Maar gelukkig wel weer met Hugh Jackman!
Dat klopt, maar X-men begint een beetje een uitgemolken concept te worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
- Pi - goeie film, maar net iets te vaag voor mij
- Requiem for a Dream - top20
- The Fountain - 1
- The Wrestler - steengoeie film
Nolan deed Batman. Gisteren weer gezien. Geweldig gewoon. Dus kan best.
er staat ook een Deadpool Spin-off geplanned in 2012quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, wist alleen dat die xmen origins er aan zat te komen
The Wolverine.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De wolverine film is er al.
Er komt er nu 1 over de xmen in hun jongere jaren
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope. Alhoewel mijn structurele aanwezigheid in Singles niet voor mij pleit, realiseer ik mij.
Geruchten gaan ook nog over een gambit spin offquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
er staat ook een Deadpool Spin-off geplanned in 2012
Voorlopig hou ik het nog wel even vol.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Dat klopt, maar X-men begint een beetje een uitgemolken concept te worden.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het nog wel even vol.
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal geen IT-nerdquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zit hier inderdaad vol met IT-nerds. En een verdwaalde geek als babsie.
Ik vind haar echtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan zonder liegen zeggen dat ik al zeven jaar niet meer werkzaam ben in de IT. Wel ooit in begonnen en was er vrij snel klaar mee. Het automatiseren van problemen is niet iets waar ik warm van word.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Het zit hier inderdaad vol met IT-nerds. En een verdwaalde geek als babsie.
Wijvennijd staat je niet.quote:
Oh my fucking god!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja... Een andere vrouw niet mooi vinden is wijvennijdquote:
X-Men. Rogue.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh my fucking god!![]()
Welke film is dit???
quote:
+1quote:
Gracias.quote:
Wat? Ik vind haar niet mooi. En ik vind het personage dat ze speelt ook niks, dus een combinatie van die twee isquote:
Dat is Kitty Pryde, aka Shadowcat, niet Roguequote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1
Dat meisje dat door muren kan lopen is
Ik zie een heerlijk lichaam verpakt in leer. Welk gezicht bedoel je eigenlijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haar gezicht...
(ze is niet lelijk.. maar er zijn zoveel mooiere vrouwen)
Volgens mij zijn er ondertussen drie films van of zo, dus veel plezier.quote:
sst. ik wilde het nog even verder uitmelken...quote:
X-men heeft 3 delen, leef je uit, zijn te krijgen als Boxquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ondertussen drie films van of zo, dus veel plezier.
Vrouwen > Venusquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie een heerlijk lichaam verpakt in leer. Welk gezicht bedoel je eigenlijk?
Toen ze jonger en onschuldiger was vond ik haar toch leukerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is Kitty Pryde, aka Shadowcat, niet Rogue
[ afbeelding ]
Volgens mij wel hoor!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerst. Maar haar gezicht is jonger.
De vrouwen in zo'n pakkie verschillen niet veel qua uiterlijk. Slank, goede borsten. Dusja onderscheid qua gezicht. Snap dat mannen daar niet naar kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Vrouwen > Venus
Mannen > Mars
Sommige vrouwen hebben het nog steeds niet door
Dat ik die nog niet heb. Schandalig.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
X-men heeft 3 delen, leef je uit, zijn te krijgen als Boxinclusief de Wolverine Spin-off
Vrouwen van Mars vind ik veel lekkerderquote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrouwen > Venus
Mannen > Mars
Jij wilt een travo?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen van Mars vind ik veel lekkerder
Zelfs IK weet datquote:
Laatst nog mee in mijn handen gestaan op aanraden van MissMSX. Nu spijt dat ik 'm nog niet heb gekocht.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
X-men heeft 3 delen, leef je uit, zijn te krijgen als Boxinclusief de Wolverine Spin-off
quote:
En dat terwijl ik X-Men echt niet boeiend vind. Maar ik dacht aan jouquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst nog mee in mijn handen gestaan op aanraden van MissMSX. Nu spijt dat ik 'm nog niet heb gekocht.
Ah, True Blood, ken iik niet, maar is wel die actrice ja..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schaam je! Sookie Stackhouse, True Blood
Dan kom ik zeker van pluto want ik zie beidequote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrouwen > Venus
Mannen > Mars
Jij bent lief.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
En dat terwijl ik X-Men echt niet boeiend vind. Maar ik dacht aan jou
Dát ga ik onthoudenquote:
Nee, een vrouw met ballen.quote:
En tegen hem gebruiken?quote:
Dat was een totaal andere actrice manquote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ze jonger en onschuldiger was vond ik haar toch leuker
Je moet kiezen tussen die tweequote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker van pluto want ik zie beide
Uiteraardquote:
Dat dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
Ja, Mystique vind ik wat hebben, maar gewoon omdat ze evil is
Ik volg het niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was een totaal andere actrice man![]()
Dit is Ellen Page
Nopequote:
Whip It is goed. Is dat datzelfde meisje als in het zwart vorige pagina? Mij wat te petite..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zie dat ik ook maar een Inception en Whip It moet gaan kijken..
Juno heb ik al gezien, was niet echt een film voor mij
Met een kunststof geweer kan ik dat ook. Een echte niet te zwaar.quote:
Speelt Bliss Cavendar in Whip It ja, dezelfde meid als die ik posttequote:Op zondag 6 februari 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whip It is goed. Is dat datzelfde meisje als in het zwart vorige pagina? Mij wat te petite..
Heb X-Men (2000) en X-Men II (2003) liggen, welke is het beste?
Michelle Rodriguez. Machetequote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een kunststof geweer kan ik dat ook. Een echte niet te zwaar.
Mooie vrouw
X-Men ooit gezien, maar dat boeit niet, mooi, ga ik dat zo doen. Rogue speelt in deel 1.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Speelt Bliss Cavendar in Whip It ja, dezelfde meid als die ik postte
En dat mag, ze is van 87![]()
Gewoon op volgorde kijken, deel 3 erbij halen en X-men Origins: Wolverine
Ik heb deel 3 trouwens dubbel, mocht je interesse hebbenquote:
Ze speelt in alle 3quote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
X-Men ooit gezien, maar dat boeit niet, mooi, ga ik dat zo doen. Rogue speelt in deel 1.
Normale DVD (geen Blu-Ray)?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb deel 3 trouwens dubbel, mocht je interesse hebben
Normale DVD jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normale DVD (geen Blu-Ray)?
Ja, lijkt me top. Maar Rotterdam kom ik niet zovaak...
Afgelopen donderdagquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef El_Matador het volgende:
Q-Night in Utreg!![]()
![]()
Poema. Techno. Naar de kika
Ah top, ik ga eerst deel 1 (zometeen) en 2 kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normale DVD ja![]()
Die is hier dubbel omdat ik alle delen had, en m'n broertje alleen 3, en we nu dus in 1 huis zitten
Rielekst!quote:
Volgende is toch pas over 2 weken? Niet volgende week al?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rielekst!
Anja SchneiderWordt een mooi nachtje. En de dag erop naar Amsterdam (waarschijnlijk) of BBQen bij zusje.
Nee, met Q-Night. voor mij danquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende is toch pas over 2 weken? Niet volgende week al?
de reden gevonden van Ellen Page's petite-ness.. Ze is maar 1.55quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah top, ik ga eerst deel 1 (zometeen) en 2 kijken.
Wat heb ik een mooie foto's van jou!quote:
Dat geeft niet. Dat zijn Shakira en Salma Hayek ook zowat.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
de reden gevonden van Ellen Page's petite-ness.. Ze is maar 1.55
Dan had je er gisteren bij moeten zijn!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb ik een mooie foto's van jou!
Euh? Dan is knuffelmeisje kleiner dan ik nogquote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Dat zijn Shakira en Salma Hayek ook zowat.
Knuffelmeisje is 1,59.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb ik een mooie foto's van jou!
En van jou!quote:
Ken jij mannen die kleiner zijn dan jij? Ik vast wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh? Dan is knuffelmeisje kleiner dan ik nog![]()
Eindelijk iemand!
Ja ik heb er een paar gekregen he.. de ergste heeft knuffelmeisje zeker weggelaten?quote:
Ik ken er geen die kleiner zijn dan ik nee, iig niet rond m'n eigen leeftijdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ken jij mannen die kleiner zijn dan jij? Ik vast wel.
Ik ben ook niet zo groot, maar val nou eenmaal op kleine vrouwen
Hoe kan jij nou erg op foto's staan?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb er een paar gekregen he.. de ergste heeft knuffelmeisje zeker weggelaten?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou erg op foto's staan?
Filmpjes komen nog. Die zijn zo mogelijk nog beter.
Wat voor leuks heb je bedacht?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb de keus tussen m'n scheidings- en financiële papieren induiken en "iets leuks" doen... guess what i'm gonna do
Ja, ik zei toch dat ik jullie een goed stel vond?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
J. en ik hebben tussendoor nog sneaky hele erge verwijderd. Damage control. Oh en die foto met Gero was ook wel leuk, ik heel streng mijn armen over elkaar
Ik doe te veel en te vaak het laatstequote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb de keus tussen m'n scheidings- en financiële papieren induiken en "iets leuks" doen... guess what i'm gonna do
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch dat ik jullie een goed stel vond?
Hij's leuk toch?
al het anderequote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor leuks heb je bedacht?
Gamen totdat Top Gear begint?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
al het andere
ben nog ff aan het bedenken of ik ga gamen, filmpje kijken, topgear kijken of muziekdvd kijken.
idemquote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe te veel en te vaak het laatste
Hoe kan dát nou?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja dat zei je he! Ja hij is leuk idd. Jammer dat ie mijn naam niet kon onthouden
Jawel!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
Oh, serieus er bestaat geen beter spul dan de Miracle Crême van John Frieda
Ik kortte hem af tot Dommie...quote:
kan hier geen live uitzending bekijken, heb afl16-02 hier nog staan.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
Gamen, FOK!ken, X-Men, muziek luisteren. pfff... wat een keuze.
Ik zou 'm uit gewoonte nog korter makenquote:
Maar die smeer ik toch niet in m'n haarquote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel!
Hele smerige maar o zo lekkere kristallen.
hehequote:
Nu al? Oude man!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga richting bed!ook een top plan voor vanavond!
Boeit dat? Hij ontmoet zoooveel vrouwen...quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja dat zei je he! Ja hij is leuk idd. Jammer dat ie mijn naam niet kon onthouden
Je hebt toch BBC2 wel? 21:00quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan hier geen live uitzending bekijken, heb afl16-02 hier nog staan.
why!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boeit dat? Hij ontmoet zoooveel vrouwen...
Moet ook wel, voordat ie 6 maanden kurkdroog gaat
6 uur pas, dan ben ik al een uur aan het werkquote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen om 6 uur weer op. Bah, en afgelopen nacht was een beetje wild
nope: digitenne, dus alleen BBC world oidquote:
En of dat boeit!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boeit dat? Hij ontmoet zoooveel vrouwen...
Moet ook wel, voordat ie 6 maanden kurkdroog gaat
Lame, BBC hoort bij je standaard pakket te zitten..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope: digitenne, dus alleen BBC world oid
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthoudenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthouden
Maar dan nog, half negen is wel heel ergquote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen om 6 uur weer op. Bah, en afgelopen nacht was een beetje wild
Hij was wel erg onder de indruk van het feit dat ik zijn naam nog wist midden in de nacht...quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthouden
Niemand moet verbaasd zijn als ik zijn/haar naam 3x vraag op een avondquote:
Jij kent me niet he? Ik roep al 100 jaar dat mn kop een zeef isquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar de fuck is jouw goeie geheugen gebleven?
ik was blij mn eigen naam nog te kennenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was wel erg onder de indruk van het feit dat ik zijn naam nog wist midden in de nacht...
't was ook meer Sarcastischquote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kent me niet he? Ik roep al 100 jaar dat mn kop een zeef is
Ja maar hij was nuchter(ig) toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik was blij mn eigen naam nog te kennen
Ik kan het me voorstellen dat je niet in een keer 15 namen of zo onthoudt. Maar als je in iemand meer ziet dan gewoon vrienden bijvoorbeeld, dan scoor je bij mij geen punten door 3x m'n naam te vragenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niemand moet verbaasd zijn als ik zijn/haar naam 3x vraag op een avondVan t feestje van vorige week, heel tof en zo, heb ik 1 naam die ik nog niet kende onthouden
mevrouwtjequote:
Ik maak er altijd een grapje van, dan onthoud ik em wel, maar bij 9/vd10 mensen boeit t me idd ook vrij weinig.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen dat je niet in een keer 15 namen of zo onthoudt. Maar als je in iemand meer ziet dan gewoon vrienden bijvoorbeeld, dan scoor je bij mij geen punten door 3x m'n naam te vragen
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Ik weet alle namen nog van vorige week. Dat heb ik wel onthouden.
Geen idee, weet niet eens over wie je t hebtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar hij was nuchter(ig) toch?
Nou ja, ik doelde met m'n afknapper dus vooral op dates die m'n naam niet kunnen onthouden. Dat vind ik behoorlijk triest.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak er altijd een grapje van, dan onthoud ik em wel, maar bij 9/vd10 mensen boeit t me idd ook vrij weinig.
Wat ben je dan wel vergeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Ja oke, maar dat zal me ook niet gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde met m'n afknapper dus vooral op dates die m'n naam niet kunnen onthouden. Dat vind ik behoorlijk triest.
Mja, ik vind het getuigen van weinig interessequote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat zal me ook niet gebeurenAlleen als ik je op t eind van de avond versier, wordt t errug lastig
Ik onthoud noch namen noch gezichten. Helaas.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Kan zijn, het is een van de eerste dingen die ik altijd zeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het getuigen van weinig interesse
Volgensmij heb je dat idd toen ook tegen mij gezegd toen we naar Lotusss gingenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik onthoud noch namen noch gezichten. Helaas.
Daar maak je inderdaad geen vrienden mee. Tegenwoordig vertel ik het mensen van tevoren, om ruzies en kwetsingen te voorkomen.
Maar echt fijn is het niet.
Dat je geen namen kunt onthouden?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan zijn, het is een van de eerste dingen die ik altijd zeg.
Een of ander verhaal over een jochie van 18 dat Miss en ik blijkbaar hebben uitgelachen en 'baby' hebben genoemd vanwege zijn leeftijd, omdat hij het lef had (een van) ons aan te spreken. Zegt ze.quote:
Ik zeg altijd, als ik je naam wel onthoud, is het of positief, of heel negatief, meestal t laatstequote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik onthoud noch namen noch gezichten. Helaas.
Daar maak je inderdaad geen vrienden mee. Tegenwoordig vertel ik het mensen van tevoren, om ruzies en kwetsingen te voorkomen.
Maar echt fijn is het niet.
ooh dat ja, troost je, ik heb het zelfs compleet gemistquote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een of ander verhaal over een jochie van 18 dat Miss en ik blijkbaar hebben uitgelachen en 'baby' hebben genoemd vanwege zijn leeftijd, omdat hij het lef had (een van) ons aan te spreken. Zegt ze.
Hoe heet ik?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, als ik je naam wel onthoud, is het of positief, of heel negatief, meestal t laatste
Dat jaquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een of ander verhaal over een jochie van 18 dat Miss en ik blijkbaar hebben uitgelachen en 'baby' hebben genoemd vanwege zijn leeftijd, omdat hij het lef had (een van) ons aan te spreken. Zegt ze.
bij een date onthoud ik het zelfs.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die weet ik nog welquote:
Wie waren er dan verder getuige van? Nou, nou nou nou??quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, nu niet afleiden van de gaten in jouw geheugen door te insinueren dat het niet gebeurd is!
Mja, ik kan me dat wel voorstellen. Nu kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan kunnen doen, maar ze zijn er ook die er gewoon geen moeite voor doen en dat vind ik sneu.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bij een date onthoud ik het zelfs.
Maar ik heb wel eens even date gehad met een gozer die ik bij het stappen had ontmoet en die herkende ik dus bijna niet toen ik hem weer zag. Die was echt best pissed
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie waren er dan verder getuige van? Nou, nou nou nou??
maar die scheer je dan wel over 1 kam. Ik haal ook snel namen door elkaar, kan er niks aan doen, ik probeer het uit alle macht te voorkomen, maar soms is het niet anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan me dat wel voorstellen. Nu kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan kunnen doen, maar ze zijn er ook die er gewoon geen moeite voor doen en dat vind ik sneu.
Zou wel kunnen iddquote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb je dat idd toen ook tegen mij gezegd toen we naar Lotusss gingen
Oh ja, heb jij die foto? Want die wil ik idd wel graag zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
niemand. maar hij staat op de foto, ms dat je het je dan herinnert.
Nee, maar ik weet dat ie er is. Het was de zoon van de eigenaar ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, heb jij die foto? Want die wil ik idd wel graag zien.
LOL, ik weet zelfs nog waar we t over hebben gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie waren er dan verder getuige van? Nou, nou nou nou??
Mja, als het van tevoren verteld wordt, dan kan ik mezelf erop instellen. Maar vooralsnog vind ik het getuigen van weinig interesse en professionaliteit als je geen namen kan onthouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar die scheer je dan wel over 1 kam. Ik haal ook snel namen door elkaar, kan er niks aan doen, ik probeer het uit alle macht te voorkomen, maar soms is het niet anders.
Dat jullie überhaupt een gesprek konden hebben nog! Vagerdsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik weet zelfs nog waar we t over hebben gehaden dat we ons beide afvroegen waarom we over zo'n totaal niet interessant onderwerp aan t praten waren
Klopt. Vandaar dus ook dat ik meteen met de billen bloot ga. Maar een echt goede netwerker zal ik niet worden denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan me dat wel voorstellen. Nu kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan kunnen doen, maar ze zijn er ook die er gewoon geen moeite voor doen en dat vind ik sneu.
Dat laatste heeft er helemaal niks mee te makenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als het van tevoren verteld wordt, dan kan ik mezelf erop instellen. Maar vooralsnog vind ik het getuigen van weinig interesse en professionaliteit als je geen namen kan onthouden.
Hahaha echt waar? Wat vreselijk, ook dat herinner ik me niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik weet zelfs nog waar we t over hebben gehaden dat we ons beide afvroegen waarom we over zo'n totaal niet interessant onderwerp aan t praten waren
Was nog voor we weggingen, toen was ik nog redelijk nuchter (lees: max 6 biertjes)quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jullie überhaupt een gesprek konden hebben nog! Vagerds
Vind ik heel netjes van jequote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klopt. Vandaar dus ook dat ik meteen met de billen bloot ga. Maar een echt goede netwerker zal ik niet worden denk ik
LOL, t ging over werk enzo, voornamelijk jouw werkquote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha echt waar? Wat vreselijk, ook dat herinner ik me niet.
Voor of na dat de lichten aangingen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was nog voor we weggingen, toen was ik nog redelijk nuchter (lees: max 6 biertjes)
Ohh, dat weet ik nog wel. Dat was nog thuis ja, ik was nog bij zinnen!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, t ging over werk enzo, voornamelijk jouw werk
Het is toch mijn mening? En ik ben helemaal niet zwart-wit, ik leg gewoon uit hoe ik erin sta en dat ik met mensen die gewoon zeggen dat ze geen namen kunnen onthouden gewoon rekening houdt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste heeft er helemaal niks mee te makenje bent wel heel zwart wit op dit gebied, jammer.
Ik kan nog zo mijn best doen en zo geintresseerd zijn in een persoon. De kans is gewoon groot dat ik het later vergeten ben Het blijft niet plakken. Terwijl ik het gesprek en de informatie zeer interessant vind.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lezenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor of na dat de lichten aangingen?Oj tl licht in de nacht
Zullen we samen leuke gesprekken hebben en elkaars namen vergeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan nog zo mijn best doen en zo geintresseerd zijn in een persoon. De kans is gewoon groot dat ik het later vergeten ben Het blijft niet plakken. Terwijl ik het gesprek en de informatie zeer interessant vind.Irritante eigenschap
Als je dat die persoon gewoon meldt, zou er geen probleem moeten zijn lijkt me.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan nog zo mijn best doen en zo geintresseerd zijn in een persoon. De kans is gewoon groot dat ik het later vergeten ben Het blijft niet plakken. Terwijl ik het gesprek en de informatie zeer interessant vind.Irritante eigenschap
ooh kijk, dat valt nog meequote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohh, dat weet ik nog wel. Dat was nog thuis ja, ik was nog bij zinnen!
Nehquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Zullen we samen leuke gesprekken hebben en elkaars namen vergeten?
lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Delan het volgende:
allemaal!
weer thuis van een heerlijk weekendje vol drukte en gezelligheid
Dat van die gezichten is zelfs een soort van stoornis. Het heeft ook een naam. Et schijnen zelfs mensen te zijn die de gezichten van hun partner en familie niet herkennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als het van tevoren verteld wordt, dan kan ik mezelf erop instellen. Maar vooralsnog vind ik het getuigen van weinig interesse en professionaliteit als je geen namen kan onthouden.
Ja ik dacht dat je met weggingen bedoelde, bij de club weggingenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezenvoordat we naar de club gingen
![]()
En dat TL-licht zag ik niet, ik was nog aan t genieten
Is het vaak ook niet. Maar het is voor mezelf wel heel kut gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat die persoon gewoon meldt, zou er geen probleem moeten zijn lijkt me.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Delan het volgende:
allemaal!
weer thuis van een heerlijk weekendje vol drukte en gezelligheid
Neeh, je gaat weg naar de club en anders ga je terugquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je met weggingen bedoelde, bij de club weggingen
Oh ja, dat licht is altijd zo'n domper he.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je met weggingen bedoelde, bij de club weggingen
Klopt. Ik ken die ziekte. Daarom zeg ik ook, als het van tevoren gewoon gezegd wordt, kan ik me erop instellen. Als ik niet weet dat iemand geen namen of gezichten kan onthouden kan ik ook niet helpen dat het op mij ongeïnteresseerd overkomt. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat van die gezichten is zelfs een soort van stoornis. Het heeft ook een naam. Et schijnen zelfs mensen te zijn die de gezichten van hun partner en familie niet herkennen.
Dus misschien kan je het ook proberen van hun kant te bekijken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Delan het volgende:
[..]
jij krijgt nog een paar foto's van mij!
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeh, je gaat weg naar de club en anders ga je terug
Beetje bij blijven he
Dit ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het vaak ook niet. Maar het is voor mezelf wel heel kut gewoon.
En wat je zelf zei, sommigen blijven wel denken dat het desinteresse is. Zeker als zij zelf heel goed zijn in zaken onthouden.
Ja, dat snap ik. Het lijkt mij ook heel vervelend. Ik kan bijvoorbeeld slecht verjaardagen onthouden, gelukkig heb ik daar een agenda voorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het vaak ook niet. Maar het is voor mezelf wel heel kut gewoon.
En wat je zelf zei, sommigen blijven wel denken dat het desinteresse is. Zeker als zij zelf heel goed zijn in zaken onthouden.
Jij was er toch heul niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik L-E's naam niet zeker meet weet
Nouja, je ziet em zo over t hoofdquote:
Nee, maar ik wist 'm wel.. Ik weet 'm van nog een aantalquote:
En anders wel de vrienden die van te voren aangeven dat ze jarig zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het lijkt mij ook heel vervelend. Ik kan bijvoorbeeld slecht verjaardagen onthouden, gelukkig heb ik daar een agenda voor
Ja, daarom. Overigens word ik er steeds beter in omdat ik erop let. Die van m'n ouders, zusjes, opa's en oma's, ooms en tantes en beste vrienden weet ik gewoon uit m'n hoofd.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En anders wel de vrienden die van te voren aangeven dat ze jarig zijn
Voordeel van facebook, ik krijg 1x/wk een mailtje met alle verjaardagen en ze staan bij mn eventsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het lijkt mij ook heel vervelend. Ik kan bijvoorbeeld slecht verjaardagen onthouden, gelukkig heb ik daar een agenda voor
Ok. En nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist 'm wel.. Ik weet 'm van nog een aantal
Is ook minder belangrijk, kunnen ze ook niet van je verwachten vind ikquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Overigens word ik er steeds beter in omdat ik erop let. Die van m'n ouders, zusjes, opa's en oma's, ooms en tantes en beste vrienden weet ik gewoon uit m'n hoofd.
Het zijn alleen de random vrienden en kennissen, waarvan ik het slecht onthoudt.
Ik denk dat het ook de reden is dat ik die verjaardagen niet onthoudquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is ook minder belangrijk, kunnen ze ook niet van je verwachten vind ik
Ik denk er vaak wel aan.. behalve op de dag zelf. Dus ben ik vaak nog te laatquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook de reden is dat ik die verjaardagen niet onthoud
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet ik bukken, is slecht voor de rug he.
Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk er vaak wel aan.. behalve op de dag zelf. Dus ben ik vaak nog te laat
Waarom heb jij je verjaardag overal weggehaaldquote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook de reden is dat ik die verjaardagen niet onthoud
Dat heb ik dus meestal ookquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk er vaak wel aan.. behalve op de dag zelf. Dus ben ik vaak nog te laat
Ik snap je gevoel wel ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik ken die ziekte. Daarom zeg ik ook, als het van tevoren gewoon gezegd wordt, kan ik me erop instellen. Als ik niet weet dat iemand geen namen of gezichten kan onthouden kan ik ook niet helpen dat het op mij ongeïnteresseerd overkomt. Als je snapt wat ik bedoel.
Ze wil niet ouder worden en probeert op deze manier De Tijd voor te blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heb jij je verjaardag overal weggehaaldin mijn hoofd ben je rond deze tijd ergens jarig
Geef je een feestje?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Over een paar maanden ben ik weer jarig!
Zolang je maar aan je naamgenote denktquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Q. het volgende:
Vast wel. Eens kijken of ik ook nog mensen behalve mezelf uitnodig.
Klopt. Dinsdag.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heb jij je verjaardag overal weggehaaldin mijn hoofd ben je rond deze tijd ergens jarig
Dit jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik herken echt amper gezichten van mensen. acteurs bijvoorbeeld, herken ik echt amper terug als ze in een andere film spelenmensen die ik wel irl heb ontmoet, maar bijvoorbeeld maar een of twee keer loop ik gewoon straal voorbij. Herken mensen ook niet aan hun gezicht, maar meer aan bijvoorbeeld n bijzondere bril of jas oid
Ik zat met de 7e, maar dan dinsdagquote:
maar jij bent dan ook mijn batsvrouwquote:
En ik maar afvragen waarom je niet reageerdequote:
En het dan nog Direct Message durven te noemen ook hequote:
Misschien was de inhoud wel heel direct.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het dan nog Direct Message durven te noemen ook he
Bijna goedquote:
Ik ga er ook vanuit dat iemand goede bedoelingen heeft. Maar ik kan ook niet met alle mogelijke aandoeningen op de wereld rekening houden. Ik doe m'n best, maar ik kan echt niet aan iemand zien of hij misschien moeite heeft met namen en gezichten. Dat zal hij dan echt moeten vertellen uiteindelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel wel ja.
Dat neemt niet weg dat het altijd verstandig is om ervan uit te gaan dat iemand goede bedoelingen heeft. Of er bijv naar te vragen. Of zeggen: jammer dat je mijn naam bent vergeten, maar ik veroordeel je er niet om. Misschien krijg je dan wel uitleg. Het is niet makkelijk om er open over te zijn. Laat staan dat je jezelf ook nog dood schaamt en ook veroordeelt.
Oordelen kunnen veel stukmaken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik maar afvragen waarom je niet reageerde
wanneer is de begrafenis?quote:
jij kijkt ook?quote:
Ik kijk niet, ik heb echt níets met auto's. Sorry.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kijkt ook?droom vrouwtje. Je bent pluspunten aan t scoren zo
Dan heb je altijd nog Jeremy Clarkson als rascynicus om van te genieten.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Ik kijk niet, ik heb echt níets met auto's. Sorry.
Jeremy is echtquote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog Jeremy Clarkson als rascynicus om van te genieten.
Ik zie t wel eens, en vind het niet vervelend om te kijken hoor. Maar de auto's, die boeien me niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog Jeremy Clarkson als rascynicus om van te genieten.
dat jongensachtigequote:
Van die kleine, schattige mannen lopen hier ook genoeg rond hoor.quote:
kloptquote:
ik wil niet klein en schattig. ik wil groot en sterk en stoerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van die kleine, schattige mannen lopen hier ook genoeg rond hoor.
Die heeft juist nog de mooie oude engelse humorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klopt![]()
ik vind alleen die langharige vent erbij nooit zo boeiend![]()
liever alleen hammond en jeremy
Ik vind May juist om z'n humor ook geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klopt![]()
ik vind alleen die langharige vent erbij nooit zo boeiend![]()
liever alleen hammond en jeremy
Dat ja, gewoon zo lekker droogquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind May juist om z'n humor ook geweldig
'Oh, cock'
Een stilstaande auto inhalen is niet "verslaan"quote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik begin de Yeti overigens ook meer te waarderen. Ik heb er zaterdag een Audi Q7 mee 'verslagen'
Niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een stilstaande auto inhalen is niet "verslaan"
Er is een complete pagina met alles over The Stigquote:
Weet ik. Ik moest wel lachen om dezequote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een complete pagina met alles over The Stig
De DM is traagquote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
Huh? Ik krijg een DM dat ik een PM heb ontvangen, tot 2 keer toe... Maar geen PM te vinden
Het is gewoon kapot. Ik krijg net de 3e DM op rij, nog steeds geen PM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |